En son 17 yaşında aşık oldum, bir daha olur muyum yoksa bitti mi?

Tecrübeleriniz? Abazalar yazmasın
En son 17 yaşında aşık oldum, bir daha olur muyum yoksa bitti mi?
Cevapla