26 yaşında olarak 21 yaşında olan birinden bişeyler beklemem saçmalık mı?

Uzak mesafedeyiz beni gram anlamıyo o kadar konuştul ettik yanıma gelmedi korkağın teki pısırık. Değer vermiştim o kadar. Çok anlam yükledim ona birazda yoklukta olmamdan kaynaklandı tabi. Nasıl bu değeri alçaltırım
26 yaşında olarak 21 yaşında olan birinden bişeyler beklemem saçmalık mı?
Cevapla