İlişki durumum çok durgun lütfen detayı okur musunuz?

Sevdiğim biriyle çok ilgilenirim, çok ilgi beklerim ama dışarda normal insanlara taş duvar gibi sert ve netim, sevdiğim birinden bişey beklerken çok sabırsızım çocuk gibi, ama dışardan gelecek şeylerde umursamazım buna rağmen sevdiğim insanlar tarafından sevilemiyorum yalnız olmamın sebebi nedir sizce.
İlişki durumum çok durgun lütfen detayı okur musunuz?
Cevapla