Hala aşk diye saçma bir duygu var mı arkadaşlar yoksa ben mi aşık olamıyorum birine aşık oldum ve artık değilim?

Hala aşk diye saçma bir duygu var mı arkadaşlar yoksa ben mi aşık olamıyorum birine aşık oldum ve artık değilim?
Cevapla