Sizce aşık degilmiyim yoksa zamanla aşık olabilirmiyim?

Beni çok seven bi çocuk var. Onu kaybetmek istemiyorum. Bakışma oyunu oynadık kuzenim ben ve o. Gözünü kaçıran oyundan çıkıyor felan. Bana okadar aşkla bakıyorduki sanki içime düşecek gibi. Ama ben öyle hissedemedim. Onun bana aşkla baktığı gibi ben bakamadım. Ve düne kadar flört aşamasındaydık. Ona bunları dedikten sonra iyice karar ver dedi. Sizce ne yapmalıyım?
Sizce aşık degilmiyim yoksa zamanla aşık olabilirmiyim?
Cevapla