İlk aşık olduğum insan duygularımla oynadı. Hiç kimseye karşı duygu besleyemiyorum, bu zamanla geçer mi?

İlk aşkımdı. Çok seviyordum. Ve sevildiğimi sanıyordum. İnanılmaz rol yapıyormuş. Başka birini sevdiğini ve beni tamamen yara bandı olarak kullandığını öğrendim. Ayrıldım. 2 aydır kendime gelemiyorum. Bu zamanla geçer mi? Yoksa ömür boyu kalır mı bu garip his? Tekrar aşık olabilir miyim?

İlk aşık olduğum insan duygularımla oynadı. Hiç kimseye karşı duygu besleyemiyorum, bu zamanla geçer mi?
Cevapla