Sevgilim çok yoğun çalışıyor, benimle hiç ilgilenmiyor. Ne günaydın ne de iyi geceler mesajı atmıyor. Ne yapacağım?

Çok yoğun çalışıyor sabah günaydın iyi geceler mesajı bile atmıyor sabah işe gidiyor 6 gibi işten çıkınca iki yazıyor sonra eve gidip yatıyor sonra sabah yine aynı maraton ben bıktım artık çok ilgisizim ama onuda seviyorum 😔

Sevgilim çok yoğun çalışıyor, benimle hiç ilgilenmiyor. Ne günaydın ne de iyi geceler mesajı atmıyor. Ne yapacağım?
Cevapla