Okuyun lütfen
sevgilimle 1 buçuk yıllık bir ilişkimiz var. Sık sık kavga etsek de birbirimizi çok seviyorduk. Benim de hatalarım oldu, onun da ve bunlardan ve kavgalardan dolayı sıkıldığı, bunaldığını dile getiriyordu ilişkimiz devam ederken. Ama gerçekten iyiyken mükemmeliz ve mutluyduk genel olarak. Korona sürecinde üniversitelerin tatil olduğunu öğrenince 1 hafta onlarda kaldım daha sonra memlekete gidip dönecektim. Onlarda kaldığım sürede çok güzel vakit geçirdik, araba kiralayıp beni havaalanına bıraktı falan iyiydi aramız. Ben memlekete gidince kavgalar başladı ve 1 ay sonra kavga sonrası bana biz ayrılalım doğru gün gelince birbirimizi buluruz dedi. Ben de sırf onu bunaltmamak adına o yazana kadar hiç yazmadım. 3 ay geçti.. 3 ay sonunda aradım biz sevgili miyiz ayrıldık mı ne bu demek için aradım bilmiyorum dedi, ne olacak dedim düşünmedim hiç düşünmem için süre ver dedi. 1 hafta sonra bir süre daha böyle boş devam edelim tarzı olumsuz mesaj attı, soğudum dedi. Ben ayrılmayalım vs dedikçe umursamamaya başladı. Annesiyle konuştuk onun kafası karışık soğudum diyosa bekleyelim ne olacak dedi, ben artık beklemek istemiyorum onu istiyorum. Bir iki kez aradım kendini hatırlatmaya mı arıyorsun dedi. Sizce ne yapmalıyım onu çok seviyorum, onun da ufak da olsa sevgisinin kaldığını düşünüyorum. 6 aydır uzaktayız pademi sürecinden dolayı uzakta ola ola soğuması normal biraz da ama onu çok istiyorum ve çok seviyorum. Aradıkça takmıyor, haftaya doğum günü var. Gitmeyi düşünüyordum ama koronadan dolayı babam izin vermedi. Ne yapmam gerekir ayrılmak istemiyorum.
sevgilimle 1 buçuk yıllık bir ilişkimiz var. Sık sık kavga etsek de birbirimizi çok seviyorduk. Benim de hatalarım oldu, onun da ve bunlardan ve kavgalardan dolayı sıkıldığı, bunaldığını dile getiriyordu ilişkimiz devam ederken. Ama gerçekten iyiyken mükemmeliz ve mutluyduk genel olarak. Korona sürecinde üniversitelerin tatil olduğunu öğrenince 1 hafta onlarda kaldım daha sonra memlekete gidip dönecektim. Onlarda kaldığım sürede çok güzel vakit geçirdik, araba kiralayıp beni havaalanına bıraktı falan iyiydi aramız. Ben memlekete gidince kavgalar başladı ve 1 ay sonra kavga sonrası bana biz ayrılalım doğru gün gelince birbirimizi buluruz dedi. Ben de sırf onu bunaltmamak adına o yazana kadar hiç yazmadım. 3 ay geçti.. 3 ay sonunda aradım biz sevgili miyiz ayrıldık mı ne bu demek için aradım bilmiyorum dedi, ne olacak dedim düşünmedim hiç düşünmem için süre ver dedi. 1 hafta sonra bir süre daha böyle boş devam edelim tarzı olumsuz mesaj attı, soğudum dedi. Ben ayrılmayalım vs dedikçe umursamamaya başladı. Annesiyle konuştuk onun kafası karışık soğudum diyosa bekleyelim ne olacak dedi, ben artık beklemek istemiyorum onu istiyorum. Bir iki kez aradım kendini hatırlatmaya mı arıyorsun dedi. Sizce ne yapmalıyım onu çok seviyorum, onun da ufak da olsa sevgisinin kaldığını düşünüyorum. 6 aydır uzaktayız pademi sürecinden dolayı uzakta ola ola soğuması normal biraz da ama onu çok istiyorum ve çok seviyorum. Aradıkça takmıyor, haftaya doğum günü var. Gitmeyi düşünüyordum ama koronadan dolayı babam izin vermedi. Ne yapmam gerekir ayrılmak istemiyorum.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer