Boyun 1.71 olduğu için hiçbir kızla sevgili olamamak benim kaderim mi?

Kızlar benle max konuşuyor, friendzonelarına atmaya çalışıyorlar asla sevgili olmak istemiyorlar ben sevgili olmak isteyince de benle konuşmayı kesiyorlar.(1.50 lere yürü demeyin zaten onlardan red yiyorum)

Boyun 1.71 olduğu için hiçbir kızla sevgili olamamak benim kaderim mi?
Cevapla