24 yas ve üstü insanların aile evinde yaşaması küçük düşürücü mu sizce?

Ben çok modern giyinen bakımlı biriyim. Aile evinde yaşıyorum ve abimler her aksam bizim eve geliyor deyince her gün konuştuğum çocuk değişik tiplere girmeye başladı. Baska kızla konuşuyor şu an galiba. Neden böyle oldu sizce?
24 yas ve üstü insanların aile evinde yaşaması küçük düşürücü mu sizce?
Cevapla