AI Persona’ya Sor
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
Kadın Emeği
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
YKS2026
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
112Cevap
Nişanlınız sınavı henüz kazanmadığından dolayı evlilik erken ama nişan asla erken değil.
Siz zaten karı koca hayati yaşamış 10 senedir ilişkinizi eskitmişsiniz. Hala evlenmek için heyecan duyabiliyor musun gerçekten? o duymuyordur bence, ben olsam bende duymam açıkçası
Bu kadar da beklemek neden.
Güzel sabır etmişsiniz.
Siz zaten evlisiniz gerçi ama neyse.
Sizin ilişki artık monotonlaşmış. Çok uzatmışsınız. Aceleyi bırak, geç kalmışsınız.
10 yıl insan ömrünün 10/1 i gibi bir şey
Sence kısamı?
Daha ne acelesi olacak Allah aşkına on yıldır birlikte olduğun adam acelesi kalmış.
seven bence beklemz hemen kavuşamk ister erkeklerin dilinden anlamıyorum
Yok hayır bı 10 sene daha bekleyin surda emekliye ne kaldı
Bence nikaha zorla. Sadece nikah kıyın şimdilik. Sınavdan sonra düğün Nisan napıyorsanız yapın.
seninle evlenmek istemiyor zevkini almış kendince
Nişanlanmayı başaramazsanız bu ilişki hiçliğe gider demedi deme
Abla ne acelesi ya olmadı bi 10 sene daha bekle yani
Ne acelesi canım cocuk yapin 10 yasina geldiginda evlenirsiniz
En iyi fikir hamile kalman bu arada 😄 herseyi hızlandırır
Nişan için acele etme belki daha iyi seçeneklerin vardır her an çıkabilir tam emin olma yani.
Bunu söylemek istemezdim ama büyük ihtimal istemiyor ve seni bu şekilde ertelerse belki sen onu bırakırsın diye bekliyor. Ne olursa olsun 10 yıllık bir ilişki sonuçta bunu o da bitirmeyi göze alamaz o yüzden sana yaptırmaya çalışıyor olabilir
Maalesef acı gercekle karşı karşıya kalmış sin, seni 10 yıldır kullanmış tus u bahane ederek senden uzaklaşacak yavaş yavaş, bir an evvel ya nikah masasına oturt ya da ayrıl, daha da değersiz hissetmemek için, kendi yolunu çiz
Zaten evli gibisiniz ve uğraşmak istemiyor gibi geldi bana
Adam tusa hazırlanıyor sen nişan diyon 😂
Diğer arkadaşları da tusa hazırlanıyor ama hepsi 5-6 ayda bulduğu partnerleriyle nişanı geçtim koşa koşa evleniyor ama ben on senelik birisinde bu hevesi görmüyorum
Kariyer hedefi olan birindende çok bir şey bekleme hem birde yaşayacağınız herşeyi yaşıyosunuz kafası karışıktır
Herkesin kariyer hedefi var tüm arkadaşları tusa hazırlanıyor onlar partnerlerine bu şekilde bahane sıralamıyor ama kaldı ki bende sınavlara hazırlanıyorum bu sadece bir bahane
Diyorum ya yavrum herşeyi yaşıyosunuz cinsel birlikteliğiniz var çocuğun kafası karışık belliki
Evlenmeden önce her duyguyu yaşarsan her tadı alırsan her tadı verirsen sonu böyle olur işte
Kullanmış daha iyisini arıyor bence, insan evlenmeden önce ilişki yaşadığı kızla evlilik gözüyle bakmaz.
Ne alakası var ben eşimle 10 yıl görüştüm şu an 1 buçuk yıllık evliyiz
@Selambuluşalımmı Yani her zaman evet ne alakası var diye olabiliyor ama her zaman da bu böyle olacak diye bir şey de var.
Acele etmiyosun 10 yıl beklemişsiniz nişanlanipda o tusa girsin daha sonrada dugun vs yapın en azından bi nişan olsun gerisi gelir ki
Az kalmış takacak sepeti koluna sonra kendi yoluna gidecdn :)
Bu yaz evlendiniz evlendiniz, sonra senin icin zor olur. O gider daha genc bi kiz bulur, 3 ayda yuzuk Nisan bitirir. Sonra 10 yil bosa harcamisim diye uzulmek yerine bir an once evlen ya da ayril.
10 yildir bibsonuca varmayan şeyi at gitsin bi kenara
Onunla oturup ciddi bir şekilde bu konu hakkında konuş eğer olmadı ilişkini bitirmeni öneremem 10 yıl az bir süre değil seviyorsundur onun için ciddi bir konusma yapmalısın
Koz olarak bekledin bekle ne zaman tusa girecek sabret canı
Evelnme teklif editorsa nasıl hazır değil ya. Her ne ise 10 yıl uzun bence evlwnmelisiniz
Baya erken Bi 10 yıl daha bekleyin
Önce kariyerini tamamlamak istiyor gayet normal bence. Kafasini tamamen sinavina vermek istedigindendir Şu an Nisan yapmak istememesi.
10 yıl yeterli değil bence de bir 10 yıl daha bu şekilde takılın sonra bakarsınız duruma göre
Belkide korkuyordur geriliyordur sadece kadınlara has bir durumum evlilik fobi si istemese çoktan terk ederdi bence korkuyor 😂
Senin ekonomik yeterliliğin var mı hep adam üzerinden konuşmuşsunda?
Hayır şu an bende sınavlara hazırlanıyorum zaten evlilik beklemiyorum o kadar seneye evde küçük bir söz nişan olabilir bunu da yapacak olan kız tarafıdır yanı benim ailemdir ailemin ekonomik durumu da iyi burada erkekten maddi olarak bir beklenti yok. Maddi durum belirtme sebebim erkeklerin ekonomik durumu bahane etmesi ve onun ekonomik olarak bahane uyduracak durumu yok
Neden yapmıyoru bence kendi içinde bir sorgula acaba ben mi bir yerde yanlış yapıyorum diye ya da ona sor ama sakin ve düzgün bir şekilde belki başka sebebi vardır
Sizce burada elaleme soracak noktaya gelene kadar on senelik partnerimle bunu açık açık konuşmamış mıyımdır? Çok açık bir iletişimimiz var her şeyi birbirimize açık açık ifade eden bir çiftiz ve tabiki bunları birçok kez konuştuk. O da buraya yazılan yanıtları bizzat okuyor durum tamamen kariyeri oturtup geleceği garanti altına almaktan ibaret onun için ama benim bu noktada bır mantık bulamadığım noktada evde yapılacak küçük bir sözün nisanın buna ne gibi bir engel olabileceği
Yani acik acik konustuysaniz eğer oda fikrini soylediyse ya saygi duymak zorundasin ve bekleyeceksin ya da hayir kabul etmiyorum ya Nisan yapicaz ya da ayrilicaz diceksin. İki secenegin var sebebinide soylemis sana zaten. Sen acele etmiyorsun tabiiki 10 yil olmus hali ile ama onunda kendine gore sebepleri var dedigim gibi iki secenegin kaliyor geriye
Seven ve kaybetmek istemeyen bir erkeğin bu konuyu ayrılacak noktaya gelecek bir polemiğe çevireceğini zannetmiyorum. Ayrılıcam büyük ihtimal
Senin acelen ne peki? Hayatinda zaten 10 yildir ne olucak yani o yuzugu takinca ne degisicek (acele ettigin icin soyluyorum) yani neden saygi duymuyorsun sonuc olarak hayatinda duran birbirinize sahip cikan insanlarsiniz bi yuzuk iliskinize okadar emeginize mani olmamali
26 yaşına gircem on senelik ilişkim var ve ekonomik durumu yeterli olmasına rağmen beni zamana bırakan bir erkek var karşımda gerçekten acele mi ettiğimi dusunuyorsunuz? Bu konu bu noktaya tabiki durup dururken gelmedi akraba, arkadaş, eş dost herkes yüzüme karşı beni oyaladığını kandırdığını ailesinin istemediğini söyleyip bana bok gibi hissettirdi herkes arkamdan konuşmayı geçtim yüzüme karşı bunları konuştu elaleme rezil oldum. Etrafımızdaki insanlar 5-6 ayda tanıdığı kızlarla nişanlanıp evlenirken bu durumda bana bu tavrı gösteren erkeği sorgulamam yanlış mı
Neden insanların ne dediğini ve ne düşündüğünü yaşamak yerine, kendi hayatına odaklanıp mutlu olmayı seçmiyorsun? Bırak zamanı gelince zaten olucak bu sırf bu yüzden ilişki mi bitirilir? İlişkini bitirince ne olucak her şey değişecek mi? Bırak insanların ne düşündüğünü bu hayatı sen yaşıyorsun hayatına aldığın kişi de nasıl biri sen daha iyi biliyorsun 10 yillik emegini bir yuzuk ugruna çiğnemen sana yazik olur
Düşüncenize saygı duymakla beraber asla katılmıyorum. Dediğim gibi seven ve kaybetmek istemeyen bir erkek yanındaki on senelik kızı elalemin diline düşürüp onurunu gururunu kırdırmaz onu bu duruma sokup böyle şeyler hissettirmez seven erken kaybetmekten korkar ve bir şeyler için hevesi acelesi olur. O kadar yılın ardından sevgi dozajımızın aslında çok farklı olduğunu ve beni kaybetmekten korkmadığını gördüm. Zor olucak zaman alacak ama bıtırcem
Bende size saygı duymakla beraber, demek ki senin kadar elalemin ne dusundugu umrunda degil kendi hayatina ve kararlarina onem veriyor diyip arkadaşı destekliyorum uzgunum. Hakkiniz da hayirlisi olsun
Teşekkür ederim 🙏🏻 ❤️
Kanka ne bekliyorsun sizin ilişkinizin heyecanı kalmamış evli gibi yaşamışsınız. Cinsellik yaşanmamış olsaydı emin ol oda bir an önce olsun isterdi
Bencede👍 katılıyorum sana.
Trol soru herhalde bana öyle geldi
Bence cinsel anlamda her anlamda sana ulaştığı için rahat kaybedeceği bişey yok adam ihytacını gideriyor zaten rahat rahat
Erken degil aksine gec bile ama siz 25 yasinda oldugunuz icin size erkenmis gibi geliyor oysa 10 yildir birlikteymissiniz
Tusu bekleme bnce Cunki herab hersey olabilir en kisa zamanda yaptır maya bak nişanı cinsel hayatinizin olmasi uzucu ama hevesini alir senden
Sistem neden yorumlarımı siliyo. Gayet makul yazıyorum. Sorunu ne yöneticilerin?
Size yorum atan şahısa yorum atmıştım sanırım beni engellemiş. Bu saçmalayan tiplerin gerçekten mantıklı makul konuşana tahammülü yok
Bende anlamadım takmış kendi ya da partnerinin kuzeniyle evlencen diye 😂
Ne yazdıklarını göremiyorum ama tahminimce ensest bi hasta ve cinsellik üzerine hayatı değerdiren bi beyincik ergeni daha gelişimini tamamlayamamış 🤦🏻♂️
Nesi acele ben bi yıl olmadan çoktan Nisan yapman lazımdı
Hayır bir 10 sene daha bekle
Ohaa, sacmaliyorsun. 10 yıllıksa eyer neyi acele yiaa
Okadar beklemisn biraz daha bekle belki her şey tam olsun istiyordur
Yooo bence nişanlanmak için en az bi 30 yıl geçirmek gerekir.
Bu kadar beklemeşsin biraz daha bekle ama ustele bu konuyu
15 yaşınızda 10 yıl devam ilişkide nişan için geç bile kalındı
10 sene boyunca evli gibi yaşayıp bu saatten sonra seninle evlenmesinin bir önemi var mı sence?
Adamın kafasında belki daha iyi bir sekilde seninle nişan planı olabilir
10 yıl ne ya daha dün gibi daha yolun başındasınız erteleyin bencede
Tabi acele ediyorsun daha 10 yıl olmuş bence birbirinizi biraz daha tanıyın
Acele etmeyin bir 20 sene daha birbirinizi tanıyın.
Bişey diyimmi öyle kişiden hayır gelmez resmen kullanıyor seni evlenme onla
acele etmiyorsun aslında ama çocuk niye boyle davraniyor çözemedim
Biraz erkenci gibisiniz. Bir beş yıl daha bekleyin bence
Adamı birak kazansin sinavini, kafasının etini yeme, konsantre olsun, ne bu acale
Bence temkinli olmalısın zamane insanlarından her şey beklenir
Biraz alışkanlıkları ve hevesleri gitmiş olabilir sevgililik için 10 çok uzun bir süre
Yok ya sen bi 30 yıl daha bekle bakım tam tanımamışsindir zamana yay çok erken
10 yıl daha çakar sana daha evlenmezseniz sonra çuval gibi olur başkasıda yaklaşmaz sana smkssllsls
annenizden mi ogreniyorsunuz boyle tabirleri anlayamıyorum kim yetiştiriyor sizi aklınıza boyle seyler gelebiliyor.
Yok eski sevgilimden biliyorum
Ona içtenlik ile anlatmayı dene. Neler hissettiğini ona anlat.
Bence senle cinsel hayatı için konuşuluyor bide evlenirse kardeşim yapamaz ondan sonunda seni aldatır gidin isimlerinizi dövme yaptırın seviyorsa yapar ama yapmaz