Hipergami böyle boyum uzun değil yakışıklı değilim yaşım 21 hiç sevgilim olmadı haksızlık elimde olmayan şeyler yüzünden?

Erkeklerin olabildiğince fazla kadını döllemek istediği, kadının ise en iyi genlere sahip erkek tarafından döllenerek sağlıklı nesiller üretmeye çalıştığı sistem teorisinden bahsediyoruz. Tarihsel ve evrimsel süreç kadınları seçici yapmış, erkekleri ise mücadeleci hale getirmiş. Erkek nüfusunun %20'si alfa, %80'i beta olarak kabul ediliyor. Alfa erkeklerin kadınlar için çaba göstermesi gerekmezken, beta erkekler bu konuda zor durumda. Yerleşik hayata geçip toplumları oluşturduğumuzda bu doğa kanunlarının yerini toplum kanunları aldı ve erkeklere yönelik bu adaletsizlik önlenmeye çalışıldı.
Kadınlara seçme hakkı verilmemesi, eve kapatılarak özgürlüğünün kısıtlanması bu düzeni sağlamak için atılmış adımlardı. Ama bu haksızlık “Kadınlar sadece yakışıklı, zengin, statü sahibi erkeklerle birlikte olurken erkekler tüm kadınlarla birlikte olabiliyor ve bu da dezavantajlı erkeklerin yalnız kalmasına yol açıyor…
Hipergami böyle boyum uzun değil yakışıklı değilim yaşım 21 hiç sevgilim olmadı haksızlık elimde olmayan şeyler yüzünden?
Cevapla