Kişisel bakımına önem vermeyen erkekle sevgili olur musunuz?

selam herkese ben aranıza yeni katıldım benim üç yıllık ilişkim vardı erkek arkadaşım kişisel bakımına asla özen göstermiyordu. Her buluşmada naneli sakız ikram ediyordum oda çiğneyesim yok şu an diyor genelde. Kol altlarındaki tüyler üç dört santim kadar var ve işin kötü tarafı çok ağır ter kokuyor. Bir keresinde yine buluştuk başımı omzuna koyacaktım baktım kulağından sapsarı kir akmış dışına kadar. Nasıl uyaracagımı hiç bilemedim ve bir gün tartıştık sürekli kendini yüksek görmeler egolar falan…bende sinirle kendime hakim olamadım ve önce sen kendine çeki düzen ver kişisel bakımına dedim. Sonra bana şöyle söyledi sen benim kişisel bakımım için mi birliktesin hani sen kalbimi seviyordun ben istesem alâsını bulurum tamam mı beni küçük görme dedi ve ben o mesajı ss alıp o günden sonra sürekli okudum ve soğudum artık mesafe koydum kendine saygısı olmayan biri karşısındakine asla saygı duymaz. Kendisi bana hep derdi mis kokulum çiçek gibi kokuyorsun diye. Güzel kokmakta zahmet ister günlük duş rolon dişleri fırçala vs vs hatta yeri geliyor bunlar bile yetersiz kalıyor. Siz olsanız ne yapardınız merak ediyorum

Kişisel bakımına önem vermeyen erkekle sevgili olur musunuz?
Cevapla