26 yaşındayım 21 yaşındaki bir erkekten beklentiye girmem benim aptallığım mıdır?

Bir de uzak mesafedeysek. Hiç yüzyüze gelmemişsek. Sanaldan tanıştık ama ilerleme bir buçuk sene sürdü. Beklentiye girdim ama olmadı iyi anlaşıyoruz diye olur sandım ama büyük yanıldım.
26 yaşındayım 21 yaşındaki bir erkekten beklentiye girmem benim aptallığım mıdır?
Cevapla