İlk kez gerçekten aşık oldum, sevdim, sevildim. Her şey bitti. Nasıl aşacağım onca yaşanmışlığı?

Her şey bundan 2 ay önce başladı. Şimdiden belirteyim son sınıf liseliyim. Belki benden yaşça ve tecrübe açısından olgun olanlara biraz eften püften kaçacak anlattıklarım. Ama benim bu belki az belki çok olan yaşıma kadar başıma gelmiş en saf en doygun ve hazzın yüksek olduğu ilişkiydi. "Şeker Portakalı" kitabımı ödünç almıştı. O zamandan az çok anlamıştık aramızdakileri. Sonra araya 2 hafta tatil girdi ve ben Bodrum'da iken ona aşk itirafımı mesajla yaptım. Başta arkadaş olarak görüyorum dedi vazgeçmedim seviyorum dedim birkaç gün sonra "ben de" mesajını almıştım. Dershaneden tanışıyorduk. Tatil bitince bir araya geldik. Boş sınıfta birbirimize baktık ben pek bakamadım utançtan. Sarıldık ama ne kadar masum ve utanç vardı. O gün sınıfta teneffüste herkesin içinde kimseye çaktırmadan elimi tutuşunu hala aklıma getirdikçe içime o sıcacık nehir akıyor. Akıntısına kapılıp gidiyorum. Sevdiğimiz şarkılar ortak, düşüncelerimiz hayallerimiz benzerdi. Sanki büyüye kapılmıştık. İlk kez birisi kusurlarımı çok seviyordu. Bana sevdirmek için elinden geleni yapıyordu. Peki ya o? Sempatik gülüşü, gözlüklerinin altındaki aşkla bakan gözleri, heybetli boyu, beni sımsıkı kavrayan güçlü kolları... İlk öpüşmemiz belki ortam dershanenin boş sınıfıydı ve akşam soru çözümüne kaldığımızdan kapkaranlıktı. Işık yakmamıştık. Sonra bir anda yeltendik, olmadı, acemiydik. Yapamıyorum dedi buraya gel dedim. O an sanki bedenen orada değildim. İlk öpüşmem değildi ama ilk tutkulu öpüşmemdi. Ve ona aşık oluşum bambaşka boyuta taşıyordu. Devamı yorumlarda sığmadı...
Güncellemeler
+1 yıl
Eğer biriniz yorum atarsa devamını yorumlara yazacağım sığmadı
İlk kez gerçekten aşık oldum, sevdim, sevildim. Her şey bitti. Nasıl aşacağım onca yaşanmışlığı?
Cevapla