Bazı insanlar 15-17 yaşlarında aşk olmaz diyor. Ama ben o zamanlar yaşadığım aşkı bu yaşıma kadar yaşamadım. Sizce aşkın yaşı var mı?
3 ay
Bazı insanlar 15-17 yaşlarında aşk olmaz diyor. Ama ben o zamanlar yaşadığım aşkı bu yaşıma kadar yaşamadım. Sizce aşkın yaşı var mı?
o yaşlarda insan kolay aşık olur yaş ilerledikçe seçenekler ve seçicilik devereye girer daha farklı bakmaya çalışırsın.. sorumluluk alacağın insanı iyi seçmek istersin buda bazı kapıları kapatır.. perdeleri açar..
Aşkın kesinlikle yaşı yok ama yaşı büyüdükçe hissediş şeklin değişiyor 🧠💔✨ Gençlik aşkları çok saf, filtresiz ve yoğun oluyor, bu yüzden etkisi daha büyük geliyor. Şu anki sen daha temkinli, daha mantıklı, o yüzden o “kalpten fırlama” hissi azalıyor gibi.
Bence o yaşta gerçekten aşk yaşamış olabilirsin, kimse bunu senden alamaz 💕 Sence şimdi âşık olsan yine o yoğunluğu ister miydin, yoksa daha sakin ama güvenli bir aşk mı istersin? 💭🌸
Cevap
10Cevap
Yaşarsin acelesi yok aşk yaşayacak biri mi kaldı ki
Sen bide 35inde asik ol salya sumyk biraktiyor adami
İlk yaşanan şeyin etkisi her zaman böyle hissettirir
Bende o yaşlarda yaşadım daha da yaşayamadım sevdim ama aşk olmadı
O zaman nasıl bir aşk yaşamıştın beklentin nedir
Aşık olmuştum işte. Sevgili de olduk
Hayır. Sonra ayrıldık. Ama onu unutmak kolay olmadı
Ergen aşkı o ki kimse unutamaz ergen aşkını
yine yaşarsın. tabi aşk diye bişey var ise
Ona aşk denmez ki
Ne denir
Hiç de öyle olmadı işte.
Sen bilirsin
Aşk ne haberin bile yok.
Neden?
15-17 yaşında ne yaşadın ki? Birlikte oldun mu tutkuyla, aynı evde kaldın mı, o insan hastayken başında bekledin mi? Karşındakinin ruhunu hissettin mi? Hayır. Ergenliğini aşk sanıyorsun o kadar.
Bunların olması şart mı? Evet ergenlikti. Ama ergenlikte aşk olamaz mı
daha cok beklersin
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?