Lütfen yardımcı olur musunuz? Çok kötü hissediyorum, ayrılmak mı istiyor?

Görüntülü konuşuyoduk konu yemekten falan açıldı sende yemek yapcak tip yok beceriksiz dedim güldüm ama şakasına yaptım yani bana bunları yazdı bunlar bahane mi ayrılmak mı istiyor ve ben ne yapmalıyım konuşmayı bitirmeli miyim?
Lütfen yardımcı olur musunuz? Çok kötü hissediyorum, ayrılmak mı istiyor?
Lütfen yardımcı olur musunuz? Çok kötü hissediyorum, ayrılmak mı istiyor?
Lütfen yardımcı olur musunuz? Çok kötü hissediyorum, ayrılmak mı istiyor?
Lütfen yardımcı olur musunuz? Çok kötü hissediyorum, ayrılmak mı istiyor?
Lütfen yardımcı olur musunuz? Çok kötü hissediyorum, ayrılmak mı istiyor?
Güncellemeler
+1 yıl
Güncel
Güncellemeler
+1 yıl
...
Lütfen yardımcı olur musunuz? Çok kötü hissediyorum, ayrılmak mı istiyor?
Cevapla