Şimdi ilişki içindeyim fakat hala eski sevgilim aklıma gelir. Yani yeni ilişkim çocuk beni seviyor farkındayım fakat ben yorgunum elimden geleni yapıyorum
Eski ilişkim 6 ay önce bitti
Şimdi ilişki içindeyim fakat hala eski sevgilim aklıma gelir. Yani yeni ilişkim çocuk beni seviyor farkındayım fakat ben yorgunum elimden geleni yapıyorum
Eski ilişkim 6 ay önce bitti
Soran sadece erkeklerden cevap istiyor. Cevaplamak için giriş yap.
Elinden geleni yapmaya devam et. Yorgunum deyip pes edersen eğer bu sefer de onu aramaya başlarsın. Yorgunluğun tatlı halleridir bunlar zamana dayalı olarak değişir ve düzelir. Zaman tanımak zorundasın kendine, karşındakine ve aranızdaki ilişkiye. Doğru insansa eğer geçmişteki insanı düşünüp kuetulmuşum diyeceksin. Yanlış insansa boşuna vakit harcamışım bi de bu kadar yoruldum boşu boşuna deyip kendi kabuğuna çekileceksin. Emeksiz yemek olmaz derler ya hani, bu yüzden sabırla adımları izle ve takip et. Mutlaka yeni gelişmeler ve yeni boyutlar olacaktır ilişkinizde. O insanla olamasan bile kendibinin farkında olacaksın işin sonunda. Yanş kaybedeceğin hiçbir şey yok sadece biraz daha fazla çaba gerekiyor : -))
Gelen gideni hep aratır değişmez. Boşuna bunu terk etme bence çünkü diğeri çoktan atlatmıştır bu zamana.
Yani şimdiki ilişkim tabii terk etmem çocuk gayet iyi haksızlık olur
Söyledim zaten herseyi anlattim ona saklamadim hiçbisey.
Lütfen birini unutmadan ilişkiye başlamayın yazık o insana
Ya çocuk açıldı iyi yani
Unuttum diye düşündüm cidden
ee niye ümit veriyon garibe sal gitsin
Ümit veriyorum eski ilişkime dönmicem
Aldatmasi ne alaka
Hemde unutmak istemiyorum demedim
Ya duygusal olarak gelmiyor
Rüyalarima giriyor
Ya kiz kankasiyla onu gördüm
Zaten o kiz ona yakin hep onla çıkıyordu hatta bi kere onun mesajları silmiş
Bu olayi geliyor ağlasim geliyo
Bak vallahi çocuğa iyi bakiyorum seviyorum elimden geleni yapıyorum
Tamam haklısın
hemen başkasını mı buldun
Hemen değil 6 ay geçti. Hemde hemen bulsam bile bitti yani
Eskide kalsin
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?