Günümüzde böyle evlilikler çok var. Geçmişte de olmuş. Sonu mutsuzlukla bitiyor genelde.
Sırf maddi durumu iyi diye hiç sevmediğiniz biriyle evlenir miydiniz?

Günümüzde böyle evlilikler çok var. Geçmişte de olmuş. Sonu mutsuzlukla bitiyor genelde.
Sırf maddi durumu iyi diye hiç sevmediğiniz biriyle evlenir miydiniz?

Hayır o nedenle de evlenemiyorum zaten sevdiğim biri olsun istiyorum daha önce o tarz insanlarla karşılaştım hatta bir tanesi istemiyorum deyince manipüle edip beni ikna etmeye çalışmıştı atanamamış olduğumu paramın olmadığını aslında çok da güzel olmadığımı çok değerli biri olmadığımı eğer onunla evlenmezsem evde kalacağımı maddi zorluklar yaşayacağımı 5söylemişti ben de tabi yapıştırdım cevabı madem dediğin gibiyim çalıştığım yerlere gelip sürekli benimle neden konuşmaya çalıştığını ve neden aylardır evlenmek için peşimde dolandığını sordum kalakaldı
@Usemind sonrasında da çok yazdı ama iş işten geçti tabi ilk baslarda bana bu kadar ilgi gösteren birini neden istemiyorum sevemiyorum diye düşünmüştüm ama bu lafları duyduktan sonra iç güdüsel olarak problemli biri olduğunu farketmiş olduğum kanısına vardım bir daha rahatsız ederse polise başvuracağımı söyledim sonrasında da iş yerinden ayrıldım o konu da ayrı bir şey mal iş arkadaşıma adam (!) Gelip hoşlandığını söylüyor bu da adama numaramı veriyor bir sor değil mi kaç kere iş yerinde onun yüzune zor durumda kaldım
@Usemind işte inşaat mühendisiyim evim arabam şuyum buyum var tarzı konuşunca beni orada kaybetti zaten
defetmekle iyi etmişsin. bir köpekle evlenirim ama parasıyla konuşanla evlenmem. haaa olursa iyi olur ama parasıyla konuşan erkek karekterine güvenmiyordur. kadın doğal olarak zaten soracak. o zaman mütevazi bir şekilde maddi sorunum yok ve inşallah Allah bir kaza bela vermedikçe sorun yaşamayız dersin olur
@Usemind bir de yaşın gelmiş güzel değilsin vb demesi zaten fiyasko ozaman neden deli gibi peşimdesin demezler mi adama
ticarette buna malı kötüleyip ucuza kapatmaya çalışmak denir.
@masal_anlatan_cin 🤣🤣🤣valla cuk diye oturdu
Bir arkadaşım sevdiği adamla değil zengin olanla evlendi. İki çıplak bir hamama yakışır, çok rahatım iyi ki yapmışım diyordu. Adam seviyordu kızı. Bazı erkekler hakediyor bunu, kendini sevenin değeri yok hiçbir zaman. Umurlarinda değil duyguymus sevilmekmis falan. Onu seven kadın değilde gidip tekmeyi vuran daha tatlı gelir erkeklere. O yuzdende parayla aşkı alanlara böyle para için evlenen kadınlar denk gelsin, ilahi adalet.
Agzin bal damlasin. Artik bende bu kafadayim 5 parasiz erkegi sevdik de ne oldu deger verdik de ne oldu? Artik ben onemliyim.😊
Sıfır Sevgi sıfır saygı duydum bir insana sadece parası var diye Evlenmem ama sevdiğim saygı duyduğum ama Aşık olmadığım biri olur o zaman evlenebilirim
Ben çevremde sırf maddiyat için evlenipte çok mutsuz olan gördüm her şey para değil bir insan o sevgiyi ömür boyu taşıyabilir mi önemli olan o çünkü bugün maddiyatı iyi olan biri yarın bir parça ekmeğe muhtaç kalabilir
Cevap
23Cevap
Hayır evlenmezdim. Sırf birisiyle para için evlenmek belli süreden sonra mutsuzluk getirir. İki tarafıda olumsuz etkiler. Severek evlenmeyi her zaman tercih ederim. Gözü gönlü tok olsun beni sevsin maddi durumu samimi söylüyorum hiç iyi olmasın hiç önemli değil.
Bakma evlenmem diyenlere herkes evlenir para icin😂 sirf param lüx arabam yazlıgım falan flan var diye kacır beni diyenler bile oldu ama beni begendikleri icin degil he para icin😀 millet paranın köpegi olmuş yazık valla acıyorum artık kadınları dalgaya alıyorum traji komedi valla😊
O insanlar senin mal varlığını nereden biliyorlar?
Sırf parası için biriyle birlikte olan birinin kendine saygısı yoktur.
Tanrıya hizmette bulunmuyorsa önüme ne kadar kriter serilirse serilsin hepsi toza toprağa karışacaktır. Ben sadece inanan ve iyi işler yapan biri olarak dosdoğru yolda, Allahın yolunda yürüyen biriyle evlenirim
Yok hayır. Maddi durumum çok üst düzey olsaydı bile ben yanımdaki kızın param için yanımda olduğunu hissederdim sanırım soğurdum, aynı şekilde kadın da soğur öyle paraci bir adamdan.
sevmediğim bir kadın ile olmaz. sebdiğim bir kadın mal mük para gözlü ise onu da gönderirim baba evine onun için kadında meyil neyde ona bakarım zaten çoğu çocuk için evleniyor iç güdüsel
Çok isterdim beynim evet der (fakir düşünme problemi) ama ben hayır derim kendine azcık saygısı olan yapmaz. He para icin kendimi gozden cikararim derlerse yapılabilir kisiye kalmıs
açıkcası bir hanfendide bunu bir artı puan olarak düşünmem. hatta eksi puan. normal seviye iyidir.
ama bu soru sanırım kızlar için
Bence zamanla seversjn.
Önemli olan şu o seni seviykd mü değer veriyor mu bu varsa tamam
Hayır hiç benlik değil para kazanılır sevgi merhamet huy ahlak daha önemli kavramlar
Yok ya ben yapamam paraya tapacak kadar çok sevmiyorum
Kadinlar olarak biz değer vermiyoruz dedikçe erkekler bizde daha çok özellik arıyor onu fark ettim
Hayır evlenmezdim. Evli biri olarak diyorum sevmediğin adamla aynı evi asla paylaşamazsın
Hayır evlenmem parayla saadet bir yere kadar tensel ve zihinsel uyum çok daha önemli
Maddi durumu benden iyi olan kadın bana dönüp bakmaz bile.
Hayır tabi ki buna uygun bir yetişme tarzım yok.
Hayır evlenmem ya severek evlenilmeli ya da mantıken bir çok konuda anlaşabildigin biriyle
Hayır evlenmem isterse en zengini olsun bu kadar net.
Asla evlenmem. Hiçbir güç sevmediğim insanla evlendiremez beni..
Hayır maddi durum önemli ama sevmediğim biriyle ömür geçmez
Hayır tabi ki, sevgi ve karşımda ki kişi daha önemli.
Hayır tabi ki benim için sevgi önemli
Valla eskiden sorsaydin bana hayir derdim simdik evet diyorum. Neden mi? Sevdikte ne oldu. Bes parasiz insanlari sevdik deger verdik de ne oldu? O yuzden buna artik razi olabilirim diyebilirim yani. Ben artik onemliyim.😊
İçim alıyorsa evet onun haricinde hayır bekar kalırım
Bunu hemcinslerim çok yapıyor. Etrafımda da yapan çok. Sonuç mutsuz bir hayat kağıt üstünde evlilik.
para önceliğim değil fakat bir yerden sonrada illaki ihtiyaç duyuluyor
Sadece maddi durumunun çok iyi olması yeterli değil , inşallah tek bu sebepten ötürü evliliktm yapmam gerekmz
Bir arkadaşım böyle yaptı aşik olmadığı için eşine ısınıp yeni hayatına adapte olamadı bulanim geçirdi yani yapabiliyorsaniz evlenebilirsiniz
Hayır parayı bütün önceliğim haline getirmem. Çok zor durumda olmadıkça da çoğu kızın getireceğini sanmıyorum
Durmadan seni asagiliyor sana kopek cekiyor evde huzur vermiyorsa parasina puluna baslarim evlenilmez lan
Şimdiki aklım olsa evet fakir bir şekilde mutsuzluk cekmektense son model arabamın içinde ağlamayı tercih ederdim🤣
duygu önemli diyenler damlamış mı bilmiyorum ama havada kaparlar
Arada bir duygu olmadıktan sonra parası ne işe yarayacak ki, sevgi önemli.
Hayır asla evlilik çok önemli bı karar hayatını değiştirip etkiliyor..
Tabikide hayır kalbimde hafif kiprasma varsa belki olur
Sevmek için önce para lazım. Evlenmeyi artık düşünmüyorum
Genelde kadınlar yalan söylüyor. Paranın köpeği olduklarından bahsediyorum
Yok yahu evlenmem
Kim niye sevmediği ile evlensin ki 🤦🏻♂️
Anlaşamayabilirsin hayır
Hayır duygusuz olmaz hele ki evlilik
Benden zenginle evlenmem
hayır kafam uyuşmuyorsa ne yapayım parayı
yok sevmek lazim evde bekliyoz hala
Hayır evlenmem tabiki.
Direk evlilik düşünmüyorum parası olsa kaç yazar.
Sanmıyorum yaa duygular önemli benim için
Evlenirdim para önemli bu devirdi
Öyle biriyle evliyim şu an
Evlenirim hiç de mutsuz olmam , para herseydir
Maddi durumu iyi diye kimseyle evlenmem.
Hayır evlenmedim., yine olsa yine evlenmem
👏👏
Helal olsun
Teşekkür ederim ☺️
Yaşınız doğru mu 🤔
Sence
Bence doğru
Doğrusu peki ne gerçek mi?
Neden doğru ki doğru değil
Benden sana gelene..
Karşılık verir misin lütfen..
Şimdiden teşekkürler 😎👍
Okey
Hayır
Hayır evlenmemzdim, gençliğime yazık
Hayır
Hayır evlenmezdim
Ben şahsen evlenmem
hayır tabiki
Para seni mutlu ediyorsa okay
Evet
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?