27 yaşında olarak 21 yaşındaki erkekten çok mu şey bekledim?

Uzak mesafedeydik hiç bulusmadik. Sanaldan konusuyoduk. Telden bazen de. Sacma hayallere kapildim. Bizden olur sandım. Nerde hata yaptim sizce. İnanmak saçmalık mı veya ümit etmek
27 yaşında olarak 21 yaşındaki erkekten çok mu şey bekledim?
Cevapla