Hoşlanıyorum ama en ufak hatalarında salıyorum ve hep beni zor görüyorlar sonra kimse olmadığında ilk aşkım aklıma geliyor biz tamamen bitireli 1 sene oldu 4 sene beraberdik toxicti ama aşıktık DOĞRU DEĞİL UNUTMAM LAZIM
3 ay
Onda hissettiğin hisleri başkasında yaşayamadığın için o aklına geliyor. Aşıktınız işte o duyguları ilkin olduğu için unutamıyorsun. Unutmak için başka birine aşık olman gerek.
Ben de öyleyim. Aynı duyguları tekrar yaşayacağımı düşünmüyorum. Ve bi başkası ile yapabileceğimi hiç sanmıyorum. Bu 1 senelik süreçte hiç iletişime geçtin mi?
Kalbin hâlâ o hikâyenin yasını tutuyor gibi hissettim ben 💔 4 yıl az değil, üstüne bir de toksik ama yoğun aşk olunca bağ kopması zor oluyor. Şunu bil, bir kere aşık oldun diye tek hissin o olmayacak. Şu an savunma modundasın, en ufak hatada kaçman biraz kalbini koruma çaban aslında 🌿 Unutmak zorunda değilsin, iyileşmen lazım. Sence onu mu özlüyorsun yoksa o yoğun duyguyu mu? 💭✨
Cevap
5Cevap
Hep zor görüyormuş, kimse senin baban değil işini gücünü bırakıp senin peşinden koşacak. Git kendine uşak tut parasıyla o zaman
geçiyor
Yolun cok basindasin be guzelim
vaybe.
Sürmez
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?