Baharda düğünümüz olacak ama ben evliliğe hazır olmadığımı fark ettim. Daha doğrusu doğru kişi olup olmadığı konusunda şüphelerim var. İş ciddiye bindikçe korkuyorum. Yaşadığımız küçük olaylar bile çok büyük sarsıntı oluşturuyor bende. Seviyorum nişanlımı ama bazı huyları hoşuma gitmiyor. Anneme ne zaman bahsetsem kafanda boşuna kurma bu iş bitemez dedi. Bütün eşyalarım alındı, sizce çok mu geç bitmesi için?
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
Asla geç değil.
Kendini hazır hissetmiyorsan, ya da nişanlının doğru kişi olamadığını düşünüyorsan vazgeç.
Kimin ne dediğini boş ver, önemli olan senin ne istediğin, nasıl mutlu olduğun.
Çok yakın bir arkadaşım nikah günü istemediğini fark edip vazgeçti.
Onun da senin gibi düşünceleri vardı ve şu an iyi ki vazgeçmişim diyor.
Evlilik zor ve büyük sorumluluklar gerektiriyor. Hazır olmadan, tam olarak istemeden zaten çok da sağlıklı ilerlemez.
İyice düşün, ne istediğine karar ver ve ona göre hareket et. Bunları yaparken de sadece kendini düşün. Başkaları ne der diye düşünme.31 Yorumla
Soran+1 yılAslında bir yandan da ayrıldıktan sonra pişman olmaktan korkuyorum. Çünkü biterse bir daha asla olmayacağını biliyorum. Ve istediğim şey bu mu değil mi bilmiyorum
En İyi Cevaplar
Gizli Üye(30-35)+1 yılEger bu dusuncedeysen ayrılmak en mantıklısı. Evlenince de keske o zaman ayrilsaydim falan diyebilirsin. Yani bu dusunce boşuna degil. Bir insan durduk yere nişan bozmaz bence. Huyları da ilerde duzelir diye düşünme düzelmiyor cogu zaman. Zaten bu dusunceye girdiysen bir terslik vardır. Yoksa bir insan durduk yere nişanı atsam mı kafasina girmez. Emin olmadigin hicbir seyi yapma. Belki de şu an bu hislerde olman seni bazi şeylerden koruyordur, korumak istiyordur.
Benim icim bir yerde huzursuz ise, içime sinmiyorsa zorlamam pek. Bu olay/durum icime sinmiyor bana hayir getirmez diye düşünüyorum. Gercekten mutlu olamayacaksan aileler yuzunden, esyalar alındı vs diye kasma kendini. O adamla ayni evde ayni yatakta annen olmayacak, akrabalar olmayacak. Bence zaten boyle hissediyorsan ve boyle düşünüyorsan bazi seylerden emin degilsin, içine sinmiyor. Eger sinseydi bu surec sana fazlasiyla keyif verirdi. Iyice düşün kararını ver.
Ama belki boşuna da kuruntu yapıyor olabilirsin. seni ve nisanlini tanimadigim icin bir sey diyemiyorum net olarak. Yine en iyi karari sen verirsin. Ama karar verirken sadece kendini düşün. Millet ne der, aileler ne der diye takılma. Sen onemlisin burada. Sen yuva kuruyorsun başkasına soz dusmemeli bu konularda. Nisanlini dusun, sevip sevmedigini, onun yanindaylen mutlu olup olmadigini vs düşün ve kararını ver.00 Yorumla
Hiç kimseyi takma bu konuda.
Bu tamamen kişisel bir karardır.
İçine sinmeyen bir evliliği asla yapma. İnan içine sinde dört gözle beklersin düğün gününü. Bu stresler, kaygılar normal olabilir mi?
Anne babalar da yanlış yapıyor baskı uygulayarak. Evlilik bir kariyer veya hayat planı değildir. Planlı yapılan işte samimiyet de bulamam. Sen normal hayatına devam ederken karşına biri çıkar, dersin ki ben bu insanla ömrümün sonuna kadar yaşamak istiyorum, öyle gider evlenirsin. Dur evlilik yaşım geldi, sıra evliliğe geldi vs gibi planlarla evliliğe karar verilmez00 Yorumla
- Aşk İlişkileri konusunda 882 cevap paylaştı.
+1 yılNişanlı sevdiğini söylemen dürüstçe değil
Ama eğer dürüst isen şunu bilmelisin ki 4-4luk bir insan yok başkası olsa bile onunda farklı huyları olucak evlilik kusursuz çiftlerin yuva yapması değil kusurlarını kapatan onalri öyle kabul edenlerin yuvasıdır bunu bir düşünün.
Ve eğer herşeyi kenara bırakıp cidden evlenmek istemiyorsanız şunu düşünün ömrünün geri kalanında istenmeyen bir evlilikle kalabilirsiniz ailenin sana kızması mı çok daha zor yoksa ömrünün geri kalanı mı küçük bir matematik hesabı ile bu işi çözersin42 Yorumla
Soran+1 yılGerçekten seviyorum ama. Bazen düşünüyorum ee bitti diyelim ne yapacaksın sonra onsuz günlere razı kışın diye soruyorum kendi kendime o an düşündüğüm için bile kızmaya başlıyorum. Kafam çok karışık. Seviyorum ama evlilikte sevgiden başka şeyler de olmalı. Mesela saygı. Başı konularda görüşüme saygı duymuyor. Bunun gibi şeyler düşündürüyor yüzüğü atmayı.
- +1 yıl
Seni anlıyorum bu kolay bir karar değil ve senin dediğin gibi sevgi tek başına yetmez saygı da gerekli ve saygı olmaksızın sevgi bir yerden sonra nefrete dönüşebilir bazı konular dediğin şeylerin sende yeri ne kadardır bilemem dediğim gibi bu işin matematiği sende
AI Persona’ya Sor
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
65
Cevap
83Cevap
u +1 yılEvlilik öncesi böyle hissetmen gayet normal. Seviyorum nişanlımı diyorsun sadece bazı huyları hoşuma gitmiyor diyorsun, yanii kimse dört dörtlük değil, sevgi kolay bulunmuyor. Bu huyları ne tam olarak onlarıda belirtseydin keşke. Nişanlısın sonuçta alındıysa alındı eşyalar geç kalmış sayılmazsın. Ama ayrılırsan her şeyi alt üst edersin ve sonrasında pişman olsanda fayda etmez.
15 Yorumla
Soran+1 yılKendi fikirleri yok bazı konularda ailesine bağlı kalıyor. Bu şu an için sorun edebileceğim bir şey değil belki ama evlilikte de bu olsun istemem. Bunun dışında gereksiz kıskançlık trip gibi şeyler var. Böyle şeyler tabii ki de olmalı ilişkide ama aşırıya kaçınca ilişkiyi olumsuz etkiliyebiliyor. Sonuçta evlilik yolundayız sürekli bu yorucu küçük şeylerle ugrasilmiyor. Kendi fikirlerime karşı gelmeye çalışıyor. Yani tamam desem ardı arkası kesilmeyecek istekleri olacak. Bunlardan en basiti giyinme konusu. Sonuçta ben başta da böyle giyinen biriydim ama istiyor ki daha da kapalı giyineyim. Başta asla takılmayacağı konulara takılıyor. Ve neden takıldı diye irdeleyince de ailesinin isteğiyle karşılaşıyorum. Aslında bunlar basit şeyler diyebilirsin ama dediğim gibi mental olarak yoruldum ve küçücük şeyler bende sarsıntı oluşturuyor.
- +1 yıl
Ailesinin ağzıyla onların isteğine göre hareket ediyorsa, evlendikten sonra bu katlanarak artar. O zaman düşüncelerini anlayabiliyorum. Kendi çevremdende gördüğüm kadarıyla, evlenmeden önce “yok aşkım annem ona karışmaz, yok biz onlara göre yaşamayacağız..” gibi sözler maalesef unutuluyor. İyice düşünüp taşınman gereken konu bu. Kıskançlık ve tripler birbirine alıştıkça arkaplanda kalıyor
Soran+1 yılBen de bundan korkuyorum işte. Ben kendi fikirleri olan özgür bir kızım. Her ne kadar su an ailemin bu ilişkiyi bitirmemem için baskısında kalsam da bunun gerçek sebebi onu seviyor olmam. Ve haksızlık etmek de istemiyorum. Eğer sevmeseydim hiç aileme danışmadan yüzüğü atardım. Bir yandan da ailemi bahane ediyorum aslında. Çünkü sevdiğim halde bitirmek benim için zor olacak ve bu yüzden ailem bitirmemi istemiyor deyip biraz kendimi mecburlandırıyorum. Kafam çok karışık anlayacağın
- +1 yıl
Zor bi durum. Ama bana kalırsa komple düğün işini erteleyin. Birbirinize biraz daha zaman tanıyın 🤷♀️
Soran+1 yılTeşekkürler ben de zaman ayırma taraftarıyım. Ertelemeyi de düşünüyorum ama erteledikce daha da şüpheye düşüyorum. Bakalım artık hayırlısı
- Aşk İlişkileri konusunda 28,4b cevap paylaştı.
+1 yılHer ilişki evlilik ile birmek zorunda değil ki
10 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 3,1b cevap paylaştı.
+1 yılİki birey '' daha mutlu olmak için '' evlenirler, daha mutsuz olmak yahut başlarına iş açmak için değil. Allah büyük söyletmesin, Rabbim evliliği sınavdan kelli olanlardan ırak eylesin ama şunu unutmayın ki daima Perşembe'nin gelişi Çarşamba'dan belli olur. Eğer ki siz geleceğe olumlu bakamıyorsanız eşyayı falan düşünmeyin, ayrılın. Herkes kendi payını alsın çekilsin, zararın neresinden dönseniz kardır, ben bunca olumsuzluk üzerine kurulan evliliklerin hiçbirinden hayr geldiğini görmedim.
Allah hakkınızda hayırlısını versin, ailenize usulünce anlatın ve doğru adımlar atın.20 Yorumla
+1 yılNişanlanmadan önce karşındaki kişiyi iyice tanıman lazımdı, huylarını bilmen lazımdı. Doğru kişi olduğuna emin olduktan sonra nişanlanman lazımdı. Ama sanırım sen karşındaki kişiyi iyice tanımadan nişanlanmışsın, yani aceleye getirmişsiniz. Evliliğe adım atılan yollardan biridir nişanlılık durumu. her şey hazır olduktan sonra, evliliğe hazır olmadığını düşünmen iki tarafı da zorlar.
01 Yorumla
Soran+1 yıl4 yıldır tanıyorum nişanlılıktan önce sevgiliydik
+1 yılBenim arkadaşım 5 yıllık ilişki sonunda nişanlandı, düğün olacaktı tarih almıştı ama anlaşamadıklarıiçin ayrıldılar. Çok üzüldü çok canı yandı ama şu an iyi ki bitti diyor. Çocuk çok küfür ediyordu ağzı bozuktu. Şimdi evli, eşi hamilw olduğu halde aklı arkadaşımda. Arkadaşım yeni ve kibar birisini bulduğu için mutlu ve iyi ki onunla olmadı diyor.
00 Yorumla
+1 yılBu düşüncelerinizi sakince konuşmanız gerekir. Eğer anlayışla da karşılamayacaksa o zaman ayrılmak istediğinizi belirtin; eğer gerçekten ayrılmak istiyorsanız. Dünyaya bir kere geliyorsunuz; aileler, el alem ne düşünür diye düşünmeyin. Kendi mutluluğunuzu düşünün; tabii çok abartı bir şekilde bencilleşmeden.
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 486 cevap paylaştı.
+1 yılEvlenip boşanmaktansa kesinlikle ayrıl. Evli birisi olarak bu torumu yapıyorum.. eğerki doğru kişi mi diye hala düşünüyorsan ve ikilemdeysen o kişi senim için doğru kişi değildir ve sen şu an ona aşık değilsin aşık olsan bu sorular aklına gelmez ayrıl çok üzülürsün
00 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 712 cevap paylaştı.
+1 yılYeni bir hayata başlamanın verdiği korkuyla böyle davranıyor olabilirsin. Eğer hoşlanmadığın huyları, törpülenecek şeylerle ve bunu yapabilirse konuşabilirsin. Elbetteki bir insanda hoşlanmadığın şeyler olabilir hiç kimse dört dörtlük değil. Nişanlınla konuşmayı deneyebilirsin
00 Yorumla
+1 yılIcinizi kemiren seyler varsa ve hala kafa. izda oturmamissa , dugun gunu bile gec degildir. Zaten nisanlilik ciftlerin ve ailelerin birbirlerini tanidiklari donemdir. Tanimis uygun olmadiginizi gormussunuzdur. Imzadan sonrasi daha zor.
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 423 cevap paylaştı. nikahta keramet vardır evlilik korkusu da olabilir yanlış olan şeylerin hesabını iyi yapmalısın. problem varsa bunları tespit etmen gerekir ve objektif olarak bunları düzeltip duzeltemeyecegin noktasina odaklanmalisin.
00 Yorumla
+1 yılMadem hazır değilsin, madem nişanlınızın sevmediğiniz huyları var, neden iyice tanımadan nişan yaptınız ki? Şiddetli geçimsizlik sebebiyle boşananlar kulübüne hoş geldiniz şimdiden.
02 Yorumla
Soran+1 yıl4 yıldır tanıyorum daha ne kadar zaman geçebilirdi ki? 4 yıl tanıdığım birinden daha önce şahit olmadığım huyların çıkıyor olması beni korkutup şüpheye düşürdü. Burada ne hatası var soruyorum sana
- +1 yıl
Demek ki 4 yıl boyunca ki adam o adam değilmiş. Evlendikten sonra bugün olmayan huyları da çıkar. Tahammülünüz yoksa evlenmeyin. Aileniz bu işten dönüş yok tarzı neden konuşuyor ki. Evlenip mutsuz olup boşansanız daha mı iyi olur.
Aşk İlişkileri konusunda 857 cevap paylaştı. Geç falan kalmadın. Emin değilsen tabii ki de evlenme. Kimsenin lafını da dinleme. Bu senin hayatın bir ömür aen geçireceksin. Emin olmadığın bir adamla evlenipte hayatını zehir etme
02 Yorumla
Soran+1 yılHaklısın
- +1 yıl
Öyle tabii biraz daha tanımaya çalış. Beraber vakit geçirin he baktın hala duyguların aynı o zaman hiç evlenme. Çünkü evlilik bu kolay bir şey değil ki. İyice tartıp ölçmen gerek. Mutsuz olacağını bile bile evlilik yapma. Sonu boşanma olur. Ne gerek var bunları yaşamaya. Bu senin hayatın iyice düşün. Kimseye aldırış etme
+1 yılMesela hangi huyları hoşuna gitmiyor çok büyük sorunlar değilse kimse dört dörtlük değildir bence iyi merahmetli biri olduğuna inanıyorsan ona güveniyorsan seviyorsan devam et
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 4,5b cevap paylaştı.
+1 yılHayır geç değil. Henüz nişanlısınız millet düğün günü bile kararından dönüyor. Tabi sen düğün gününe bırakma da:d
İyice düşün tart ve kararını ver. Sen emin olursan kimse önünde duramaz.00 Yorumla
+1 yılEvlilikten korkuyor olabilirsin ve bu yüzden normalde gözüne batmayan huylarını büyütüyor olabilirsin veya gerçekten istemiyor olabilirsin bence ilk buna karar ver ve zararın neredesinden dönersen kardır Şu an sadece nişanlısın evlenince boşanmak daha zor..
00 Yorumla
+1 yılBu korku geçmişten kaynaklı bir korku olabilir belki, nişanlının bazı huylarını sevmiyoda olabilirsin kimsenin tamamiyle uyumlu olduğunu düşünmüyorum ama sana tavsiyem seni tamamlıyacak birini bul. Hiç bir şey içinde geç değil, tabi önce bu konuyu nişanlınlada açıkca bir konuş derim
00 Yorumla
+1 yılNiye geç olsn evlendkten sonra ayni durumlar olursa o sekilde ayrilsan daha mi iyi.. Sirf esyalar alindi her sey tamamlandi deyip sorunlarn üstünu kapatp ailen ayrilma derse aldrma..
00 Yorumlaşu an benim gibi düşünen birine rastladım. Benimde düğünüm temmuzda ama nr bileyim iş ciddiye bindikçe korkularım başladı. Doğru insanla mı evleniyorum şüphelerim var aynı cevabı bizimkilerde veriyor artık geri dönüş yok diye... İkimizede geçmiş olsun yaşayıp göreyecrğiz sonucu iyi ya da kötü...
03 Yorumla- +1 yıl
Kız bunu kendinize yapmayın evlenip boşanması daha zor olacak
- +1 yıl
Merhaba şu an ben de aynı durumdayım ama benim daha hiç çeyizim alınmadı ve ya düyün tarihi koyulmadı. Sizin durum şimdi nasıl? Sorumluluktan mı korkuyordunuz?
Aşk İlişkileri konusunda 1,9b cevap paylaştı. Geç kalmadın. Bir ömür pişman olmaktansa bitir şimdiden. Anlattıkların normal değil. Devam edersen o adamla evlenince daha büyük sorunlar yaşarsın eminim.
00 Yorumla
+1 yılGeç değil ama biterse onu özler misin? Kafan karışmış belli, nikah tarihini uzatın bence. Evlenirsen de iki yıl çocuk yapmayın ama evlilik için acele etme
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 446 cevap paylaştı.
+1 yılYok canım ne alakası var nikah masasında sana elbet sorulacak vet mi hayır mı diye Hayır dersin çocuğun ocağınız İncir Ağacı dikersin masada terk edip gidersin
00 Yorumla
+1 yılKafanda kurduğun şeyleri de yazsaydın keşke fakat eğer gerçekten hissetmiyorsan kesinlikle evlenme zindan olur evliliğin
01 Yorumla
Soran+1 yılEvlilik yolunda iki tarafın da ailesiyle olan ilişkileri çok önemli. Ve nişanlım bu konuda beni yoruyor. Hiç kendi fikri yok hep şöyle yapalım ailem de böyle dedi, gibi şeylerle uğraşıyorum. Bu şu an için sıkıntı değil ama evlendikten sonra da böyle devam eder diye korkuyorum. Ben kendi fikirleri olsun istiyorum. Bunun dışında kendi kararlarıma saygısı olmuyor bazı konularda. Mesela kıskandığını söyleyip bir çok seyime karışmaya çalışıyor. Hep beni yönlendirme çabası var benim fikirlerimi bastırıyor. Ve son olarak çok aşırı bı ilgi var üstümde. Onun dışında birine cevap versem wpdan hemen mesaj atıyor kim o konuştuğun vs sorular soruyor. Niye geç kalktın niye erken uyudun bu telefon niye açılmıyor sıkıldın sen bunaldın sen bitsin istiyorsun falan filan.. sıkıldım artık bu küçük şeylerden. Hep bir geçmişimi sorguluyor eski sevgili konusu hiç bitmiyor. Seviyorum ama bunları düşününce birden soğumaya başlıyorum. İçim buz gibi oluyor sanki sevdiğim ve evlenme yolunda istediğim adam bu değilmiş gibi hissetmeye başlıyorum. Bunları düşündüğüm için dile getiriyorum ve kavga da başlıyor. Kafam çok karışık ailem de destek çıkmıyor
+1 yılNikahtan dönen insanlar var. Seviyorsan ayrılma. Ayrılmak yerine nişanlını karşına al konuş.
13 Yorumla
Soran+1 yılKonuştum. Ayrılmak benim için son seçenek hatta onu seçenek haline bile koymamak için çok çabaladım. Çünkü ikimiz de bu ilişki için çok çabaladık yıllarımızı verdik. Ama içime sinmeyen şeyler var. Ailesiyle ilgili soru işaretlerim var. Onun davranışları da bu düşüncelerimi destekler nitelikte olunca acaba diye kuşkuya düşüyorum istemez istemez
- +1 yıl
Nişanlınla konuşmalısın davranışlarından rahatsız olduğunu belirt kafandaki bütün soru işaretlerini söyle ona.
Soran+1 yılSöyledim hepsini. Dikkat edeceğini davranışlarını gözden geçireceğini söyledi ama bilmiyorum her şey birden düzelsin istiyorum çünkü her gün bire bin katıp daha da büyütüyorum içimde ister istemez
+1 yılhayat senin karar senin
keşke daha önce bitirmeyin karşı tarafada umut vermeseydin
her neyse evlenip boşanmaktan daha iyi olsa gerek10 YorumlaBu karar tüm hayatını etkileyecek. Mutsuzsan, endişelerin varsa ayrıl. Tepki alsanda buna değer. Bu senin hayatın. Başkası için yaşama.
10 YorumlaOzaman evlenmiceksin hicbirsey icin gec degil evlenip sonra pisman olup hayatini bitirmektense basta kopar ipleri
10 Yorumla
+1 yılBir ömür işkence çekip, ya da ortada çocuk varken yuva yıkılacağına şimdiden vazgeç. Tabi gerçekten eminsen. Eşya falan boş huzur olmayacaksa evlenme
10 YorumlaMahkemelerde sürünmekten çok daha iyi emin ol. Yol yakınken dön derim. Tecrübelerime güven 😒
20 YorumlaZaten ne oluyorsa ailenin baskisi isteği üzerine oluyor, iyi seylerde olabiliyor fakat genelde kötü şeyler oluyor. Allah yardımcın olsun
00 Yorumla
+1 yılHiçte geç değil mutlu değilsen ayrıl hep bi kırıklık olmaz. sonuçta eşya için evlenilmez eşyanı geri alırsın olur biter
00 Yorumla- 00 Yorumla
- Aşk İlişkileri konusunda 13,3b cevap paylaştı.
+1 yılgeç kalmadın da laf eden çok olur olacaktır şimdiye kadar neden bekledi gibisine ama mutlu değilsen uzak kalmak gerek
00 Yorumla 4/4 lük kimse yok iyi düşün taşın ona göre karar ver hem kendi hayatını hemde karşısındaki insanın hayatını ve zamanını hiç etme.
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 16,1b cevap paylaştı. Her zaman derim bosanmaktansa Nisan atmak daha az hasarli olur. Ne gibi korkularin var peki?
011 Yorumla
Soran+1 yılBilirsin evlenmeden kimseyi tamamen tanımak mümkün değil. Ve ben böyleyim ben şöyleyim gibi kelimelerden çok davranışlar devreye giriyor. Ve bir çok konuda sanki değişecekmiş gibi hissediyorum. Ailesinin fikirlerini çok önemsiyor ve annesi biz sevgiliyken beni istememişti. O yüzden ayrıldık tekrar barışıp nişanlandık. Ama annesi hala çok seez beni. Bu süreçte nişanlımı çok yönlendirdi. Ve nişanlım da ona ayak uydurmaya başlıyor git gide. En çok bu korkutuyor beni. Ben kendi fikirleri olmayan biriyle nasıl bir ömür geçirebilirim ki
- +1 yıl
Bu dediklerin dogruysa cok haklisin ve mutlu olma sansin cok az. Evlenince kisa surede alisiliyor kari koca hayatina ve daha dogal davranmaya basliyor taraflar. Sevgiliyken boyle yapan biri evlenince annesi ne derse yapar ve hep sen suclu olursun. Daha anlatsan baska seylerde var sanki.
- +1 yıl
Kizim kac ayril o zaman anasini biseyi bahane et senin gibi ana kuzusuyla olamam de ayril esyalari satarsiniz ya da baska biriyle evlencek olursan esyan hazir olur boş ver
Soran+1 yılBen de öyle düşünüyorum. Sevgi evlenmek için yeter diye düşünmek istiyorum ama düşünemiyorum. Bazı insanlar çok bencil olabiliyor. Kendi oğlunun mutluluğunu önemseme bahanesiyle mutlu evliliğini bozmaya çalışan biri de olabilir annesi. Ben böyle bir yaşam istemiyorum. Çok hassas duygusal biriyim bu olaylar beni kötü etkiler. Ayrıca özgür biriyim de eğer kısıtlanırsam da mutlu olamam. Ve ben annesinin bunu yapmaya çalıştığını fark ettim. Beni değiştirmeye çalışıyor. Bana gelse ve deseki bak kızım şuna dikkat et bak bu çok göze batıyor falan dese ben düzeltmez miyim sanki kendimi? Ama o oğluna söylüyor o da gelip bana söylüyor. Adım gibi eminim doldurduğuna. Çünkü nişanlım asla takılmayacağı şeylere takılıyor onun için önemsiz konular için tartışıyor
Soran+1 yıl@Doludoluhayat33 ana kuzusu da değil ama o da etkileniyor sanki yanlış bir şeymiş gibi geliyor ona da
- +1 yıl
Kendi fikirleri yoksa onceden takmadi seylere takiyosa ana kuzusudur sana belli etmiyodur anasinin doldurusuna gelmesinden belli
- +1 yıl
Biri gelip benim yorumumun altina yaziyor kendisi yorum yapamiyormus gibi. Bak burada hemen ayril gitsin derler bekara kari bosamak zordur derler bilirsin. Yasayan icin o kadar kolay degil. Istersen daha detayli bahset ozelden ve bi sonuca varalim. burada herkes bisey soylemis ve cok kisinin fikri kafani iyice karistiracak. Ozellikle evlenmemis biri bos konusmus olur bu konuda. Evliligi ancak yasayanlar bilir. Konusmak istersen takip at ve 50 kisiyle konusma allak bullak olmasin kafan, zaten bunalmissin iyice siyirma.
Soran+1 yılEvet haklısın her kafadan bir ses çıkıyor ama herkes farklı bir noktaya değiniyor ve hepsi de ayrılmam gerektiğini söylüyor. Ben yorumları okuyup kendimce yorumlayıp süzgeçten geçiriyorum. Faydası olmuyor zararı da olmuyor çünkü kafam öncesinde de karışıktı
- +1 yıl
Kendim yorumumu yaptim zaten bakarsan gorursun sende benim basda dedim seyi sonda dedin ne fark etti bekara kari bosamak die laf bulmus tutturuyorsunuz bilip bilmeden neyse nisanlin ana kuzusu tiplerden ise demek istedimi anladin annesi sana kok sokturcek ben yorumumda dedim napcani kendine iyi bak
- +1 yıl
@Doludoluhayat33 kendi yorumunu git baska yerde yap neden benim yorumumun altina yaziyosun cahilmisin nesin. Ne dedigin umrumda degil yazdiklarini okumak zorunda degilim. Gereksiz insan
Ben geç değil evlenip daha pişman olmaktansa yolun yarısından dönmek en mantıklısı bir kere üzülürsin ama fazla sürmez normale dönersin
00 Yorumla
+1 yılNişanlılık dönemi bugünler içindir. Hiçbir şey için geç değil. bütün ömrünü yakmaktansa 1 yılın yansın daha iyi. Emin değilsen ayrıl.
00 Yorumla
+1 yılbaya geç olmuş gibi hakkın da hayirlis neden ayrmak istiyirusn
02 Yorumla
Soran+1 yılKendi fikirleri yok bazı konularda ailesine bağlı kalıyor. Bu şu an için sorun edebileceğim bir şey değil belki ama evlilikte de bu olsun istemem. Bunun dışında gereksiz kıskançlık trip gibi şeyler var. Böyle şeyler tabii ki de olmalı ilişkide ama aşırıya kaçınca ilişkiyi olumsuz etkiliyebiliyor. Sonuçta evlilik yolundayız sürekli bu yorucu küçük şeylerle ugrasilmiyor. Kendi fikirlerime karşı gelmeye çalışıyor. Yani tamam desem ardı arkası kesilmeyecek istekleri olacak. Bunlardan en basiti giyinme konusu. Sonuçta ben başta da böyle giyinen biriydim ama istiyor ki daha da kapalı giyineyim. Başta asla takılmayacağı konulara takılıyor. Ve neden takıldı diye irdeleyince de ailesinin isteğiyle karşılaşıyorum. Aslında bunlar basit şeyler diyebilirsin ama dediğim gibi mental olarak yoruldum ve küçücük şeyler bende sarsıntı oluşturuyor.
- +1 yıl
baya şey varmış ya isteridm konuşmak da gizkisn ulaşılmaz uzuldum
- Aşk İlişkileri konusunda 681 cevap paylaştı.
+1 yılValla olmayacaksa ayrıl derimz, eşyaları da satarsınız nolacak senden değerli mi
01 Yorumla
Soran+1 yılHaklısın ama ortada uzun süren bir ilişki söz konusu. Ailem bu çocuk oyuncağı değil diyor
+1 yılhiçbir zaman geç kalmış sayılmazsın..
ama nişanlı çiftler hep bu korkuyu yaşıyor bu süreçte..
o yüzden oturup iyice bir değerlendirme yapmalısın..10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 3,2b cevap paylaştı.
+1 yılHiç bişi için geç kalmış sayılmazsınız istemediğin bişeyi asla yapma şimdi nişan atması kolay ilerde evlenince boşanmak daha çok zor
00 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 2,7b cevap paylaştı.
+1 yılayrılmak için hiçbir zaman geç kalmadın içinin almadığı birisi ile evlenme sakın
10 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 2,4b cevap paylaştı.
+1 yılİlerde bitmesi daha büyük yıkıma neden olur. Bence şimdiden bitirmek mantıklı olan
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılCevaplarini okudum ve bence onun sana güveni yok. Insan kendisine güvenirse karsina da güvenir ve rahat birakir. Yani ilgisilikden bahsetmiyorum ama bukadar da darlamaz. Bu adamin sana battiklari ilerde daha da zor olcak. Simdi nisanlimsin ne karisiyon dersin ilerde poponun üstüne oturup onu dinliycen. Kim ne derse desin, çok agir bir durum, çok zor hem kendin için hem aileni ikna etmek icin. ... ama ayir canim bu çocuktan ilerde daha da zorlaşacak hersey
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 934 cevap paylaştı.
+1 yılHayır istemediğin biriyle yıllarca yaşamaktansa ayrılmak iyi olabilir
10 Yorumla
+1 yılYo biter, yarın gider nişanlın la konuşur biti rirsin
10 YorumlaYani hiç bir zaman geç değildir neresinden dönersen kardır
10 Yorumla
+1 yılEğer şüphe hissediyosan doğrudur hiç bişey için geç kalmadin istemiyosan bitirebilirsin bu senin kararın ailen karışamaz hazır hissetmeyebilirsin bunun kararını sen vericeksin annen değil düşün bir karar ver ve bu kararını acikla herkese
20 Yorumla
+1 yılHayır bence istemiyorsan ayrıl sonrası daha kötü olur örnekleri var
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 1,2b cevap paylaştı.
+1 yılNişanlılık süreci tanışma sürecidir, bence geç değil
00 Yorumla Gelin ata binmiş ya nasip demiş 😂 Geç kaldığın yok yanii :dd
00 YorumlaNeresinden donersen kâr. Tabi sevmediginden emin olman gerekiyor veya gecerli sebepler
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 2,4b cevap paylaştı. Bunu dile getir bence. pişman olacğaın hatalar yapma.
00 Yorumla
+1 yılSevgilinle kavga cikart ayril 1 yildir aklin nerdeydi ya da ben emin delim de 1 yilda nisanli durun
00 Yorumla
+1 yılHayır geç değil. Zaten nişanlılık birbirini tanıma evresi. Evlendikten sonra ayrılmak daha zor.
00 Yorumla
+1 yılAdamlar acının ilaçı dinle ve şunu yaz ayrılcam yazma yaz böyle alfa alfa ayrıl
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 2,9b cevap paylaştı.
+1 yılyanlış anlamada bu bayanlarda ki korku nedir ya sürekli korkudan bahsediyorlar
00 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 303 cevap paylaştı.
+1 yılHiç. Bir zaman geç değil anneni dinleme bu konuda eğerki bitecekse nişanlılık döneminde bitsin
00 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 5,2b cevap paylaştı. Sen bitti dediğin an biter o aile baskıları işe yaramaz artık. Tabi ki sen cesur olursan.
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 746 cevap paylaştı.
+1 yılOmur boyu mutsuz oluncak bir hayattansa , o an mutsuz olmaya değer bazi kararlar.
00 Yorumla
+1 yılEvlenmedigin sürece bir gün oncesi bile geç sayılmaz
00 Yorumla- Devamını Gör (88)
Devamını Gör(133)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aşk İlişkileri > Sorular > 1 yıldır nişanlıyım ama evlenmek istemiyorum. Ayrılmak için geç mi kaldım?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer