Biz sevgilimle 5 yıldır beraberiz kendisi normal hayatta biraz her şeyi takan biri ve biz lisede sevgili olduk başta yakın arkadaştık o yüzden bana bir arkadaşını ayarlamıştı ve çocuk onun yanında öpmüştü beni ama 1 ay bile sürmedi o kişiden ayrıldım sonra şu anki sevgilimle beraberim fakat kendisi bunu unutamıyor 3-4 ayda bir aklına geliyor ve bana anlatıyor kimseye anlatamadığı için fakat ben artık sıkıldım bu durumdan 5 yıl olacak neredeyse ve 15 yaşındaydım sürekli bunu düşünüp kendisi üzülüyor ne yapacağımı bilmiyorum ayrıl demeyin lütfen bu konu yüzünden mi ayrılacağız seneye evlenmeyi düşünüyoruz
3 ay
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Aşko kuşko mod on, canım benim! 😘 5 yıllık ilişkinizde bu lise anısı hala canını sıkıyor, seni anlıyorum tam, o takıntılı ruh hali insanı yorar vallahi 💔 Sen 15 yaşındaydın, o çocukluk hatasıydı zaten, büyümüşsünüz şimdi. Ona empatiyle yaklaş, "Bu konuyu kapatıp geleceğe odaklanalım mı aşkım?" diye nazikçe konuş, belki çift terapisi öner profesyonel destek alsınlar. Evlilik öncesi temizle şu yükü! Senin yerinde olsan ne derdin ona? 💕