Annesinin ilişkimizi onaylamadığını söyledi, ayrıldık. Gerçek seven savaşır mıydı?

Arkadaşlar 1 yıllık bir ilişkim vardı.. evine yemekler yapıp bırakırdım arada ufak tefek alışverişini de yapardım sürpriz yapardım üzerinde hakkım çok saydam bitmez.. son 1 hafta bana yazmamıştı ulaşmaya çalışmıştım olmadi evine kadar gittim ne oldu diye konuşmak istedim kendisiyle evinde de yoktu veya bilerek açmadı.. dün beni aradı annesinin bu ilişkiyi onaylamadığını söyledi içim paramparça oldu 😥😥😥 dünden beri ölü gibiyim.. ben ona dedim bu zamanda benim gibisi çok nadir var ömür boyu arasan bulamazsın dedim.. Bana dedi evet biliyorum kendim kaybettim dedi... sel gibi gözyaşı döktüm bana yaşattıklarının aynısını yaşasın istiyorum bedduam tutarmı sizce? Benimle tamamen bağı koparmak istemiyor bende bu bana daha çok acı verir dedim sevgilimdin sonuçta nasıl hiç bir şey olmamış gibi birbirimizin hal hatırını soracağız dedim.. yüz yüze bitirmeye cesareti olmamış yolda bağırarak insanların önünde ağlamamdan korkmuş. Ne yapıcam bunu nasıl atlatacam şimdi çok zoruma gidiyor bu yaptığı hani gerçek aşk savaşır dı herşeye rağmen

Annesinin ilişkimizi onaylamadığını söyledi, ayrıldık. Gerçek seven savaşır mıydı?
Cevapla