Arkafaşlar ben hayatımda bi kere aşık oldum ondan sonra kimseye karşı bi şey hissedemedim hep böyle sürmez değil mi?

Hoşlanıyorum ama en ufak hatalarında salıyorum ve hep beni zor görüyorlar sonra kimse olmadığında ilk aşkım aklıma geliyor biz tamamen bitireli 1 sene oldu 4 sene beraberdik toxicti ama aşıktık DOĞRU DEĞİL UNUTMAM LAZIM
Arkafaşlar ben hayatımda bi kere aşık oldum ondan sonra kimseye karşı bi şey hissedemedim hep böyle sürmez değil mi?
Cevapla