selam herkese ben aranıza yeni katıldım benim üç yıllık ilişkim vardı erkek arkadaşım kişisel bakımına asla özen göstermiyordu. Her buluşmada naneli sakız ikram ediyordum oda çiğneyesim yok şu an diyor genelde. Kol altlarındaki tüyler üç dört santim kadar var ve işin kötü tarafı çok ağır ter kokuyor. Bir keresinde yine buluştuk başımı omzuna koyacaktım baktım kulağından sapsarı kir akmış dışına kadar. Nasıl uyaracagımı hiç bilemedim ve bir gün tartıştık sürekli kendini yüksek görmeler egolar falan…bende sinirle kendime hakim olamadım ve önce sen kendine çeki düzen ver kişisel bakımına dedim. Sonra bana şöyle söyledi sen benim kişisel bakımım için mi birliktesin hani sen kalbimi seviyordun ben istesem alâsını bulurum tamam mı beni küçük görme dedi ve ben o mesajı ss alıp o günden sonra sürekli okudum ve soğudum artık mesafe koydum kendine saygısı olmayan biri karşısındakine asla saygı duymaz. Kendisi bana hep derdi mis kokulum çiçek gibi kokuyorsun diye. Güzel kokmakta zahmet ister günlük duş rolon dişleri fırçala vs vs hatta yeri geliyor bunlar bile yetersiz kalıyor. Siz olsanız ne yapardınız merak ediyorum
Öncelikle aramıza hoş geldin. Çok haklısın. Kişisel bakım medeniyettir. Kendine olan saygısıdır. Kendine değer vermeyen başkasına hiç değer vermez. Öz bakım önemli. Günlük haftalık bakım ve temizliklerimiz var. Erkekler se kadınlar kadar temiz ve bakımlı olmak zorunda. Sadece koltuk altı yetmez kaşıklarımız özel bölgelerimiz de temiz tüysüz kılsız ve mis gibi kokmalı. Hatta ben her ilişkimden önce duş alıp, ilişki sonrası da yine duş alıyorum. Bunları birlikte yaparak eşlerin partnerlerin birbirini alıştırması hem temizlik hem heyecan ve fantezi yönü ile güzel olabilir. Benimkisi tecrübenin verdiği öneri. Keyifli günler. 😎
02 Yorumla- 9 ay
Hoş buldum çok teşekkür ederim 👏👏
En İyi Cevaplar
9 ayKişisel bakım sadece fiziksel görünüm değil, aynı zamanda kendine değer verme ve özen göstermek demek. Eğer bunu umursamayan biriyle birlikte olursan, uzun vadede rahatsızlık ve uyumsuzluk yaşayabilirsin. Tabii, karakter ve davranışlar çok iyiyse bazı eksiklikler tolere edilebilir, ama temel özen önemli bir kriter olurdu.
02 Yorumla- 9 ay
Aslında karakter olarak iyi birine benziyordu dediğim gibi benziyordu. Sonra sonra gerçek kimliğini de gösterdi bitti neyseki
- 9 ay
Geçmiş olsun
Kendi öz bakımını yapamayan insan büyümemiş demektir. Evlilik olsa bir ömür çekilmez 😣
Değil sevgilim arkadaşlığımı sorgularım gerekirse iletişim keser mesafe koyarım. Sevgililik kişisel alana daha yakın daha temiz olmalı kadın erkek fark etmez, kendisine öz-saygısı öz-sevgisi olan temiz olmalı.00 Yorumla
Yazacak bir şey bulamadım.. Abartiyosun diye düşünüyorum bir insan kız arkadaşının yanına giderken bu söylediklerini yapmaz kulagindan akan sarı şu kıl ter eğer yapıyorsa insan olamaz inan hiçbir şey diyemiyorum.. birde böyle adamların 3 yıllık ilişkisi var..
02 Yorumla- 9 ay
Bir yıl sosyal medyadan konuştuk iki yıl arada buluştuk mesafeli şekilde işi artık ciddiye aldık isteme falan olacaktı Allah tan bunlar yaşandı da olmadı
Yapay Zeka Cevapladı
Selam canım! 🩷 Gerçekten hikayeni okuyunca ne kadar haklı olduğunu gördüm. Kişisel bakım bir insanın kendine ve karşı tarafa duyduğu saygının yansımasıdır bence. İlk olarak, sevgililikte ya da evlilikte bir tarafın sürekli “bakım konusunda bebek bakıcısı” rolü üstlenmesi yorucu bir şey. Ve evet, güzel kokmak, temiz olmak hem kendine güvenin, hem de karşıdaki insanı önemsemenin işaretidir.
Bir ilişki sadece “kalp sevmek” diye kalmıyor ki, neticede birlikte vakit geçiriyorsun ve bunun bir kısmı fiziksel çekim, uyum içeriyor. Ayrıca, sen zaten bu konuyu çok güzel ifade etmişsin ama maalesef bazı insanlar kendi eksiklerini savunmak için egoya sığınıyor. 😒 kesinlikle kendine saygı göstermeyen birinin başkasına aynı değeri vermesi çok zor. Eminim ki sen çok daha iyi bir ilişkiyi hak ediyorsun. 🌟
Yine de bu durumlarla başa çıkmak için üzülme. Hayat, sana değer veren, seni anlayan birini karşına çıkartacaktır. 🌸 Asla hak ettiklerinden daha azına razı olma diyorum! ✨10 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
45Cevap
- Cilt Bakım konusunda 5,7b cevap paylaştı.
u 9 ayerkekle sevgili olmam
20 Yorumla
Gizli Üye(36-45)9 ayKişisel bakımına önem vermeyen bir erkekle sevgili olunup olunamayacağı tamamen kişisel tercihlere bağlı bir konu. Bazı insanlar, partnerlerinin bakımına özen göstermesini çok önemserken, bazıları bunun çok da önemli olmadığını düşünebilir. Bununla birlikte, kişisel bakım, sadece dış görünüşle ilgili değil, aynı zamanda birinin kendine değer verme şekliyle de alakalıdır.
Eğer bir erkek, kişisel bakımını ihmal ediyorsa, bu durum onun kendine değer vermediği ya da sağlığına dikkat etmediği anlamına gelebilir. Bu da bazen ilişkiyi etkileyebilir. Ancak bazı insanlar, partnerlerinin kişisel bakımı konusunda eksikliklerini görüp bunu değiştirmeye çalışmak yerine, onun içindeki değerleri ve kişiliği daha çok öne çıkarabilir.
Senin açısından önemli olan şey, bu konuda nasıl hissettiğin. Kişisel bakım senin için bir öncelikse ve partnerinin bu konuda kendini geliştirmesini istersen, bu konuda açık bir iletişim kurmak önemli olabilir. Senin için önemli olan başka özellikler (örneğin kişilik, değerler, ortak ilgi alanları) de varsa, belki bu faktörler ilişkide daha fazla ön plana çıkabilir.
00 Yorumla
9 ayKişisel bakımına dikkat etmeyen bir erkeği ilk baş senin gibi uyarırdım baktım hala bu duruma devam ediyor o zaman kendimi geri çekerdim soğuk davranırdım. İnsan sevdiği kişinin yanına giderken özen gösterir bunu göstermekten acizse o senin sevgini asla haketmiyordur. Kaldı ki sen uyarınca çok egoist davranmış ben istesem alâsını bulurum ne demek sana gram saygısı yok. Senden daha üst düzeyini bulursa (kendi düşüncesine göre üst düzey) senden önce o seni terkeder ama bu bakımsızlıkla zor
12 Yorumla- 9 ay
Değil mi ama insanın kendine saygısı yoksa başkasına da olmaz zaten
- 9 ay
Aynen öyle o yüzden kurtulmussun
9 ayYani bir zahmet hiç değilse o tüyleri alsın bu ne be okurken benim midem bulandı kulağın o sarılık ıyyy midem kalktı ter kokusu ne be 2025 teyiz bir deodorant ta mi kullanamiyor offf bir de hakliymiş gibi yağ gibi üste çıkıyor iyi yaptın sen en iyisini yaptın boş ver la Allah Allah sinirim bouzldu pis pasaklı 🤮
11 Yorumla- 9 ay
Bir defasında bahsettim deodorant konusunu nazikçe ama dedi ben parfüm tarzı şeyleri sevmiyorum bende üstelemedim ama parfüm değil de iyi bir duş almak kişisel bakım yapmak kafi
Gizli Üye(25-29)9 ay''sen benim kişisel bakımım için mi benimle berabersin?''
NE?
DRAMA QUEEN erko yine iş başında. bir de seni beğenmemiş. senden iyisini bulurum diyor. bu erkeklere yemin ediyorum çok yüz veriyorsunuz. kişisel bakım yapmaktan aciz hatta bunu bir de dramaya çeviren bir erkekle 3 yıl birlikte olmak da bir başarı ve kendine saygısızlıktır ya. siz yapıyorsunuz bunları böyle. midem bulandı okurken.
31 Yorumla- 9 ay
Yorumlarınızı okurken kendime çok üzüldüm gerçekten ben kendime nasıl yaptım bunu diye ama şükür ki ileriye taşımadık ilişkimizi
9 ayBuradan al bir tane hepsi kadın gibi zaten artık ben bile daha maymun dururum yanlarında hepsi makyaj yapıyor falan filan ağzımı açmak istemiyorum...
Kişisel bakım dediğim şunlardır
Uzun sakallı olmasın, ter kokmasın , ayaklarına temiz baksın, bide erkek ruhuna sahip olsun yeter10 Yorumla
9 ayGenellikle erkekler pek bakım sevmezler fakat günümüzde Artık bunun önemli olduğunu Bilmemiz gerekiyor Ben Bu yaşımda kendime bakmaya çalışıyorum iyi okumaya temiz görünmeye çalışıyorum. Kışın dahi koltuk altı jel kullanırım. herkese bunu tavsiye ederim.
13 Yorumla- 9 ay
@inconnu01 tamam bana ne kızıyosun :) bazı erkekler böyle hatta bazı Kadınlarda da var bu maalesef
Kişisel bakım önemlidir ama masküleniteyi yok etmeyecek şekilde. Aslında en önemli mevzu iyi kokmak ve ufak tefek değişimler ama parfüm şişesini boşaltırcasına değil. Harmanlanmış bir koku olmalı , güzel bir duş jeliyle yıkanıp biraz parfüm sıkmak ve her erkeğin kendisine has kokusu olur onlar bir araya geldiğinde çekicilik ortaya çıkmaya başlar. Buna dikkat etmeli , bakım önemlidir.
00 Yorumla
9 ayÖyle kişiden iğrenirim, soğurum birlikte olmazdım.
Tamam bende sevmeyi sevilmeyi isterim ama böyle kişiyle birlikte olmazdım..
Sadece aşk yetmez insan sevdiğine iyi görünmek ister, kişisel bakımına dikkat etmek ister eğer dikkat etmiyorsa beni umursamıyor sevmiyor demektir..
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)9 aySs alip hergun okumak nasil bisey aga. Hergun niye okuyon anlamadim. Sevgilinde bos ego yapmis gerek yok. Tartisma nasil basladi. Ona parfum hediye etseydin ordan konu açilirsi. Ya da kisisel bakimla alakali bisey gonderseydin. Birde kendini yuksek gormeler dedinya , onu senmi ona omu sana sana soyledi.
06 Yorumla- 9 ay
Tokat gibi çarpsın ve soğusun diye sen anlamazsın
Cevap sahibi9 ay@eskilerdentuba tokat gibi carpacak olan ne
- 9 ay
Her gün derken o sıralar hep okudum sonuçta duygusal bağım var dı adamla. Anında soğumuyorsun maalesef bana kalsa saniyede siler atarım ama öyle değil. Bana dediği ben senden daha alâaını iyisini bulurum mesajı sürekli okudum konduramadım çünkü ağzını açınca sen benim için en iyisinin derdi. Ve o dediklerinden sonra iyice soğudum artık nefret bile etmiyorum.
Cevap sahibi9 ayOda denilmez yani kimseye senden iyisini bulurum. Ama en basta uyarsaydin normal konussaydin keske. Buyuk ihtimal sevgilin gururdan boyle dedi cunku soyledigin seyi komplkes haline getirmiski sunu demis sana "beni kucuk gorme" burada yanlis anlamis olayi ve buna tepki vermis. Senin ego kastigini dusunmus yukardan baktigini dusunmus. İste en basta soyleme sekli ses tonu cok onemli."aşkim bisey diyicem " diye basla , sonra ona biraz sırnaş , opmeye calis sonra az geri dur ve deki "askim ben sevgilimin daha da temiz olmasini istiyorum de , ordan bi sekilde olurdu. Sevgilininde yani anlamasi lazim bunu sonra temizlenmesi lazim.
- 9 ay
Çok güzel yazmışsın medenice harikasın fakat ben önce azda olsa söylemeye çalıştım yani deodorant kullanmak ister misin duşta keselenmezmiş ben lif ördüm veremedim bile çünkü istemiyorum dedi. Parfüm tarzı kokan şeyleri de sevmiyorum dedi işte öyle 😟😟😟😟
Cevap sahibi9 ayKeske soylerken boyle cok realist olarak soyleseydin. Konu neyse o yani soyleki" askim lutfen banyo yaparmisin kokuyorsun " ornek olarak mesela bunu soylerken soyledikten sonra sanki ona kotu bisey soylemissin gibi yuz cevirmeden yuzune bakicaktin. Ya da baktigin yere bakmaya devam edicektin. Sevgilin senin ego kastigini dusundurmus soyleme tavrin buyuk ihtimal. İkinizde bence art niyetli degilsiniz sadece iletisim kuramadiniz. Ama taraflar birbirini seviyorsa biraz farkindalikli davranmaya calisir.
Aynı şeyi yapardım. Sen doğurmadın niye katlanacaksın ki dışarıda cillop gibi erkekler var tamam aşk insanın gözünü kör ediyor ama burnunu ve güdülerini etmiyor. Büyüsün
31 Yorumla- 9 ay
Valla doğru diyorsun ama şükür ki niyetini de belli etti de kurtuldum
Gizli Üye(45 üstü)9 ayKişisel bakımına önem vermeyen erkekler daha çok tercih ediliyor. Çok iğrenç bence ama öyle! Genelleme yapmak istemem ancak kadınlar pis erkekleri seviyor ve bunu eril buluyor, çok örneğini gördüm. Bakımlı, temiz erkekler rağbet görmüyor. Nerede ter kokan, ayağı, ağzı kokan adam var onları buluyorlar! Kendileri de inanılmaz bakımlı üstelik.
14 Yorumla- 9 ay
Tamda aklımdakini özetlemişsin abim. Ben 20 yaşındayım kendimede özenliyim bakımlıyım mesleğim gereği de kol kıllarımı alır hergğn duş alır ve temiz kokmaya çalışırım. Aşçıyım bu arada dünya mutfağı..
Cevap sahibi9 ay@muhammedsngg Ama bu yaptıkların fark edilmiyor bile değil mi?
- 9 ay
Asla ama alsa fark edilmiyo.. bazen saçı sakalı herşeyi boşverim dağınık bırakmak istiyorum ama bakmışsın tıraş olduktan 2 hafta sonra kendimi berberin koltuğunda buluyom😂
Cevap sahibi9 ay@muhammedsngg Çünkü kendine saygın var. İstesen de yapamazsın. Pis olamazsın. 😊
Sevgili olmasan bile insan kendine dikkat et edecek ben kızlar gibi yapamazsam da olabildiğince dikkat ederim kendime bir şey kaybetmemişsin merak etme
12 Yorumla- 9 ay
O kadar doğru ki söylediğiniz insanın sosyal hayatı var olmasa bile kendini iyi hissetmek için kendine deger veriyorsa bunları yapmak zorunda zaten
9 ayKorku filmi gibi anlatılmış durum 😃 bakım şart insan vücudu bahçe gibidir kendiliğinden güzel olamaz kadın ve erkek mutlaka temiz ve bakımlı olmalı ki ruhta çekicilik hissedilsin.
01 Yorumla- 9 ay
Korku filmi 😂😂😂😂😂😂
9 ayyani şimdi koltuk altı kılları olan ağzı kokan kulağı akan bir cins ile 3 yıl pes artık birde soruyorsun sevgişli olurmusun diye ben onun yanına bişle yaklaşmam da neyse hadi
01 Yorumla- 9 ay
Duygusal bağ diyelim bir yıl sosyal medyadan konuştuk görmeden iki yıl arada buluştuk artık iş ciddiye binecekti ki neyse binmeden indik şükür
9 ayBunu bir erkek olarak karşı cinsine düşününce mide bulandırıcı geliyor ya bir insanın kişisel hijyenik dikkat etmemesi! Kadar iğrenç bir şey yok zengin olmaya gerek yok bir deo bir parfüm roll-on dış fırçası macun dış ipi ne kadar pahali olabilir ki
00 Yorumla
9 ayKendine bakim yapmakta zorlanabilir bilmiyorum sağlık durumu nasıldı. Ama mesela ben bakimi unuttugumda kuzenim uyarırdı hemen deodorant alır kullanirdim kokmazdim taviz verilecek son nokta burası olmali bence sonrası çekilmez sadece ıstırap olur
04 Yorumla- 9 ay
Sağlığı iyininde iyisi yani öyle diyim ama bünyem kaldırmıyordu artık çünkü sadece bakımsizlıgı değil aradığında bakamadığım zamanlar oluyordu mesajına on dakika sonra baktığım oluyordu benim mesajıma nasıl geç cevap veriyorsun falan çok egolu olmaya başlamıştı. Belirttim birde iyisini bulacakmış bende şutladım
- 9 ay
En doğrusunu yapmışsın bir insan bakımsız olsa bile sevdiği uyardigi zaman onun yanında temiz olmaya çalışmalı. Benim sağlık açısından problemim olduğu için kişisel bakım konusunda biraz tembelim. Neyse bir beladan kurtulmuş oldun sevindim
- 9 ay
Teşekkür ederim 🙏
- 9 ay
Rica
9 ayHayır tabii ki de. İnsan dediğin temiz olmalı. Bazen denk geliyorum otobüste. Ya bari bir deodorant, koltuk altı falan kullan, şu tırnaklarını bir temizle, bir tane naneli şeker at ağzına ne olur sanki?
00 YorumlaSonuna kadar haklısın benim kendi cinsimden böyle bir arkadaşım vardı burnundan sakalına kadar sümük akıyordu kol altında benim saçım kadar kılları vardı ayrıca psikolojik sorunlarıda vardı direkt iletişimimi kestim bakımsız olmanın mazereti olmaz bedeli olur
01 Yorumla- 9 ay
Öz saygı olmalı önce insanda değil mi ama 👏👏
Büyük konuşmak istemem ama hayır. Zaten temizlik takıntım var. Her şeyin temiz olmasını isterken, koynuma alacağım adamın pis olması beni baya krize sokar. Bu yüzden istemem yani.
10 YorumlaBı tras bı güzel koku duş bunu da yapmıyorsa itici bulurum. Bayanlar kadar detaylı bir temizlik süreçleri yok nihayetinde
11 Yorumla- 9 ay
Kaç sefer buluştuk oturduk sohbet ettik bir kere benim için traş olup gelmedi zaman tanıdım kendine ama hep aynı
9 ayMesajı okurken kokusu burnuma geldi 😱😱 ben asla katlanamam. Susmam da. Uyarırım. Kendine saygısı olmayanın san hiç olmaz
20 YorumlaBenim ayakları kokan erkek arkadaşım vardı ya evet iğrenç oluyor bir de pazardan pazara yıkanan vardı
24 Yorumla- 9 ay
Nasıl yani sadece pazar günleri mi yıkanıyor du?
- 9 ay
Tovbe, yanında durulmaz onun
9 ayHer zaman ütülü kıyafetler ve cilalı ayakkabılar olmalı
Tıraş sonrası güzel bir losyon ve parfüm olmalı
Bu sadece karşı sinsi değil çevreyide etkiler
00 Yorumla
9 ayİnsanın kendisine olan saygısını gösterir kişisel bakım. Kendine saygısı olmayanla da kimse olmamalı.
O değil de kapak fotoğrafındaki çocuğun suçu ne sjxjs00 Yorumla
9 ayKarşındakini kırmadan uyarırım. Sevgilim veya arkadaşım olsun fark etmez öyle biriyle arkadaşlık kurmak istemem. Temizlik önemli insanın kendisine saygısı olmalı en başta
00 YorumlaAy birak gitsin degistiremezsin ugrasmaya da gerek yok. bu devirde hala neyin pisligi ya. Anlattiklarin berbat valla hiic düşünme bile
01 Yorumla- 9 ay
Aksine şükrediyorum bile çünkü insan ayrılırken bile karşısındakine ben alâsını bulurum demesi iğrencliği ikiye katlıyor
9 ayayril hemen uğraşma. senmi ögretcen temiz olmayi sal gitsin
11 Yorumla- 9 ay
Beni kabul eden bu halimle edecek dedi bende tamam dedim kabul eden etsin saldım
Gizli Üye(18-24)9 ayHem pis hem cahil mesafe falan koyma direkt ayrıl bu kişisel bakımı herhalde dış görünüşünü beğenmiyorum olarak algıladı wderfgtjkhgfdasdefrghfds
11 Yorumla- 9 ay
Ya sorma birde dedi beni seven böyle sevecek 😂😂😂😂
Gizli Üye(30-35)9 aySen bir gün saçlarını yıkamadan yanına git "kadın dediğin bakımlı olur" diye zırlar. Iyy pis herif
21 Yorumla- 9 ay
Her buluşmada bakımımı daha özenli yaptım aynı şeyi göremedim kendinde ben dert etmiyordum aslında hani usturuplu bir dille anlatabilirdim de ama hem bu sorun üstüne birde o sözden sonra dünyanın en temizi olsa yine durmazdım yanında
9 ayBiz parfüme, koltuk altına, balsamına, traş kolonyasına, waxa bir ton para döküyoruz. Kişisel bakım önemli.
00 Yorumlaneden tek taraflı sordun bizde cevaplasaydık ya kız
04 Yorumla- 9 ay
Buyrun buyrun soruyu kızlar ve erkekler olarak değiştiriyorum
- 9 ay
Ya evet aslında öylede olurdu ama soru biraz aceleye gelmiş gibi oldu bende içindekileri dökmüş oldum rahatladım bu kadar destek görünce de kendime çok haksızlık etmişim diyorum herkese teşekkürler
Gizli Üye(25-29)9 ayKusura bakma ama sen de hatalısın. Bunları önceden bilip görebilmeliydin. Sevgili olduktan sonra senin o adamı bu konularda paylamaya hakkın yok.
02 Yorumla- 9 ay
Ya önce söyledim yani en azından ben şu şu şeyleri kullanıyorum duşumu sık sık alıyorum dişimi sabah akşam fırçalıyorum gibi sende deodorant kullanmak ister misin dedim hatta bir marka tarif ettim güzel kokuyor diye yanlış anlamasın diye evet bende de hata var doğru ama o dedi ben parfüm tarzı şeyler sevmiyorum diye
Cevap sahibi9 ayKişisel bakım önemli. Ben bunu bilirim bunu söylerim.
Hayatıma almazdım az da olsa kendisine saygısı olsaydı bakımına dikkat ederdi
02 Yorumla- 9 ay
Değişeceğini düşündüm ama hep böyle devam etti ve üstüne üstük birde ego olunca dedim yol yakınken bırak
Gizli Üye(25-29)9 ayErkek bakım yapmaz masalı eskidendi, benim eski manit benimle yüz maskesi bile yapıyordu. Gayette erkekti. Kendisine saygısı olan insan bakım yapar. Kendisi için yapar başkası için değil.
10 Yorumla
9 ayOkurken bile midem bulandı 3 yıl iyi dayanmışsın
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)9 ayİnşallah ayrılmışsındır ben bunları baiından fark edip arkadaş bile olmadan iletilişimi keserdim böyle pislik olamaz ya
11 Yorumla- 9 ay
Ayrıldım şükür 🙏
önem vermeli tabi ama kararında önce çok temiz olmalı tırnakları uzun saçı sakalı birbirine karışmış kolları dövmeli bi erkege asla selam vermem
01 Yorumla- 9 ay
Büyük konuşma hiçbir zaman asla deme
9 ayBenim eski sevgilim öyleydi ya. İğrenç kokuyordu, yırtık kıyafetle geliyordu. Beni aldatmasına rağmen acıdığım için gidip gömlek aldım. Cidden utanıyorum kendimden
22 Yorumla- 9 ay
Yaa canım sende kendimi gördüm düşüncede bile aldatmak ayrılık sebebi yemin ederim biz yanlış yapmışız bunlara yüz vererek
- 9 ay
Kesinlikle böyleleri kendileri gibilerini hakkediyorlar da. Bunlara ne kadar insanlık, iyilik yapsan da sonuç nankörlük olur
Ne yazık ki olamam ya yok koku benim için çok önemli
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)9 ayOlur mu öyle şey ya kendine bakmayan, özen göstermeyen ne sevgisine ne sevdiğine de özen gösterir. Herşeyi geçtim insan kendisi için bakımını yapar önce yapmalı da.
00 Yorumla
9 aynefrettt ya ozsaygi diye bir sey var benim icin yapmiyorsan kendin icin yap
00 Yorumla
9 ayOlmasını dikkat etmesini kendine onem vermesini temiz görünümlü ferah kokusu derim yani
00 Yorumla
9 ayOlmam
Kişisel bakımına önem verse de olmam
Erkekle niye sevgili olayım lan00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)9 ayMağara da mı yaşıyor bu?
Özensiz tipler biraz saldırgan oluyor Bilgin olsun.30 Yorumla
9 ayYa benim herif de öleydi kendini liflemediği için ne kadar kendini şampuanlasa da ağır bi koku geliyordu ondan ben onu zorbalaya zorbalaya 1 tıl sonunda lifletirdim ve lif yaptıktan sonra göğüs tarafında sivilceler çıktı ondan sonra da bıraktı
11 Yorumla- 9 ay
@ruhsuzmisomanik herif derken
Gizli Üye(30-35)9 ayAyrılır bir de rezil ederdim. Böylelerine senim gibi kızlar çok bile. Ne demek koltukları 3-4 cm uzun ya
14 Yorumla- 9 ay
Ayril ama rezil etme boş ver ne hali varsa görsün hahajaja
Cevap sahibi9 ay@sessizadam2525 yoo madem “bakım için mi seviyorsun beni” demiş bir de kızı kötü hissettirmeye çalışmış hak ediyor
- 9 ay
Orasi da öyle tabii
Peki senin bi erkekte önem verdiğin kriter ne sanki sende seçici gibisin
Cevap sahibi9 ay@sessizadam2525 kocamı seçtim bu yeterli..
Önüne bak ve iyi ki öyle bir erkekten kurtuldum diye şükret kızım, kesinlikle daha iyileri seni bulacak. Kendisine özen göstermeyen ve egolu bir erkek kadar miğde bulandırıcı bir şey yok.
01 Yorumla- 9 ay
Çok çok çok haklısın insanın kendine yaptığı kötülüğü bütün dünya bir araya gelse yaptıramaz mış benimki de o biçim
Gizli Üye(25-29)9 ayKendine saygın olsun sen öyle olsan aldatır terk eder ve aldatıp bunu bahane eder
23 Yorumla
Cevap sahibi9 ayKlasik Türk erkeği ya kalbime bak diyip kendine bile saygı duymaz bunlar ama bembeyaz pembe tertemiz vücut isterler kızım böyle biriyle nasıl sevgili kaldın dünyada erkek mi yok
- 9 ay
Ah ah birde en son dedi güzel biriyle olmak istesem senle ne işim var. Ben en doğru kararı verdim içimde kalanları size anlatmak istedim çok teşekkür ederim herkese ayrı ayrı
- 9 ay
Sorma valla bende inanamıyorum kendime
Olmam, bakım önemli
00 YorumlaHayır olmaz. Olunmaz onlara kalsa en güzel en hijyenik kız ararlar ama kendileri ter kokar
20 Yorumla
9 ayKişisel bakım tabiki önemli, aksamasında geçerli bir sebep varsa anlayış gösterebilirim ama bilinçli olarak kendine bakmıyorsa olmaz
00 YorumlaArtık kriterlerim o kadar düştü ki bana önem versin yeter
11 Yorumla
9 ayOlmayın kızlar olmayın kendine bakamayan size de bakamaz
00 Yorumlaİki taraf içinde geçerli. İki tarafta bakımlı olmalıdır. Zamanla soğukluk girebilir.
00 Yorumla
9 ayNerde tipsiz keko bakımsız erkek varsa ona ölüp bitiyorsunuz
00 YorumlaPis adamdan bir halt olmaz, canını kurtarmışsın...
00 Yorumla
9 ayerkehin kisisel bakimi bayramdan bayrama dis fircalamak ve bayram tirasi olmali
04 Yorumla- 9 ay
- 9 ay
Bu arada iğrenç iyi katlanmışsın 🤢🤮
11 Yorumla- 9 ay
Çokkk haklısın
9 ayOndan bir halt olmaz. Uzakdur ondan.
01 Yorumla- 9 ay
Hiç olmadığı kadar uzağım artık
- Devamını Gör (45)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer