Evli biriyle birlikteyim onunla ne maddi ne baska beklentim var neden böyle davraniyor?

Birbirimizden cok hoslaniyoruz. Birsryler yasadik. Ama cok mesaj atmiyor cok aramiyor bu duruma cok üzülüyorum. Ben yazarsam cevap veriyor kendide arada yaziyor ama bu bana yetmiyor o 53 yasinda. Ust makam sahibi biri. Bosansin istemedim maddiyat istemedim sadece yanımda olsun istedim. Durumlarima bakıyor arada mesaj atiyor ama daha çok ilgi bekliyorum ondan. Soyleyince tartışıyoruz zatrn uygun olunca yaziyorum diyor. Kendimi biraz gerimi çeksem?
Güncellemeler
+1 yıl
Onunla birseyler yasadim. Aklinida aldim cunku bana beni yaktın sen dedi. Msjla acik seylerde yazdim bakalim sizi dinlicem kendimi cekicem ne olacak
Güncellemeler
+1 yıl
Bugun aksam isyerinde olcahimi biliyor ben buna yazmasam kendimi çeksem merak ederim sizce
Evli biriyle birlikteyim onunla ne maddi ne baska beklentim var neden böyle davraniyor?
Cevapla