İlişki tavsiyesi istiyorum lütfen detaylar kısmını sonuna kadar okuyun?

Benim 2 aylık bir ilişkim var. Kendisi imam olduğu için dini açıdan fazla uzatmak istemiyor o yüzden ailem ile tanışmak istedi sonrasında ciddi bir yola girilecek. Ben onu seviyorum merhametli anlayışlı biri ve kendimi o ilişkide çok değerli hissediyorum. Uzak mesafe ilişkisi yaşıyoruz aramızda 8 saatlik bir yol var. Yanına gelirken araba çok yakar gidiş geliş 6 bin tutar o yüzden otobüsle gelcem , baban beni otogardan alabilir mi dedi. Bu sizce hoş bir hareket mi? Bir kıza daha ilk buluşmada maddiyat hesabı yapılır mı ve koskoca adam onun ayağına gidecek almaya. Otogardan bizim ev uzak 40 km ve otobüs yok. Yani babam 40 km gidecek çocuğu alıp eve getirecek 80 km yol kat etmiş olacak. bide en son otogara giderken babam birakcak eve gelcek o zamanda 80 km yani 160 km. kuzenimin yazlığında kalacak orasida 10 km. 3 gün kalacağı için sürekli bizim onu oraya getir götür yapmamız lazım ve ben hesapladım 80 km yapıyor. Yaklaşık 240 km falan yakmış olacak. Ben bunun kilometresinde parasında falan değilim. Kendisini düşündüğü için arabayla gelmek istemiyor ama bizi hiç düşünmüyor. Mesleği yerinde bide ücretli öğretmenlik yapıyor yani aldığı maaş ayda 40 falan oluyor. İlk buluşma ailemle tanışacak kendi arabasıyla gelmesi daha uygun olmaz mı? Kendisinden kısıyor ama biz sırf o gelecek diye 5 bin liralık alışveriş yaptık. Yemesini içmesini zaten biz karşılıyoruz. Kalacağı yeri biz ayarladık para odemicek. Gezdirirken zaten biz gezdircez parayı biz vercez. Yani biz misafiri en iyi şekilde ağırlamaya çalışacaz. O geliyor diye ona hediyeler aldım. Yani ben her şeyi ince ayrıntısına kadar düşünürken onun yol parasını sorun etmesi çok zoruma gitti. Bir de babamı ayağına çağırıyor almaya gelir dimi diyor. Kendisi 27 yaşında koskoca adamı ayağına çağırıyor. Benim babam kız babası olarak o kadar yolu gitmek zorunda mı? Her masrafı kendisi çekmek zorunda mi? Benim babam ondan daha düşük maaş alıyor. Sevgilim sadece kendisini düşünüyor. Ben mi yanlış düşünüyorum sizce?
İlişki tavsiyesi istiyorum lütfen detaylar kısmını sonuna kadar okuyun?
Cevapla