Ben bir kadın olarak hep peşinden koştum
Asla gelip gönlümü almaz bile
Ben artık yoruldum
Onu seviyorum hem de çok ayrılsam da severim onu
Ama aşırı mutsuzum
Napiyim ben şimdi :(
Ben bir kadın olarak hep peşinden koştum
Asla gelip gönlümü almaz bile
Ben artık yoruldum
Onu seviyorum hem de çok ayrılsam da severim onu
Ama aşırı mutsuzum
Napiyim ben şimdi :(
Ablacım biraz kendinle ilgilen bı erkeğin değersiz ilgisiz davranmasının tek sebebi onsuz yapamayacağını bilip seni cepte görmesidir. Kendine öncekinden daha fazla bakım yap fazla kilon varsa diyet yap zayıflamaya çalış evde seksi giyin onun sana yanasmasini bekle depresif mutsuz moddan çık arkadaşların falan varsa dışarı çık spora başla hobi edin bunları yaparsan kocan kiskanmaya başlayabilir. Erkekler o kadar üstlerine düşülmesinden hoşlanmaz o kadar ilgi verme.
Biliyorum bunları yüzde yüz haklısın zaten de işte uygulamaya dokemiyorum
Biraz uygulamaya çalış erkek beyni avcı ruhlu sen kendini hep hazır tepside sunarsan o da peşinden kosturan başka kızları bulma arayışına girer inşallah kurtarırsin evliliğini kendi değerini bilen her kadın erkeklerin gözünde değerli olur
Teşekürler cevap icin
Cevap
6Cevap
Tek taraflı sevmek ya da çaba göstermek yeterli olmaz eğer böyle devam edecekse ayrılman en doğrusu
Bir daha kimseyi sevemem ama
Yani Zaman ne gösterir bilinmez şu anki psikolojiyle öyle düşünüyor olabilirsin ama zamanla her şey değişebilir
17 yaşımdan brri tanıyorum onu 30 uma geleceğim değişmedi :d
O zaman kendini yiyip bitirmeye devam, böyle düşündükçe daha çok üzülmeye devam edeceksin yapacak bir şey yok
bir kere dünyaya geleceksin iyice düşün ayrıl bence
Sonra aklım hep onda olacak
Öyle değil işte 17 den beri tanıyorum ben bunu başka adam sevemiyorum olmuyor
Ben takıntılıyim :)
Değer görmediğin yerde durma derim umursamaMak git demeninbaska bir yolu
Çok seviyorum ama
Anlasmali ayrılın
Seviyorum
Geri duracaksın ters psikoloji
Kısa sureli oluyor o ya
Dayanamıyorum ki işte o da biliyor benim onsuz durmayacagimi
Ben 17 yaşımdan beri beraberim onla şu an 30 Lara geldik
Yok burdan konusabilirim sadece
Yardımc olayım
çocuk var mı
Yok
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?