26 yaşındayım hiç sevgilim olmadı çok obez çok pasaklı çok bakımsız çok pis olduğum için mi?

26 yaşındayım hiç sevgilim olmadı çok obez çok pasaklı çok bakımsız çok pis olduğum için mi?

26 yaşındayım hiç sevgilim olmadı çok obez çok pasaklı çok bakımsız çok pis olduğum için mi?
Cevapla