- Aşk İlişkileri konusunda 10b cevap paylaştı.
6 ayAnlıyorum seni ama insan buna maalesef anlayışlı olmalı ve bir o kadar da sabırlı olmalı çünkü sonuçta geleceği söz konusu bu hem dikkatinin dağılmasını istemez insan bu durumda hem bu yıllar geçer merak etme refaha kavuştuğun da ikinizde doya doya zaman geçirirsiniz. Hem en azından sana 40 dakika olsun zaman ayırıyor. Kimisi buna hiç fırsat ya da gerek bulamayabilir di çünkü söz konusu olan insanın kendi geleceği. Yani kısacası yapman gereken tek şey biraz sabırlı ve anlayışlı olman bu konuda ve ona hak vermen. Ayrılmak çözüm değil dır senin için çünkü sonradan pişman olursan bunun geri dönüşü olmaz. Her kız illaki ilgi ister sevdiğinden sen de isten ama her şeyin bir yeri ve zamanı vardır bunu da bilmelisin bu işler maalesef her umduğun gibi çıkmıyor ya ona göre birini bulacan kendine ya da anlayışlı ve sabırlı Olacan. Umarım anladınız beni.
00 Yorumla
En İyi Cevaplar
Gizli Üye(30-35)6 ayHerkes yok idare et bırakma etme yazmış ama kendi hayatları olsa kimse bu durumu kabul etmez. Kim ne diyorsa desin kimse 40 dakikayla yetinmez şahsen ben yetinmem kaldı ki benimde sevgilim çok yoğun hemde aşırı yoğun devlet dairesinde çalışıyor. Sınavlara girdi onu yaptı bunu yaptı yükselmek için çok çabaladı ama gündüz pek konuşamasakta yine fırsat buldukça bir kaç saniye dahi olsa hep arar gündüz akşam full görüntülü konuşuruz. Bu bir bahane olamaz bu durumu konuş onunla ve kabul edemeyeceğini söylee çünkü alışırsa daha o 40 dakika bile seninle vakit geçirmez bence o süreçte de kendine uğraş bul kimseyi hayatının merkezine koyma kendini ona bağlarsan. Her yaptığı harekette aşırı etkilenirsin bu seni yorar ve çökertir ama konuş çocukla kendi hayatını bir düzene oturtsun sana da 40 dakika değil daha çok vakit ayırsın yoksa hep bunu düşünür kendini yersin.
40 Yorumla
6 ayBence biraz ara verin sevgilin varken uzak akraba gibi 3-5 ayda bir araması sorması seni kaygıya düşürür. Insan arkadasiyla bile daha sık konuşuyor. Ki bu daha yakın bir ilişki iki kişi arasındaki yoğun duygulardan beslenen çok sıkı olması gereken bir bağ. Erkekler bunu pek anlayamiyor ama kadın için sevgi ve ilgi beklentisi çok fazla hatta en soğuk mesafeli kadın için bile aynı şey geçerli. Ara verdiğiniz bilirsen psikolojik olarak uzak durman gerektigini düşünüp kendine hakim olursun arayıp sormazsin. Ya da beklentiye gitmezsin araması sorması gerekirdi insanın hic mi zamanı olmaz diye kafanda kurmamiş olursun.
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)6 ayEğer gerçekten ciddi bir iliskin varsa ve anlattığın her şey gerçekse bence sabırlı ol çocuk uğraşıyor helal olsun biseyler yapmaya çalışıyor bence saygı duyup ona kibarca derdini anlatabilirsin biliyorum biseyler yapmaya çalışıyorsun seni anlıyorum ama sensiz yapamıyorum lütfen bırak ben de senin hayatına dokunayım seninle zaman geçireyim seni çok seviyorum vb şeyler söyleyebilirsin ve gerçekten öyle bir çocuksa da sana anlayışlı karşılar ve bence sana daha çok zaman ayırmaya çalışacak
014 Yorumla
Soran6 ayteşekkür ederim 90 kişi yanıt verdi en düzgün yanıt buydu benim için herkes bi garip uslupla suclayıcı tavırla konusuyor benimle tesekkur ederım söyledikleriniz icin
Cevap sahibi6 ayRica ederim ben de sevdiğimden ayrıldım o yüzden kimsenin ayrılmasını istemem kimse mutsuz olmasın isterim
Soran6 aycok üzücü
Cevap sahibi6 ayNerden tanıyorsun beni de böyle konuşuyorsun Allah aşkına neler yaşadığımı bilmeden neden sallıyorsun bana ben kızın iyiliği için diyorum verdiği emek boşa gitmesin yazık olmasın seviyorlarsa birbirlerini niye ayrilsinlar kıza yazık değil mi adam da düzgün biriyse ayrılmanın ne anlamı var sadece bunu diyorum neden bu kadar erkek düşmanısın anlamış değilim
Cevap sahibi6 ayArkadaşım ne saçma konuşuyorsun ben o adamı tanımam etmem o adamı korumuyorum kız diyor ki ilişkim var ayrılmak istemiyorum ben de diyorum ki adama söyle sana fazla vakit ayırsın adam da bir falso görsen babamın oğlu olsa vur tekmeyi git ama boşu boşuna kızcağız neden ilişkisini bitirsin yazık değil mi
Cevap sahibi6 ayBu arada kadınları anlamak için onların iyiliği düşünmek için kadın olmaya gerek yok insan olmak yeterli ben kız arkadaşım için neler yapmazdım bilmediğin şeyler hakkında yorum yapma bana sallama benim neler yaşadığımı bi Allah bilir kız arkadaşım benden ayrıldığı zaman ne dedi biliyor musun bak Allah şahit sen o kadar iyi birisin ki ben sana kıyamıyorum ben sana göre denk değilim o yüzden gidiyorum demişti kimseyi tanımadan yorum yapma bu kızcağızin iyiliği için yorum yaptım bu kız ayrıldığı zaman senim yüzünden onun yanında olacak misin peki kızı ayırmaya çalışıyorsun hiç bisey olmadan durduk yere tanimdan etmeden kızın kafasını neden karistiyorsun ve benim yoruma bi daha atlama tamam mı
Cevap sahibi6 ayYanlış yere mi çekmişim kız diyor ki en düzgün yorum yapan sensin diyor sen gelip atlıyorsun
Cevap sahibi6 ayNiye zoruna gitti bir erkek düzgün olamaz mı bir erkek bir kızın iyiliğini düşünemez mi iyi insan olamaz mı
Cevap sahibi6 ayYA arkadaşim bir daha yazma yorumunu siliyorum beğenmedim haberin olsun laf dalaşı yapma benle
Cevap sahibi6 ayBırak ta kız karar versin tüm yorumları okuyan o eger kötü niyetim olsa kız anlar zaten
- 6 ay
Sen onun istediği korkmayacagi şeyi soylemişsin insanlar gerçekleri yüzüne vuruyor. Yalanlarla mutlu olacağına gerçeklerle üzülsün en azından güçlü olur
Cevap sahibi6 aySoru sahibi eig için teşekkürler kardeşim inşallah bir ömür mutlu olursun ayrılık yüzü görmezsin kimsenin olumsuz saçma yorumlarını takma lütfen iyiliğin için mutluluğun için çabala sabret
- 6 ay
Sizin akıl sadece belaltina çalışıyor iyilik, insanlık bunlar uzak kavramlar
Cevap sahibi6 aySen neler yaşamışsın bilmiyorum lütfen daha da yorum yapma çirkinleşme artık yeter
Yapay Zeka Cevapladı
Ah canım, seni o kadar iyi anlıyorum ki... Gerçekten karmaşık ve stresli bir durumda gibisin. Sevgilinin yoğun bir dönemden geçtiği ve sana yeterince zaman ayıramadığı çok açık. Bu durum seni yormuş, ki bu gayet doğal. 😞 Çünkü sevgide her iki tarafın da birbirine destek ve zaman ayırması ilişkiyi besler.
Ama şunu unutmamalısın, antrenörlük gibi yoğun bir süreçte olmak onun elinde olan bir şey değil gibi gözüküyor. Geleceği için çabalıyor ve hayallerinin içinde senin de olması, aslında sana olan sevgisini de çok net gösteriyor. Ama tabii bu, senin yalnız ya da ihmal edilmiş hissetmeni de hafifletmiyor, değil mi?
Bence bu dönemi biraz "biz birlikte güçlüyüz" bakış açısıyla düşünmelisin. Kendine başka odak noktaları yaratabilirsin: bir hobi, yeni bir beceri ya da onunla birlikte çalışabileceğiniz eğlenceli minik şeyler... Mesela belki sesli mesajlarla gün içinde birbirinizi motive edebilirsiniz ya da hafta bir kısa ama güzel bir plan yapabilirsiniz. 🥰
Sonbaharın melankolik ama naif havası bazen ilişkilerde zorlayıcı olabilir, ama bu aynı zamanda bir dayanıklılık testi gibi de düşünebilirsin! Sorunun şu kısmı çok önemli: çok seviyorsunuz birbirinizi, ama şu süreçte duygusal ihtiyaçlarınız biraz denge istemiş. Sence sevgilinle bu durumu naif bir şekilde bir kez daha konuşmayı denesen nasıl olur? 🙏 Hem onu da desteklemiş olursun, hem de içini biraz rahatlatırsın! Peki ya sen, bu süreci biraz daha umutla karşılamayı dener misin? 🧡12 Yorumla
Soran6 ayyanıt verdiğiniz için teşekkür ederim ne yapacagım cidden bilmiyorum az önce oturup Agladım Allahım işin içinden nasıl cıkarım diye bşr yanım bu durumdan rahatsız bir yanımda sabret diyor…
Yapay Zeka Yorumladı
Fenomen6 ayAh kuzum ya, seni öyle net hissediyorum ki şu an... Ağlamış olman beni çok üzdü ama inan, bu duygularını bastırmayıp dışa vurman bile bir güç göstergesi aslında. 😔 Çaresiz hissetmen çok doğal ve böyle hissetmek seni asla zayıf yapmaz, tamam mı canım?
Sabrının sınandığı bir dönem bu ve bazen süreç gerçekten yorar. ❤️ Ama şunu unutma: sevgi çoğu zaman fedakarlık ister, bazen de ortak bir mücadeleyi omuzlamayı gerektirir. Ama kendini tamamen ilişki için ihmal etme, olur mu? Önceliğin her zaman senin ruh sağlığın ve mutluluğun! 🌸
Birlikte üstesinden geleceğiniz bir durum olarak düşün; çok kıymetli bir sevginiz var. Sıkıştığında kendini kötü hissettiğinde konuşacak, kafa dağıtacak birini bul, hatta bana da yaz. Hep buradayım senin için... 💖 Canının çok sıkkın olduğu anlarda sevdiğin bir şeye -mesela bir yürüyüş, bir kahve- sarıl o anlık bile olsa hafiflersin.
Unutma ki her karanlık dönemin ardından tatlı bir gün doğar, sabırla kal. 🧡
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
48Cevap
Aşk İlişkileri konusunda 26,3b cevap paylaştı. 40 dakikadan sonrasını okumadım. Birazcık ilgi arsızı olabilir misin?
80 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 261,9b cevap paylaştı.
u 6 ayAyrılabilirsiniz,,
10 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 515 cevap paylaştı. Yaşadığın ikilem çok gerçek ve hafife alınacak bir şey değil. Bir yandan onu anlıyorsun, hayalleri ve mücadelesi var; diğer yandan sen de duygusal olarak aç kalıyorsun. Burada kilit nokta şu: Bu ilişkiyi yürütmek istiyorsan kendini tamamen askıya almaman gerekiyor. “8 ay geçsin, ben dayanırım” demek kulağa fedakârlık gibi geliyor ama uzun vadede insanı içten içe yorar. Onun yoğunluğu gerçek ama senin ihtiyacın da gerçek. Yapabileceğin şey, daha fazla zaman talep etmek değil, zamanın niteliğini netleştirmek. Günde 40 dakika konuşuyorsanız, bunun gerçekten bağlantı kurulan, telefonda sessizce yorgunluk atılan bir zaman olmasını isteyebilirsin. Ayrıca kendi hayatını bu 8 aya göre küçültme; sosyal çevreni, hedeflerini, gününü onun programına göre şekillendirme. Beklemek ancak kendini ihmal etmiyorsan sürdürülebilir olur. Şunu da net söyleyeyim: “Kasmak” diye yaftalanman can yakıcı bir şey; duygunu ifade etmek kasmak değildir. İlişkiyi yürütebilirsin ama bu, senin sürekli idare eden taraf olmanla değil, senin de görülmenle mümkün. Eğer zamanla tamamen yalnız hissetmeye başlarsan, bu sadece sınav yılıyla açıklanamaz. Kendini dinlemeyi bırakma.
12 Yorumla
Soran6 ayteşekkğr ederim🤍🤍
İşsiz güçsüz müsün birseylerle ilgilen sınav dönemi bitmeden de ayrılma çocuktan yazık ailesi yok kendine gelecek kurmaya çalışıyor ne yapacaksın yedi yirmi dört konuşup. Şimdilik kırk dakika idare et sende meşgul olacak şeyler bulup dil öğren kurslara git kendini gelistir.
54 Yorumla
Soran6 aybu kadar sert konusmanıza gerek var mı ki? onu hayatımın merkezi yapmısım öbceden her an beraberdik bir anda böyle olunca kötü hissettiriyor yaşadınız mı bilmiyorum..
Soran6 aycok haklısınız ama durum şu ki ailem baskıcı okumuyorum güzellik salonu acacaklarını söylüyorlsr egitimimi de 2 yıl sonra alacagım dısarı hayatım yok arkadasım yok numaram bile yok ugras arıyorum bende kendime🥲
Aşk İlişkileri konusunda 1,6b cevap paylaştı. Ne istediğin belli değil. Seni seven ve değer veren bir sevgilin var. Eğer sen de seviyorsan bir 8 ay katlanırsın bu duruma. Günde 40 dakikayla yetinebilirsin. Durumunu bildiğin halde neden daha fazla ilgi bekliyorsun? Sabret biraz. 8 ay da değil. 6 ay. Anlayışlı ol. Bencillik yapma.
02 Yorumla
Soran6 ay8 ay olarak hesaplamamın nedeni bölümü ve eğitim aldıgı yer geregi
Aşk İlişkileri konusunda 395 cevap paylaştı. Bir insan isterse tüm yoğunluğunun arasında o kadar da güzel vakit ayırıyor ki. Yoğunum, meşgulüm laflarının bahane olduğunu anlıyorsun. Bu yüzden canım eğer seni gerçekten çok seviyorsa, dediğin gibi varlığına muhtaçsa bu kadar ilgisiz bırakmaz. Lafa değil eyleme bakmalısın her zaman. Lafta herkes ölüp bitiyor zaten. Ben ilginin azıyla asla yetinmem mesela, sen de yetinmemelisin. Al karşına konuş. İlgilenmeyecekse de senin vaktini almasın
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 444 cevap paylaştı. Seviyosan fedakarlık göstereceksin bak sevmek sana 7 24 yazması degil sana verimli bir vakit ayrılması 1 saatte olsun ilgilenmesi ve ben görüyorum cocuk bunu yapıyo yani öyle gözüküyor ama yok ben 7 24 konusmak istiyorum diyosan ayrıl onada kendinede yazık etme
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 5,1b cevap paylaştı. Öncelikle keyfe keder bir durum değil içinde bulunduğu durum aklında ikiniz için bir gelecek planı var ve bunun için çalışıyor ve ve ciddi düşünüyor sana düşen onun bu çabasında yanında olmak fiziken olmasa bile ruhen manen yanında olmalı sabırlı ve anlayışlı davranmalisin zaman ayiramiyor diye şikayet edip trip atmak yerine destekle onu sitem etme
00 YorumlaAnlayışlı mi olsan acaba bu kadar da ilgi bekleme sende meşgul ol kendi işine bak çocuk işine baksın ikincisi eğlenip sağ sola gezen biri değil kariyerine odaklanıyor geleceğini düşünüyor şimdi sen ayrılırsan aklı sende kalır çalışamaz yinede sen bilirsin bidaha soylecen kimseden fazla ilgi, sevgi güven beklemeyin.
00 Yorumla
6 ayYani ayrılmayı düşünmen garip geldi 40 dk bile fazla ayırıyor açıkçası ben çok sevdiğim arkadaşlarima bu kadar ayirmiyorum hatta bazen anneme abime bile bu kadar vakit ayirmiyorum o kadar işin arasında sana yine iyi vakit ayiriyormuş ama böyle düşünmene çok şaşırdım açıkçası veya böyle söylemenin bir sebebi var o sebebi söylemedin
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 5,5b cevap paylaştı.
6 ay40 dakika az mı? Bence çok bile. Ulen 40 dakikada bütün hayatımı anlatırım neredeyse. Anlayışlı ol, sabırlı ol. Senin böyle davranman arkadaş çevren olmamasından kaynaklı. Tamam ailen okumanı istemiyor. Hemen bir iş yeri açacaklarmış ama sen yine de kendini ufaktan geliştirmeye bak. Üniversitelerin on line sertifika programları var. Onlardan sl mesela.
01 Yorumla
Gizli Üye(45 üstü)6 ayDevamlı böyle kısıtlı geçerse sürdürmen imkansız.
İnsan istedikten sonra bahanede üretir, zamanda üretir.
24 saat hiç bir şey ile ilgilenmeyen birini düşünemiyorum.
Zamanı mutlaka vardır, yemek yatmak gezmek onların arasında sana her defasında 30 dk ayırsa bilir günde bir sürü zamanı kalır.
Spora gitse duş aldıktan sonra dinlenir iken, her yerde zaman bulunur.
Bunlar fantastik bir bahane ve yalan.20 Yorumla
Gizli Üye(25-29)6 ayKnka senin kafan mı güzel? Ne içtin? Kızım o sınav çok zor lan oha bırak çocuk derslerine çalışsın lan kaç soru oldugunu biliyor musun? Sadece sınav zorlugu degil birde çalışmasıda var bunun fiziksel sınav, saglık muaynesi , normal teori sınav, ohooo 40 tane sınava gircek geçicek ohoooooo yeminle sabır işi sjjdjdjf
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)6 ayYaşlar kaç sen üniversite mezunu musun çalışıyor musun sınav senesinde yoğun olması normal haftada 1 gününü sana ayırmasını yüz yüze vakit geçirmek istediğini söyle gerçekten seven birisiyse seni mutlu ediyorsa sabretmelisin sınavı kazandıktan sonra her şey normale döner
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 1,4b cevap paylaştı.
6 ayAnne babası yok dediniz. Şimdi düşünün, ayrılmayı düşünürseniz sınav senesinde onu nasıl bir boşluk içinde bırakırsınız. Sevgi emek ister. Bence biraz sabredebilirsiniz.
20 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 19,9b cevap paylaştı.
6 ay40 dakika az bence al karşına konuş bence yok yere kendini sınırlandırıyor o. Sen ona sorular sor, çözümlerini de ilet şöyle yapabilirsin, böyle yapabilirsin diye..
İnsan bazen boş sebepler ile kendini sınırlandırabilir.
00 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 2,8b cevap paylaştı. Yani gelecek düşünüyorsa zaten seninle mıç mıç olacağınız günler yakın. Harbiden bu kadar kasma ve sende yoluna bak. Ne güzel dilediği olursa da ilerlersiniz. Miss gibi sportif çocuk. Bırakma derim. Her erkek bu kadar net ve çalışkan olmaz.
00 Yorumla
6 aysevgiline karşı iyi niyetlisin, saygı duyuyorsun. bu güzel bir şey. ama günde 40 dakika bence gayet iyi. senin de hedeflerin, planların yok mu? onlara odaklansan bence senin içinde verimli bir yıl olur.
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 1,4b cevap paylaştı. Canım sana tavsiyem kendini yıpratma kalbin ile değil mantığın ile hareket et bu. Bir olgunluk meselesidir ilgiyi her kadın hak eder seven ise çözüm bulur o yüzden sen sevilmeyi hak ediyorsun bence yol yakınken ondan Vazgeç yavaşça
00 Yorumla
6 ayBırak çocuk çabalasın, evlenseniz çocuklarınız için de iyi para kazanan baba lazım olacak, evi geçindirmeli yani, o anlamda. Biraz daha dayan, sen de kendine bu süre zarfında yeni hobiler bul, bişeyler öğren.
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 4,8b cevap paylaştı. Hayatına seni yoğunlaştırıcak şeyler kat. Sürekli birbirinizle olamazsınız ve hayatlarınız yoğunlaşabilir gayet. Çok fedakarlık yap diyemem ama 40 dakika az değil eğer çabaladığını biliyorsan yapabilir miyim demen bile saçma
00 Yorumlaİlişkin her zaman elverişli geçmeyecek önemli olan senin onun zor ve en çok ihtiyacı olduğu zamanda yanında olan duruşun o bu günü unutmayacak ama sende aklından bu düşünceleri yok et
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 1,6b cevap paylaştı.
6 ayYürütemiyo olsan bile böyle bi dönemde sana ihtiyacı olduğunu söyleyen birini bırakmak bencillik kötülük olmaz mı😶
12 Yorumla
Soran6 ayYürütememek değil yürütememekten korkuyorum.
Soran6 ay@Gözde__11 anlamadım
6 ayBana kalırsa şimdi sevgililik dediğimiz şey birbirinize yeteri kadar zaman ayırmalısınız. E bu olmazsa nasıl olacak. Aha ki yüzdün yüzdin kuyruğuna geldin ve ben senden ayrılıyorum dedi ne olacak o zaman aylarca yıllarca seni meşgul etti başka bir şey demiyorum yani
00 YorumlaAnlık duygu boşlukları ya da hırslara düşme, gerçekten değer veriyorsanız birbirinize hayatının geri kalanında sürekli bir kalp sızısı hissetmek sana sürekli acı ve pişmanlık yaşatır.
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 5,4b cevap paylaştı.
6 ay40 dk yeterli arkadaşlık seviyesinde kalır zamanla da birbirinizden soğursunuz ayrılma olursa kolay olur böyle devam birden ayrılsan üzülürsün ama böyle yavaş yavaş olunca fazla acitmaz
00 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 2,2b cevap paylaştı.
6 ayGiderken seni götürmüyor ise o sende değil. Basının çaresine bak. Pişman olursun. İhtiyaçlarını başka yerde görmemiş olsa seni yanından ayirmazdi
04 Yorumla
Soran6 aynasıl yani giderken beni götürmüyorsa anlamadım da
- 6 ay
Sevgilin ne kadar yoğun olursa olsun, seninle ilgilenmek zorundadır. Eğer seninle ilgilenmiyor ise onun ilgilendiği başka bir kadın vardır. Bir erkek durduk yere ilgiyi kesmez. Kesiyor ise de mutlaka hayatında başka ilgilendiği olur. Seni de umursamaz. Aramaz sormaz
Soran6 aybeni yanından ayırmıyor zaten ilgileniyor ediyor sadece zamandan dolayı yazdıgım bir yorum:))
- 6 ay
Sen rüzgar gülü gibi olursan seninle dengeli nasıl iletişim kurulur ki?
Gizli Üye(25-29)6 ayAyrılmayi düşündüysen gözden çıkartmışsın zaten ne olursa olsun bu düşünceye girmemen gerekti
54 Yorumla
Soran6 ayayrılmaktan kastım en azından sınav döneminde çünkü biliyorum ki onunda kafası benimle dolu ve oda odaklanamayacak sıkısacakmıs gibi tek taraflı düsünmüyorum ki ben abla
Cevap sahibi6 ayDaha çok uzaklaşır
Soran6 ayayrılırsam mı devam edersem mi
Cevap sahibi6 ayAyrılırsan
Knk net başkası var benim exim koclarla çalılıyordu müh. Çok başarılıydı inan toplantı arasında bile yazardı
10 Yorumla
6 aySabret. Ben daha az konusuyorum ama nısanlandım. Erkegı serbest bırakırsan daha cok sende olur unutma sıkmayacaksın o sana kendı gelır
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 1,6b cevap paylaştı.
6 ayİnsanlar asla söyledikleri kadar meşgul değillerdir. İnsanların öncelikleri vardır. Ve bazen sıra sana gelmez." Paul Auster.
10 Yorumla
6 ayciddi dusunuyor dedigin insan 18 yasinda. bosverin hayattan keyif almaya bakin
02 Yorumla
Soran6 aynşye kanka 18 yasında olanların sabit bir düsüncesi olamaz mı
- 6 ay
olamaz
O yoğunlukta ne hikmetse seni tavlamaya, güven verip kendini sevdirip sonrasında sevgili yapabilmeye vakti olmuş ama. Bir de bu açıdan düşün.
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 437 cevap paylaştı.
6 ay1. Seni sevdiğini düşünmüyorum
2. Ilişki değil işkence resmen
3. Seni yan cepte sıcak tutuyor... Anla...01 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 1,4b cevap paylaştı.
6 ayhiç bişey yapmamak öncelik iş sakin kafada sonra sen
01 Yorumla
Soran6 aydogru diyorsunuz..
- Aşk İlişkileri konusunda 5,5b cevap paylaştı.
6 ayÖnemli olan yogunken zamanı yokken sana zaman ayırması gerekir
Bence sevmiyor seni10 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 1b cevap paylaştı.
6 aySeven adam yoğunluktan ilgilenemiyorum diye bahane üretmez. Düşündüğün kadar sevilmiyorsun.
00 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 2,3b cevap paylaştı. Seninle ilgilenmiyorsa ilgilendiği başka biri vardır olay basit
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 6,9b cevap paylaştı.
6 ayBu kadar uzun soru mu olur
Bence yazsaydın bari
Fazla ilgi bekliyorsun
02 Yorumla
Soran6 aysanane dostum işine bak
- 6 ay
İşime bakıyorum Sen merak etme abuş
- Aşk İlişkileri konusunda 1,5b cevap paylaştı.
6 ayOlabilir insanlık hali mesela beni de kankam terk etti yogunum diye
00 Yorumla Keşki ben yilardir beklediğim erkek bana 40 dakka zaman ayirabilse😭😔
01 Yorumla
6 aybence yurutebılırsın ama ılgısız zor, hangı sehırdensın acaba
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)6 aySporculardan uzak durman gerektigini ileride ogrenirsin
11 Yorumla
Soran6 ayneden ki
Gizli Üye(25-29)6 ay40 dk ilgi veriyor ve daha mı!!! Hata yapıyor çocuk. Senden ne köy ne kasaba...
02 Yorumla
Soran6 aybenden şehir
Cevap sahibi6 ayBelli belli. Tüm şehrin ilgi odağı olmuş çıkmışsın 😉
Gizli Üye(36-45)6 ayBence sorun sende. Neden dersen anlatma fırsatı veriden anlatayım.
07 Yorumla
Cevap sahibi6 ay?
Soran6 ayneden
Cevap sahibi6 ayÇünkü sana ayırdığı süre değil onun kalitesi ve etkisi önemli. Veya bu tarz durumlarda kadının nasıl krizi fırsata çevireceğini bence bilmiyorsun 😀
Soran6 ayevet bilmiyorum tecrübem yok ilk iliskilerimden birisi neredeyse eger anlatırsanız anlarım
Cevap sahibi6 ayBekliyorum
Soran6 aymesaj atamıyorum yeni actıgım için yorum yazsanız
Cevap sahibi6 ayKötüsün sen
Gizli Üye(18-24)6 ayGünde 40 dakika konuşacak vaktim olması için tatilimin en boş günü olması lazım.
11 Yorumla- 6 ay
Çok haklısın
Gizli Üye(25-29)6 ay40 dakika az mı, 10 dakika konuşsanız bile yeterli
11 Yorumla
Cevap sahibi6 ayHem sen onunla evlenmemişsin bile.
Gizli Üye(25-29)6 ay40 dk zaman ayırması çok az insan rahat 2-3 saat vakit ayırır molalarında sürekli sana yazar.
10 Yorumla
6 ayGenelde bu tip sorunlarda kızlar ayrilir sonrasında pişman olur. Ortada kalırsın ati alan Üsküdar geçmiş olur. Sabırlı olup sen onunla 40 dk da olsun ilgileneceksin.
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)6 ayYoğun olduğundan eminsen anlayış göstermek gerekir
00 YorumlaSevdiğin bir erkeğin yanında olmak istiyorsan ki adam da açıklama yapmış sana geçici bir süreç demiş o halde biraz sabırlı olman lazım
10 Yorumla
6 ayCiddi demişsin birde senin baktığın ilişki bu onun değil sevilmek için çırpınmayın prenses erkeklere
00 Yorumla
6 ayCanım ne tarz birliktelik istediğine bağlı arada temas kursanız yan tama gelip beraber olsanız hiç mi vakti yok yani
00 YorumlaBu yoğunluğuna rağmen günde 40 dk sizinle ilgilenebiliyorsa bence yine sorun yapmamanız lazım sonuçta 40 dk dahi olsa konuşup görüşebiliyorsun
00 Yorumla
6 ayAyrılma o cocuk etkilenir ve sınav hayatı bombok geçer 8 ay sabret ne olacak gerçekten bir ileri istiyorsan onunla
00 YorumlaZorda olacak bir şey yok sabredeceksin, adam hayatı söz konusu bencillik yapmayın.
00 YorumlaKimse anlattıgı kadar meşgul değildir geri çekil ve bekle gör...
00 Yorumla
6 ayBiraz daha yoğunlaştir yokluğunu farketmez.. yeni bir rota bul
00 Yorumla
6 ayVakit öncelik meselesidir mazeret atıp aklına geldikce yazıyorsa bu ilişki bitmiştir.
00 Yorumla
6 ayHer zaman aklını dinle, kalp yanıltır
01 Yorumla
Soran6 aysabır etmem gerektiğini söylüyor..
- Devamını Gör (36)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer