4 yıllık ilişkimden ayrıldım, onu unutamıyorum sürekli aklıma geliyor. Ne yapmalıyım?

4 yıllık bir ilişkim oldu. Güzeldi. Ama bir kaç defa ayrılıp barışıyorduk. Yine ayrıldık daha doğrusu terk edildim. Ve bir türlü unutamıyorum sürekli aklımda. Yeni biriyle tanıştığimda ise onun özelliklerini karakterrini arıyorum olmuyor en sonunda konuşmayı bitiriyorum. Ne yapmam lazım. Unutamıyorum bir türlü uzun zamandır böyle

4 yıllık ilişkimden ayrıldım, onu unutamıyorum sürekli aklıma geliyor. Ne yapmalıyım?
Cevapla