Kaynanama kızıyorum eşimden uzaklasiyorum ne yapacağımı bilmiyorum yardım eder misiniz?

Birşey oluyor kaynanama sinirleniyorum ona birşey diyemiyorum acısını eşimden uzaklaşarak çıkarıyorum:( ayrı evde yaşıyoruz ama etkiliyor bu durum beni :( kaç gündür eşimden uzagim ve ne oldu diyip duruyor yok birşey deyip gecistiriyorum :(
Kaynanama kızıyorum eşimden uzaklasiyorum ne yapacağımı bilmiyorum yardım eder misiniz?
Cevapla