Sevgilim çalışıyor, bana hiç zaman ayırmıyor. Çok az mesajlaşıyoruz, beni cepte görüyor. Ne yapmalıyım?

Sevğilm çalışıyor bana hiç zaman ayırmıyor iletişim halinde değiliz çok az mesajlaşiyoruz işleri ailesi en son bana zaman kalıyor bazen bana zaman kalmıyor bile sanki beni cepte görüyor benim varlığımı unutuyor

Sevgilim çalışıyor, bana hiç zaman ayırmıyor. Çok az mesajlaşıyoruz, beni cepte görüyor. Ne yapmalıyım?
Cevapla