30 yaşına yaklaşmış insanlara evde kaldın muamelesi yapılması şaka mı?

Arkadaşlar 1.5 yıl sonra 30 olacağım yıllardır hayatıma kimseyi almadım yalnızlığı çok seviyorum ve alıştım tam 10 yıl olacak ama baba tarafı anne tarafı akrabalar pardon akbabalar niye evlenmiyorsun evde kaldın diyorlar ben niye evde kalayım arkadaş kendilerinin bk gibi evlilikleri var benimde hayatımın aynı şekil mahvolmasını istiyorlar herhalde 🤨

30 yaşına yaklaşmış insanlara evde kaldın muamelesi yapılması şaka mı?
Cevapla