Sevgilimle tartıştık görüldü attı bir daha yazmadı. Ben yazmalı mıyım?

Sevgilimin öne çıkanlarını göremiyordum hikayeni mi gizledin dedim kavga ettik gizlediysen yakalarsam bir daha affetmem dedim ne olurr affetme dedi. Bugünü de batırdın eline sağlık dahada bir şey demiyorum dedi ve bir daha yazmadı dünden beri ve bana görüldü atti yazmalı miyim? Bekleyim mi

Sevgilimle tartıştık görüldü attı bir daha yazmadı. Ben yazmalı mıyım?
Cevapla