Boyum 1.70 ve böyle olan birçok arkadaşım olmasına rağmen kafama taktım?

Sosyal medya sayesinde insanlar aklındaki düşünceleri rahat rahat söyler hale geldi ve dertleri ne bilmediğim halde bagzi kızlar boyu kısa olan erkekleri durmadan assagiliyor, nefret söylemleri içeren içerikler üretiyor ve kücümsüyorlar. Hatta Bağzıları var ki kendi boyuna bakmadan küçümsüyorlar. Ben biraz fazla sosyal medyayı kullandığımdan ötürü bu durumu kafaya taktım, haliyle insan üzülüyor mk tamam olm ne sevgilim olun ne de arkadaşım olun isteyen de yok ama hiçbir şey yapmadigim halde neden gelip de hakaret ediyorsunuz mk? Sırf boyum kısa diye toplum beni dislayacak mi? Sokakta yürürken insanlar benim hakkımda olumsuz düşünüyor mu diye aklıma geliyor artık bu sayede. Dertleri ne? Bunu anlamak istiyorum gerçekten kısa boylu birisi annenize mi tcavuz etti ne yaptı da böyle nefret besliyorsunuz?
Boyum 1.70 ve böyle olan birçok arkadaşım olmasına rağmen kafama taktım?
Cevapla