Her şey bundan 2 ay önce başladı. Şimdiden belirteyim son sınıf liseliyim. Belki benden yaşça ve tecrübe açısından olgun olanlara biraz eften püften kaçacak anlattıklarım. Ama benim bu belki az belki çok olan yaşıma kadar başıma gelmiş en saf en doygun ve hazzın yüksek olduğu ilişkiydi. "Şeker Portakalı" kitabımı ödünç almıştı. O zamandan az çok anlamıştık aramızdakileri. Sonra araya 2 hafta tatil girdi ve ben Bodrum'da iken ona aşk itirafımı mesajla yaptım. Başta arkadaş olarak görüyorum dedi vazgeçmedim seviyorum dedim birkaç gün sonra "ben de" mesajını almıştım. Dershaneden tanışıyorduk. Tatil bitince bir araya geldik. Boş sınıfta birbirimize baktık ben pek bakamadım utançtan. Sarıldık ama ne kadar masum ve utanç vardı. O gün sınıfta teneffüste herkesin içinde kimseye çaktırmadan elimi tutuşunu hala aklıma getirdikçe içime o sıcacık nehir akıyor. Akıntısına kapılıp gidiyorum. Sevdiğimiz şarkılar ortak, düşüncelerimiz hayallerimiz benzerdi. Sanki büyüye kapılmıştık. İlk kez birisi kusurlarımı çok seviyordu. Bana sevdirmek için elinden geleni yapıyordu. Peki ya o? Sempatik gülüşü, gözlüklerinin altındaki aşkla bakan gözleri, heybetli boyu, beni sımsıkı kavrayan güçlü kolları... İlk öpüşmemiz belki ortam dershanenin boş sınıfıydı ve akşam soru çözümüne kaldığımızdan kapkaranlıktı. Işık yakmamıştık. Sonra bir anda yeltendik, olmadı, acemiydik. Yapamıyorum dedi buraya gel dedim. O an sanki bedenen orada değildim. İlk öpüşmem değildi ama ilk tutkulu öpüşmemdi. Ve ona aşık oluşum bambaşka boyuta taşıyordu. Devamı yorumlarda sığmadı...
Güncellemeler
+1 yıl
Eğer biriniz yorum atarsa devamını yorumlara yazacağım sığmadı
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
İki ayda ne kadar yaşanmışlık olabilir ki hayata kusecek? Gelecekte nelere uzulmusum deyip uzuldugunuz şeylere uzuleceksiniz. Ama şimdi bunlar çok trajik geliyor.
şöyle söyliyim babam vefat etti annemle görüşmüyorum dedemlerle yaşıyorum ve dedem çok özel hayata karışan birisi üsteliik eski başka sevgilimi bulup onu tehdit etmiş bir insan. Emin olmasam da bu çocuğu da tehdi ettiğini düşünüyorum. Bir iki sene sonra bile yaşayacağıma emin değilm dedi. Son olarak benim yaşımla sizin yaşınızla dağlar kadar fark olduğunu ve doğal olarak şu an bana bunların trajik gelmesinin normal olduğunu fark ederek bana bunu belirtmenizin ne faydası olduğunu sormak durumundayım. Empati kurup bana şu an ki yaşadığım hayat dönemne uygun tavsiye verseydiniz veya anlamaya çalışsaydınız daha faydalı olabilrdi yine de sağ olun.
sıradan aşk hikayesi devamıda böyleyse
1.5 ay boyunca birbirimizi yiyirip içirişimiz, hasta olduğunda ona zorla yaptığım nane limonu içirişim, üşüdüğümde montunu verişi, sırf benim için her gün akşam soru çözümüne kalışı, parkta kimselere yakalanmadan uzaktan birbirimizi izleyişimiz (sonradan ulu orta sarıldık, öpüştük o ayrı konu ;)), sevişmelerimiz, ergenliğin de verdiği tensel arzular, topu topuna belki de 2 veya 3 kere kavga ettik ve bu en kavgasız ilişkimdi, mum ışığı altında dans edişimiz, vals yapışımız, her şeyimi anlatıp huzuru kollarında bulduğum tek varlığımdı. Yaklaşık iki haftadır benden uzak, hayattan umudunu kesmiş davranıyordu. Yine araya tatil girdi. Çırpındım noluyor dedim. Halledebiliriz anlat dedim. Bilmiyorum dedi. Sustu. Kızdım, öfkelendim. Beni sevmiyor musun artık dedim. Hayır dedi. Ayrılmak mı istiyorsun dedim. Evet dedi. Kabullenmedim kah kabul ettim kah hırçınlaşıp püskürdüm. Yüz yüze geldiğimiz gün sarıldım. İstemedi yapma dedi. Gözlerim doldu. Şiirlerini verdim gidebilirsin dedim. Gözlerimin dolu olduğunu görerek gitti. Son bir haftadır çok saygısızlaşmaya başladı mesajlarında. Sanki yabancı vardı karşımda. Seni kendimden uzaklaştırmam lazım dedi. Benden vazgeçtiğinde sana hikayeyi anlatacam uzun ve kötü dedi. Ya ailesi ayrıl dedi ya da aile ferdim tehdit etti. Geçen gün balosu vardı. Öylesine 4 kızla dans etmiş. Delirdim, demediğimi bırakmadım. Öfkeyle canını yakmak istedim. Dün de ondan vazgeçtiğimi yazdım. Ama hala canım yanıyor. Sevgim kaldı mı bilmem. Ama özledim. Kızımızın ismi Lavinia olacaktı.
sana sıradan gelen benim için en özel şeydi
neyse en azından yorumun sayesinde devamını paylaşabildim sağ ol