8 yıllık ilişkim var, onunla tanışmadığım zamanları düşünüyorum. Ne yapmalıyım?

Arkadaşlar 8 yıllık ilişkim var ve bu 8 yılın içerisinde birkaç sene uzak ilişki yaşadık ama yinede birbirimizi bırakmadık. O kadar olumsuz şeyler yaşasak da birbirimizden kopmadık. Ailelerimiz ilisskimizi hala bilmiyor söyleyemiyoruz çünkü mezhepsel sıkıntılarımız var. Bu durumu bir kenara bırakıp da konuşmak istiyorum. Biz birbirimizi ilk tanıştığımızdan beri çok kisitladik kendisi bir kızla bende bir erkekle konuşmuyorduk halada öyle devam ediyor. Sevgilim benim için kendisini düzeltmeye çalışıyor bazı konularda ancak yine bazı şeylerde kısıtlamalar oluyor bu kısıtlamalar giyim, makyaj vs. Yakın akrabalarimlada pek konusmami istemiyor. Dışarıya ciktigimda kendim gibi olmadigimi hissetmeye başladım böyle bir hayatı istiyor muyum istemiyor muyum diye de düşünmeye başladım bugünlerde. Sevgilim gerçek anlamda beni düşünüyor beni düşünerek hareket ediyorken ben onun kadar yapamıyorum kendisi de bunun farkında. Bazen onunla tanışmadığım zamanları düşünüyorum ben böyle bir insan mıydım? Rahat bir şekilde neler yapabiliyordum? Kafamı gittikçe bu tür sorular kurcalıyor. Arkadaşlar ne yapmam lazım?

8 yıllık ilişkim var, onunla tanışmadığım zamanları düşünüyorum. Ne yapmalıyım?
Cevapla