Arkadaşlar çok kötüyüm eşimle ayrılma aşamasındayız yardım eder misiniz lütfen?

Ben bir kadın olarak hep peşinden koştum

Asla gelip gönlümü almaz bile

Ben artık yoruldum

Onu seviyorum hem de çok ayrılsam da severim onu

Ama aşırı mutsuzum

Napiyim ben şimdi :(

Arkadaşlar çok kötüyüm eşimle ayrılma aşamasındayız yardım eder misiniz lütfen?
Cevapla