Maddi durumu iyi olan erkekle özellikle konuşamıyorum. Çünkü ondan bir şey umduğumu sanır diye. Haksız mıyım?

Aslında çok eskiden başıma geldi, travma oldu bende. Biriyle iyiydik iyi anlaşabildiğimizi düşünüyordum. Sonra bana "aç kurt gibi kadınlar paramın peşinde" dedi laf arasında. Bu benim başımdan aşağı kaynar sular dökülmesine sebep oldu. Soğudum.

Kimseye iş güç sormuyorum. Kendisi mesleğini durumunu anlattığında zenginse iletişimi kesiyorum. Napıyım insanlar tuhaf. Sağlıklı iletişim de kuramıyoruz artık.

Maddi durumu iyi olan erkekle özellikle konuşamıyorum. Çünkü ondan bir şey umduğumu sanır diye. Haksız mıyım?
Cevapla