Sevmediğin bir kişiyle birlikte olmak ızdırap gelir insana. Gerek evdeki hareketlerinde gerekse de cinsel hayatında ciddi sorunlar yaşarsın. maalesef artık her şey para gözüyle bakılıyor ama daha önemlisi insanların duygu ve düşünceleridir. Parası çok olan bir insanla evlenirsen en fazla 6ay birlikte olabilirsin o da hayatındaki en büyük zaman kaybı olur.
Zenginliğine güvenme bir kıvılcım yeter güzelliğine güvenme bir sivilce yeter diye boşuna dememişler. Para önemli mi? Önemli ama sevmediğim birisi ile de parası için evlenemem. Aynı yastığa baş koyacağız, aynı sofrada yemek yiyeceğiz. Nasıl olacak bu sevmeden? Sonuna kadar aşkı savunacağım.