Sevdiğim adama maddi yük olmamayı istemek anormal biri mi yapar beni?

Bu konuyu konuştuğum eski arkadaşım şey demişti erkek dediğin yemek parası olsun bir zahmet diye öyle gururuma dokundu ki insanlık hali para olmayabilir ne var ki bunda ben asla sevdiğim adama maddi yük olmam yeri gelir simit ayran yerim utanmam ve o kiz sonra bana şey demişti ben değil onlar benim peşimde koşuyor diye. Bilmiyorum sevdiğim adama maddi yük olmak mantıksız geliyor bana hediye falan isteyenler de var.
Sevdiğim adama maddi yük olmamayı istemek anormal biri mi yapar beni?
Cevapla