Arkadaşlar 1.5 yıl sonra 30 olacağım yıllardır hayatıma kimseyi almadım yalnızlığı çok seviyorum ve alıştım tam 10 yıl olacak ama baba tarafı anne tarafı akrabalar pardon akbabalar niye evlenmiyorsun evde kaldın diyorlar ben niye evde kalayım arkadaş kendilerinin bk gibi evlilikleri var benimde hayatımın aynı şekil mahvolmasını istiyorlar herhalde 🤨
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
1 yılEvde kalmış tabiri kişi kaç yaşında olursa olsun çok çirkin. Kadınlar sanki pazarda bir malmış da seçip beğenen olmadığı için kalmış anlamına geliyor bu yüzden hiç sevmiyorum ancak bir kişinin evlenip çocuk sahibi olmak gibi bir isteği varsa 30 çok da erken bir yaş sayılmaz. Tabii sırf evlenmiş olmak için evlenilmez doğru insanı bulmak önemli ama bazen doğru insan denk gelse bile o an kendinizi ilişki yaşamaya kapattıysanız olmuyor o yüzden evlenip çocuk sahibi olmak gibi bir niyetiniz varsa bu yaşlarda kendinizi kapatmayın derim çünkü yaş ilerledikçe bazı şeyler daha zor oluyor özellikle kadınlar için.
00 Yorumla
En İyi Cevaplar
- Aile & Toplum konusunda 588 cevap paylaştı.
1 yılYani yaşadığın ortama göre değişir kanka kültür bağlılık değişiklik gösterilebilir örneğin Van'daki bir kız 18 yaşında evlenmesi gerekiyor okumadıysa 22 yaşındaki Van'daki bir kız evde kalmış sayılıyor tabii ki 22 yaşına kadar evlenmemişse ama Bodrum'da yaşıyorum ben mesela genelde f*** body takılıyorlar kimse kimseye karışmıyor yani istersen 35 yaşında evlen zaten o kişisel tercih senin hayatın yani evlenenin hayatı evlenmeyenin hayatı araştır doğru kişiyi buluyorsan ve eminsen arkandayız diyorlar yani hep bir destekleyiciler ve seçeneği sana bırakıyorlar yani sana kötü bir yorum yaparak evde kaldın diye bir kötümsede bulunmuyorlar ama iç Anadolu Bölgesi Doğu bölgesi genelde o kafa o zihniyet de olduklarından dolayı öyle
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)1 yılBende aynı durumdayım. Bir akraba ziyaretine gittiğimde ya da biri bizim evimize geldiğinde konu mutlaka evlilikten açılır. Bizim oğlanlar evlendi, onlar senden bile küçükler sen niye evlenmiyosun yavrum filan 😄
Evlenilecek insan yok çünkü dediğim zaman herkese var herkes evleniyor da sana mı yok diyorlar. Herkes bayağı mutlu tabi evliliğinde. Türkiye'de boşanma oranları cidden çok düşük onlarda haklı 😄
Evlenmek basit, hemen yarın birini ayarlar evlenirim ama ben annem gibi biriyle evlenemedikten sonra ne anlamı var ki. Hem 35 yaşında evleniriz belki, ne acelesi var. 😏
011 Yorumla- 1 yıl
Ben 90dan sonra evlenirim 😌
Cevap sahibi1 yılİnşallah o kadar uzun yaşamazsın
- 1 yıl
Ahhahaha duamı ettin beddua mı dkdkkd
Cevap sahibi1 yılDua ya beddua değil ☺️ O kadar uzun yaşamak da iyi değil. Birilerine muhtaç hale geldiğimiz gün ölum bizim için çok iyi olur
- 1 yıl
Çok haklısın bende şaka yapıyorum zaten hahaha ppine baktım bu arada Beşiktaşlıymışsın ondan kanım kaynadı demek
Cevap sahibi1 yılBeşiktaşlıyım hemde hasta Beşiktaşlı 🦅🖤😂
Sende mi Beşiktaşlısın- 1 yıl
Herhalde tutacak başka takım mı var yeryüzünde Beşiktaşımdan başka 🦅
Cevap sahibi1 yılHelal olsun kartaliçem 😂😂 bak şimdi oldu
Profilime bakmışsın ama biseyi unutmuşsun- 1 yıl
Neyi unutmuşum dur bidaha bakım
Cevap sahibi1 yılUnuttuğunu ben yapacaktım da işte kapalıymış meğersem
- 1 yıl
Aaa anladım
Aile & Toplum konusunda 518 cevap paylaştı. Bir saat önce kuzenim aradı biraz sohbetten sonra telefonu halama verdi. Hal hatır kısmı bittikten sonra ilk söylediği şey evlilikle ilgiliydi. Yalnız mı öleceksin neyi bekliyorsun dedi :)
Düşünce yapısı bana uyan, hem gözüme hem de kalbime hoş görünen kimse yok, olmayınca da evlilik olmuyor diyecektim ama söylesem de hükmü olmayacaktı. Kısmet halacım, hayırlısıysa olur dedim kapattım :D
02 Yorumla- 1 yıl
Ya banada aynısını diyorlar yaşlanınca kim sana bakacak diye huzur evine giderim dedim ahahha halamlar anlık💀
- 1 yıl
Huzur evi kesinlikle daha iyi. Kendi çocuğumun hayatını mı karartıcam ve eşim de yaşlanmış olur o zaman. Evlenmeyen insan bir de her zaman daha genç gözüküyor hayat dolu oluyor hahsjd
AI Persona’ya Sor
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
72
Cevap
91Cevap
- Aile & Toplum konusunda 149,2b cevap paylaştı.
u 1 yılşaka bence de evet
00 Yorumla Sevgili arkadaşım o kadar haklısın ki, Benim ablam 34 yaşında evlendi ve evlenene kadar Senin bu dediğin Baskılarla çok savaş verdi. Ama yine de kimseyi dinlemedi hayatını yaşadı, Ne istediğini biliyordu ve şu an çok güzel bir aşk birlikteliği yaşıyor, Gerçekten severek aşık olarak evlendi. Sakın ama sakın birileri diyor ya da yaşım geldi diye sizin için ortalama olan insanlarla evlenmeyin , 30 yaşına gelmiş insan zaten artık mantıklı düşünebilir bir insanı tanıma yetisi daha yüksektir , Ruhunuzu tatmin eden , Yanında özgür hissettiğiniz insanları bulabilin umarım
84 Yorumla- 1 yıl
Ah bunu gelde anlat millete insanı özgür hür iradesine saygı duymuyorlar. Bakalım zaman ne gösterir evlilikten çok soğudum çevremden dolayı
- 1 yıl
O kadar haklısın ki , ben boşanmış bir anne babanın çocuğuyum şu an önümde ablam rol modeli olmasaydı sanırım evlilik yapmayı uzun bir süre daha düşünmezdim, Bazen de sanırım etrafa çok duyarlı olmamak gerekiyor , ne istediğini bilirsen ve bunun için fedakarlık yapmaya da hazırsan (sadece almak değil , alma verme dengesini kurmak da önemli) güzel bir birliktelik yaşamak o kadar da zor değil
Gizli Üye(30-35)1 yılOnların kafası 30 sene öncesinde kalmış. Deseydin ya erkenden kocaya gidenler şimdi bin pişman diye. Akrabanın işi gücü kimler evlendi, evlenmedi onları mercek altına alıyorlar işleri güçleri bomboş hayatlarına anlam kazandırmak herhalde. İnsanları bi serbest bırakın kimse sizin kokuşmuş zihniyetinize uymak zorunda değil. Böyle akrabalar her yerde.🤣 İnsan istediği takdirde ne zaman kendini hazır hissediyorsa o zaman evlenir, keyfi bilir isterse de evlenmez, elalem ne der kafasıyla çat diye evlenirsen sonu hüsran. Neyse kendimi yordum.
51 Yorumla- 1 yıl
Katılıyorum günlük işleri milletin hayatıyla ilgilenmek yorum yapmak mesela benim asla umurumda olmaz kim napmış ne zaman evlenmıs vs dkd
Klasik geleneksel toplum. Bu tür insanlar köle bilincine sahiptir ve sürü olarak hareket eder. Hedefleri biyolojik olarak üreme ve grup şeklinde hareket etmedir. Dede-Baba-Oğul-Torun arasında sadece zaman farkı var. Sen kendini geliştirmeye bak, farkındalık yaratınca çevrende tünemeye başlarlar. Yarın evlendiğinde çocuk sahibi oldun, sen çocuğun yeterli ilgi, para, yaşam, kültür verdiğinde seni çılgınlar gibi kıskanacak. Bilinçaltında yatan sebeplerden birisi ise şu, evlendikten sonra hayatlarını değiştirecek devrimi yapamayacaklarını biliyorlar ya sen devrin yapıp onun önüne geçersen ne olacak diye düşünüyor. Başarılı ol ve ilerle çevrende köle ordusu olacak.
10 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 3,6b cevap paylaştı.
s 1 yılKimse evlenmek zorunda değil. Hele evlenmek isteyeceği biri değilse kendini yakmanın bi anlamı yok. Bir kuzenim var 40 yaşında, Amerikada yaşıyor evini arabasını almış, bekar. Akrabalar devamlı "bak onun hayatı kaydı senin de kayacak" diyordu geçen seneye kadar. Evlenmiş olmak için evlenilmez diyordum, evlenmek istemiyordum ben de. Karşıma çok iyi biri çıktı evleniyorum şu an ama çıkmasaydı da evlenmiş olmak için evlenmezdim
22 Yorumla- 1 yıl
Ağzına sağlık ama bizim insanlarımızda bunu anlayacak kapasite yok maalesef
- 1 yıl
Eşinden şiddet gören kuzenim evli olduğu için benden üstün, ben çalışıp kazanıp arabamla gezdiğim için zavallı durumdayım. Anlatamazsın maalesef
- Aile & Toplum konusunda 1,6b cevap paylaştı.
1 yılgelenekçi bir toplum olduğumuz için erkeklerde askerden sonra işe girer girmez kadınlarda ise eğitim hayatı biter bitmez sıranın evlilikte olduğu düşünülür. aşk, anlaşma, kafa dengi olma, birlikte eğlenme gibi kriterlere bakılmaksızın işi iyi ailesi iyi huyu iyi ailemize layık diye dışarıdan aldıkları 10 dk lık intibalarla yakıştırmalar yapılır... ben 35 yaşındayım aynı baskı bendede yıllardır var elimden geldiğince "adet yerini bulsun" evliliği değil bir "aşk" evliliği yapmak için direniyorum çünkü evlilikten beklentim "evim yuvam belli" olsun değil aynı esprilere gülüp aynı filmin aynı repliğini unutamayıp aynı masada saatlerce sıkılmadan konuşabileceğim bir aşk :) evlilik monotonluğuna düşüp sıkıcı bir hyat sahibi olmaktansa sevgililikteki hareketli eğlenceli pozitifi hayatı evlilikte de devam ettirebileceğim birisini bulana kadar direnmeye devam :D
20 Yorumla Aile & Toplum konusunda 1,1b cevap paylaştı. Biz özgür değiliz ve mutlu değiliz sende öyle ol çabasi bana göre.. Artık evlenme yaşı 17 değil günümüzde değişti artık eğitim kariyer derken 35 i bile bulabilir. Sizin hayatınız , sizin tercihiniz.. Kimseyi ilgilendirmez bence.
32 Yorumla- 1 yıl
Ya bir kadınların anlayışlı yorumlarına bakıyorum bir de erkeklerin. Kadınlar siz hep mutlu olun lütfen❤️
Kendileri çok mutlu ya sanki senin de başını yakacaklar fnfjdndj. Çok anlaşırsan çok aşık olursan evlenirsin. Evlenmek için evlenilmez
42 Yorumla- 1 yıl
Aynen öyle bunlar evlen cocuga karıs havalarında ben sorumluluk alamam kendıme daha bakamıyorum dkd
Akrabalarla görüşmemek daha doğru olur çünkü her zaman senin moralini bozabilirler. Halbuki bu bir tercih meselesi. İnsanlar hep bir beyaz atlı prens ya da külkedisi arıyor. Zamanla herkes kendi yaşamaya alışıyor bunun zevkini bozmak istemiyor. İstediğin zaman evlenebilirsin.
20 Yorumla
1 yılYorumlarda bazı erkekler profil fotonuza bakarak çirkin olduğunuzu söylemiş, ama bence güzelsiniz. Üzülmeyin diye değil gerçekten söylüyorum, onlar güzelden anlamıyorlar😃 Sorunuza gelecek olursak, kendiniz tercih ettiyseniz bekarlığı sorun yok fakat evlenmek istediğiniz halde evlenemediyseniz bunun üstünde durulmalı ama evde kalmak tabiri saçma.
01 Yorumla- 1 yıl
Ya teşekkür ediyorum güzel düşünceleriniz için 🙏🏻 evet kendim evlenmek hiç istemiyorum çünkü sorumluluk almaya korkuyorum ve yanlızlığa öyle alıştım ki ne bileyim hislerim çok karısıkfkkd
1 yıl"evde kaldın" muamelesini kesinlikle cahillik olarak algılıyorum. Bir kadın ya da bir erkek hâlâ evlenmemişse böyle çirkin cümleler kullanılmamalıdır. Evlilik tercihtir. Evlenmek istemeyebilirler ya da doğru kişiyi bulamamışlardır ya da benim gibi lgbt bireyleridir her ne kadar hemcinsiyle evlenmek isteseler de evlenemiyorlardır.
01 Yorumla- 1 yıl
Türkiye level atlasa ve sizin içinde yasa çıksa keşke ama nerdeeğ🥺
- Aile & Toplum konusunda 1,1b cevap paylaştı.
1 yılSelamlar ,🌸
Bence evliliğin yaşı yoktur 18 yaşını doldurmuş her birey bu hakka sahiptir.
Ayrıca şu "30 yaşına geldin halen evlenmedin, evde kaldın sen. " Muamelesi yapan kişileri hiç tasvip etmiyorum..
İnsan istediği yaşta evlenebilir belki 30-40 yaşında gerçek bi aşkı bulursun ve evlenirsin.
Kişiye kalmış bir durumdur, o tarz fésat insanlara kulak asmayın derim. Keyifli günler ✨️00 Yorumla
1 yıl30 oldum bugün itibarıyla ve bana da ailem pek takılmaz. Yani annem takılmaz, babam nadiren şaka karışık takılır. Akrabalar çok şükür ki karışmıyor. Annem ve akrabaların yerini bu site ve bir günlük üye olup aynı gün üyeliğimi sildiğim Kadınlar Kulübü üyeleri aldı.😂😂 Yani anam değil babam değil akrabam değil. Onlara neyse? Hem biz evde kalıyorsak evliler sokakta mı kalıyor? Dediğin gibi sırf evlenmek için evlenip zindan gibi bir evliliğin içine mi hapsolalım? Sağlıklı olan bu mu?
00 YorumlaZerre umrumda olan bir konu değil 😂
Çünkü evlilik dediğin şey iyi secimler olmazsa sonucu kötü olan bir şey.
Dünyanın en ünlü çapkını casanova şöyle der: "evlilik dedi dük içine girmeden önce çokça düşünülmesi gereken bir şey fakat çok da düşünme, vazgeçersin"
00 YorumlaAile & Toplum konusunda 1,1b cevap paylaştı. şimdi eski nesil tabi öyle. onların jenerasyonunda öyleymiş. bence takma kafana.
evlenmek istemiyorsan evlenmeyebilirsin. ama su var acaba gelecekte pişmanolurmusun. malum bayanlarda dogurganlık gidiyo 35ten sonra ya da tam bilmiyorum. evlenirsen de evlilik kalitesi icin bu istenir. ilerde yalnızlıgı da tükettik en sonunda şiiri yazmıcagından eminsen bence sorun yok. tabi bu karar bireysel. lezde olabilirsin. hayat senin. ama bu şakadan kacamıcaksın. evlenene kadar onu bil:D
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 1,9b cevap paylaştı.
1 yıldogru degil bu muamele, insanlarin hayati evlilik uzerine kurulu degil herkes bu plani da yapmaz baska seylere oncelik veriyor olabilir bu durumda yasi isterse 50 olsun kisisel tercihlere gore degisir bu is. ki 30 yas da buyuk bir yas degil sonrasinda da evlenilebilir
00 Yorumla
1 yılİşlerim var o yüzden şimdi düşünmüyorum deyip 40 indan sonra dedim. Zaten aile büyüklerinin de lafları bana sökmuyor. Dediğim gibi para kazanan olunca sanane demesi kolay oluyor. Zaten bi zaman sonra çocuk falan da istemiyor insan. Dediğim gibi bazı şeyleri eksik görmüyorum. Birileri olsa iyi mu olurdu bilmiyorum ama ben şimdiki halimden memnunum.
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 2,4b cevap paylaştı.
1 yılÖncelikle fikirlerinde daha ılıman olmanı öneririm. bu yaklaşımın seni insanlardan uzak tutar. uzak dursunlar diyorsan bir şey diyemem. evlilik konusunda ise tek taraflı çaba olmaz. bu eylem iki kişiliktir. her şeyi karşı taraftan beklemek sadece erteletir ta ki kendini değiştirinceye kadar. evlenmemeyi istiyorsan zaten senin kararlı duruşun bir sonra onlarda ümidi kestirecektir. başkalarının ne dediğine takılma.
00 Yorumla
1 yılHayır çoğu kişi kendi isteğiyle yalnız kalmak istiyor...
11 Yorumla- 1 yıl
Gelde anlat..
Gizli Üye(30-35)1 yılEvlenince başı göğe mi eriyo insanalrin anlamıyorum.. herkes evlenmek çocuk yapmak zorunda değil. hayata bı kere geliyo insanlar.. evlenenler bölmüş Allah aşkına yaa.. benim üçüncü evliliğim hepsi aynı.. millete neyin tasasi düşüyor.. kime neyse? Sinir oluyorum böyle insanlara
00 YorumlaAile & Toplum konusunda 567 cevap paylaştı. Sen mal mısın evde kalasın? Kimsenin evine ihtiyacın olduğunu da düşünmüyorum. Bulursun mutlu birisini, sende mutluysan mutluluğu katlarsınız. Ortak şeyler yapılır vs. Evlilik böyle olur olursa. Yoksa değmez.
01 Yorumla- 1 yıl
Ağzına sağlık ne diyeyim
Gizli Üye(30-35)1 yılEvlilik demek sorumluluk demek,
Çocuk demek hayatını veletlerine ipotek etmen demek,
Kaynana görümce dirdiri demek..
Evlenen 1 yıl sonra pişman oluyor ama bekarlarinda aynı mutlulukla devam etmesini hazmedemiyorlar
11 Yorumla- 1 yıl
Müthiş bir kafa yapısı ben o veletlere kurban olurum abla😅
1 yılMaalesef insanların dengesiz tavırları ve konuşmaları oluyor Ben bu tür soruları çok itici buluyorum
10 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 4,1b cevap paylaştı.
1 yılİnsanlar kendi hayatlarına bakmadan başkalarını yargılamaya bayılıyorlar.. Evliliği bir başarı olarak gören zihniyetten çokta bir şey beklememek lazım..
10 Yorumla Aile & Toplum konusunda 903 cevap paylaştı. 32 yaşındayım, soranları zaten takmıyordum iyice saldım dalgaya alıyorum. Bakıyorum hiçbiri de 4 4lük ne eş ne de evliliği var yani aklını kendine saklasın herkes.
02 Yorumla- 1 yıl
Kesinlikle hani 10/10 bir evlilik yaşasalae *
Tik tokta bir şey görmüştüm kız 16 yaşında yanındaki de 29 yaşında bir kaç sene sevgili olmuşlar sonra evlenmiş ne kadar iğrenç bir şey böyle şeyler normal değil
01 Yorumla- 1 yıl
Kesinlikle normal değil korkunç hatta buna alkış tutuyorlar bir de
1 yılMutluysan boş ver , hayat çevrenin fikirleri degil senin fikirlerin ile yol alacak
10 Yorumla
1 yılAynen , maalesef. Mutsuz olduğunu görmek istiyorlar
10 Yorumla
1 yılYa mesela ben bu konuda şöyle düşünüyorum.
Birisinin çok uzun yıllık ilişkisi vardır min 3 4 sene. Eh tamam madem iyisiniz evliliğe dönmesi beklenir yani iş güç var okul engeli yok ise. Daha ne beklenebilir ki? Orada evet evlilik olmali yani.
Ama insan öyle biriyle henüz tanismamis olabilir. Daha bulmamıştır hayatını geçireceği kişiyi eh o zamanda durup dururken bekarım diye zorla bulduğuyla evlensin mi yani? Olmaz ki
10 YorumlaBoş beleş insanlar birilerinin bekarlığına kafayı takanlar
10 YorumlaHahshahsh ben de arkadaşlarıma diyorum ama şakasına geçen ay tam 30unda bi arkadaşım evlendi evlilikle alakası yoktu hiç de düşünmüyordu psikolojisi de iyi değildi zaten sonra bi çocukla tanıştı evlendiler çocuk da çok efendi ve baya iyi geldi arkadaşıma yani bu işler belli olmuyor
10 Yorumla
1 yılEvlenmek zorunda değil kimse 30 yaş genç bir yaş zaten
11 Yorumla- 1 yıl
senin manita noldu
Aile & Toplum konusunda 414 cevap paylaştı. Hayattaki tek başarıları evlenmek olunca göze sokmadan duramıyorlar
23 Yorumla- 1 yıl
Tam olarak bu hiçbir vasıfları yok ve evliliği bir marifetmiş gibi görüyorlar midem bulanıyor..
Aile & Toplum konusunda 333 cevap paylaştı. Ya insanın karşısına seveceği biri çıkmasıysa ne yapabilir yani çok saçma çoğu kişi zaten sevmeden sırf yaşım geldi herkes evleniyor diye evleniyor çok saçma
00 Yorumla
1 yılToplumsal olarak sanıyorum bir yaş sınırı belirlenmiş. Bu yaş sınırına ulaşan kadın ya da erkek her kim olursa artık evlenme zamanın geldi deyip papağan gibi aynı şeyi hatırlatırlar devamlı.
00 Yorumla
1 yılİnsanlar konuşacak bir şey hep bulurlar. Aile kurmak güzel bir şey ama evlendi desinler diye elbette evlenilmez. Kendini nasıl mutlu, huzurlu hissediyorsan öyle yaşa.
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 520 cevap paylaştı.
1 yılAbi 70 yaşında evlenenler var ya hiç mi duymuyorlar görmüyorlar ayrıca evlenmeyenler değil evlenenler evde kalır
01 Yorumla- 1 yıl
Ağzına sağlık sis
1 yıl26 yaşındayım ve 2 yıldır evde kaldın diye diye başımın etini yediler. 2 tel beyaz saçım var diye zorla evlendirmeye çalışıyorlar yaşlanıyormuşum
00 Yorumla
1 yılÜzerinde durulmaması gereken cahilce bir muamele işte.. Şimdi düşünmüyorum, çevremde evlenmeye değer bir aday görmüyorum vs. diyerek geçiştirin.
00 Yorumla
1 yılBöyle düşünüyorsun eyvallah da senin iyiliğini istiyorlar yarın bir gün ölüp gidecekler bu dünyadan anne baba olmadan sanırım onları anlayamayacağız
00 YorumlaAile & Toplum konusunda 470 cevap paylaştı. Benim dönemimde de 20 yaşa evde kaldın muamelesi yapılıyordu. Evde kalcaz tabi nerde kalcaz deyip geçiştirin. Bitmez öyleleri.
01 Yorumla- 1 yıl
Ahhaahha başkan nerde kalacağız doğru diyorsundndn
1 yılSizin evliliklerinizi gördükten sonra evliliğe bakış açım değişti dersen keserler seslerini. 🤣
10 YorumlaAile & Toplum konusunda 1,2b cevap paylaştı. Bi bayan icin 30 yaş bence evlenme yaşı tabi bayanın kendisi herkesten önce isteneli başkaları ostoyor diye evlilik olmaz bende bekarim hersene baskı artık evlenmicem diyorum anlatamiyorum
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 3b cevap paylaştı.
1 yılErken evlensen koca meraklısı derler 30a gelirsin evde kaldı derler millet illa bir şey der
20 Yorumla - Aile & Toplum konusunda 682 cevap paylaştı.
1 yılİnanmiyorum sizin 30 yaşına basacagınıza çünki siz daha 23 yasında gösteriyosunuz
02 Yorumla- 1 yıl
Tip olarak bilmiyorum ama ruhen çocuk olduğuma yemin edebilirim
- 1 yıl
Etmenize gerek yok zaten öyle görünüyo
1 yılZaten iş düzenini kurana 32 yi aşıyor
Ekonomik kriz yüzünden
Geçmişte hadi para vardı bir sey yoktu
Şimdi her şey var para yok00 YorumlaHer tamam geniş geniş yapılıyor ama evlilik olmayınca evde kalınıyor yok öyle bir şey evlenicek eş adayı ile karşılasirsan olur
01 Yorumla- 1 yıl
Nalan a hak vermeyenin alnını karışlarım
Aile & Toplum konusunda 371 cevap paylaştı. Niye takıyorsun ki, Boşveeer.
Bir de şu "şaka mı" ile biten soru cümleleri olmasa...
00 YorumlaAy senin kafa süper bana da ver skhsksjsjs sen neyi istiyorsan onu yap aşkom kimseyi takma
02 Yorumla- 1 yıl
Asko takmıyom cidden ama deli ediyorlar yaaa ben daha çocuğum kdkd
1 yılbene benden bıle ıyısın canım yasını göstermıyorsun bıle
02 Yorumla- 1 yıl
Ya teşekkür ederim sizde çok iyisiniz ❤️
- 1 yıl
senın kadar degılım canım ya keske olsaydım :(
Şaka olmalı, 2 sene önceden anneannemi tembihlemiştim bu konuda. Ben evlenmem bak sakın arkamdan böyle konuşma baştan anlaşalım diye 😄
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 2,2b cevap paylaştı.
1 yılSaçma ya. Günümüzde evlilik yaşı zaten 30'u aştı. Ağız alışkanlığı o ya. İlla diyorlar etraftaki insanlar. Yalnızlık iyidir, ben de severim.
00 Yorumla
1 yılKeşke sadece evde kaldın deseler. Mübarekler sağolsun adayları önüme diziyorlar bir de tanışma mı istiyorlar. Seninki yine iyi.
00 YorumlaBok gibi bi evliliğin olmaması için karşındaki kişiyi iyi tanımalısın.
05 Yorumla- 1 yıl
Bu devirde güvenilecek insan yok bence çok iyi dediğin yıllarını verdiğin insanlar bile bir anda değişiyor gerçek yüzünü gösteriyor
- 1 yıl
Yok ya 18 yasında ne gibi sütten agzım yanmış olabilir ki ldld
- 1 yıl
Ne yazmamışım anlamadım. En son ilişkim 18 yaşlardayken olmuştu yani
1 yıl🤣🤣haklısın ama durumunun adı evde kalmak, tercih senin bile olsa🤣
02 Yorumla- 1 yıl
Aynı kafasınız 😵💫
- 1 yıl
Standartlar böyle, sen istiypsun diye beyaz rengin adını sitahla değiştiremeyiz)))) işin doğrusu şu, evde kalsan ne olacak, mutluysan kime ne, bi hoyarla mutsuz olacağına...
1 yılYaşıtların Koca kucağında sen evde kaldın toplum da böyle maalesef 😀
01 Yorumla- 1 yıl
Böyle toplumun bip bip bip ultra sansür bip
Gerçekten şaka gibi mesela evlenmek için çok gencim
02 Yorumla- 1 yıl
Aynen bende kendimi daha küçük hissediyorum kendime bakamıyorum sorumluluk alıp bebek nasıl bakayım krkd
Gerçek ben bunu 20 yaşından beri yasyorum 30 filan çok normal
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)1 yılAynı yaştay ve aynı fikirdeyiz. Milletin doğru düzgün yetiştiremediği gtünü bile toplayamayan erkek çocuklarını kaktırma yöntemidir evlilik genelde.
10 Yorumla
1 yılBeni ailem saldı, etraf saldı çünkü benim evliliğe uzak olduğumu kabul ettiler ama @NeclaTekinAydınoğlu hala kabullenmedi
030 Yorumla- 1 yıl
nedenlerini kabul etmiyorum çünküsüüü
- 1 yıl
Mantıklı sebepler sunuyorum çünkü sjdnf
- 1 yıl
🚶🏻♀️🚶🏻♂️🛸🧿
- 1 yıl
Amanın evlenin gitsin siz şipledim
- 1 yıl
Arkadaşımın aşkosu onları shipliyoruz shdnf
- 1 yıl
Yengen mi yani anlamadımkdld
- 1 yıl
amanın başım bağlııı 🎀🎀
- 1 yıl
Yiaaa şipim başlamadan bitti haaha
- 1 yıl
boş ver bacım djksdjdk
- 1 yıl
Aynen isimsizsed hanım yengem oluyor
- 1 yıl
ex yenge ilan ettim kendimi biraz önce 😔 (sormayın anlatamam 😭
- 1 yıl
Hüğ beynim error verdi 🥹
- 1 yıl
boş ver kardeş sen bizi he de geç ajdnf🤣🤣🤣
- 1 yıl
He 🚶🏻♀️➡️
- 1 yıl
isimsizsed bacım, bunun arkisi benim manitamdı ama ayrıldım biraz önce ondan yani ex yengesi oldum djsksjs
- 1 yıl
Oha niye ayrıldın (benim dedikodu ortamına giriş ve merak hızım)
- 1 yıl
Bu ikisinin ilişkisi karmaşık 🤣🤣
- 1 yıl
annesine verdiği sözü tutmadı çünkü (böyle de kaynanacıyım 💖💖💖
- 1 yıl
Çocuğun ikinci kez ex aşko olduklarından haberi yok. Yıkılacak kardeşim benim
- 1 yıl
U sen bizi kıskanıyosun nazar ettin
- 1 yıl
İsimsizsed hanımefendinin başı şişti hadi gidelim
- 1 yıl
SİZİ KISKANMIYORUM ANLAYIN ARTIK😩😩
- 1 yıl
Ya ahhaa barısırsınız tekrar geri annesine değer veren kızı da elinden kaçırmazsın beeekdkd
- 1 yıl
= YERİMİ GÖRDÜM NECLAAAA jdlsdjlssjsldn hadi gidelim 🤝🏻🧿
- 1 yıl
Yoo bana hava hoş hahahaha
- 1 yıl
Ne yermiş bee shdbfn🤣🤣🤣
- 1 yıl
Sizinle sohbet etmek güzeldi arkiler görüşürüz🫡
- 1 yıl
Dedimodu olunca kızların ortamda kalma hızı sjdnfj
- 1 yıl
bysssss 💖💖💖
- 1 yıl
Eyvallahh
- Devamını Gör (103)
Devamını Gör(148)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aile & Toplum > Sorular > 30 yaşına yaklaşmış insanlara evde kaldın muamelesi yapılması şaka mı?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer