Uzun bir konu. Ama okuyup tavsiye verirseniz mutlu olurum. Özellikle ilişkilerden anlayanlar bakabilir mi?

10 sene önce , bu erkek ile aynı sınıfta okuduk 1 sene. Sonra ben başka uni. ye geçtim.
Bu erkek yakışıklı , popüler , başarılı biriydi. Bana arkadaşça yaklaşıyordu ama anlam veremiyordum , çevresinde o kadar kişi varken neden benim arkadaşlığıma ihtiyaç duysun diyordum.

Okuldan ayrıldıktan sonra her sene arada yazardı. İletişimi tam olarak kopartmadı.
10 sene bu şekilde geçti. Bir kaç kez dışarıda buluştuk o kadar. Aramızda hiç bir şey yoktu.

Geçen sene birden her gün mesajlar atmaya başladı. Günaydın mesajları, ben okula geldim , ben işe geldim , bak arkadaşlarlayız vs tarzında fotoğraf ile nerede ne yaptığını söylüyordu ben sormadan.

Ocak ayından , mayısa kadar bu şekilde gitti. Ailesinden bahsediyordu. vs. Ben o dönem staj yaptıgım için ankaradaydım, normalde ikimizde İstanbul'da yaşıyoruz.

Ne zaman geliyorsun diye soruyordu hep buluşmak için. Neyse uzatmayayım , İstanbul'a gittim ama buluşmayı 1 ay erteledim. Sebebi ise, o tarz iddaalı bir erkeğin bana duyguları samimi gelmedi, ne bileyim o kadar kız var etrafında kimle isterse olur diye.

O sürede ise devamlı arkadaşlarım ile gezip sosyal medya da fotoğraf paylaşıyordum görüyordu oda.

Kısaca buluşmadık.

Ortak bir tanıdığımız var , kız benim yakın arkadaşım ama o erkek ile de ortak arkadaş vasıtası ile tanışıyorladı senelerdir birbirlerinde falan ekliler.

O kız bu konuyu ilk anlattığımda oldukça hevesliydi, devamlı ilgili soruyordu buluşun vs diye motive ediyordu.

Ben yazlığa çeşmeye geldim sonra. Bu erkek çeşmeye geleceğini otel bulduğunu söyledi.
Benim için geliyordu ve mutlu olmuştum.
Tam 10 senedir tanıdığım kız , bana o yazdıktan 1 gün sonra çeşmeye geliyorum falan yazdı, şaşırdım bunca sene hiç gelmedide şimdi mi gelceği tuttu ikisini nasıl idare edicem dedim.

Sonra ikiside gelmedi. Çocuk benle muhabbeti birden kesti.
O kız da sözde baya ilgiliydi bu konuya ama aylardır tek bir kez bile sormadı o çocuğu, ben konuyu açmaya çalışsam kapattı.

O kızın 5 senedir ciddi bir ilişkisi var bu arada.

Bunlar neden oldu anlayamadım sizce

Güncellemeler
+1 yıl
Yaşlarımız ben 25 o ise 27
Uzun bir konu. Ama okuyup tavsiye verirseniz mutlu olurum. Özellikle ilişkilerden anlayanlar bakabilir mi?
Cevapla