27 -28 yaş üstü insanlara (erkek-kadın) neden evde kalmış bu diye acıyarak bakılır?

Ben 29 yaşındayım üniversite mezunuyum mesleğim var para mı kazanıyorum düzenli hali saha maçına gidip futbol oynuyorum lisanslı boksörüm sene de 2-3 turnuvaya katılıp maç yapıyorum. Düzenli kitap okuyorum tatilime gidiyorum fırsat buldukça eşim dostum ile görüşüyorum düzenim hayatım ve mutlugum yerinde. Merak ediyorum ben evlenince 2 çocuk yapınca götü göbeği salinca akşamları hanımın kuzeninin evine misafirliğe gidip çaya puskevit banararak oturunca veya hafta sonu avm de çocuk gezdirince çok büyük bir mertebeye statüye mi ulaşacağım. Sizce öyle mi olacak gerçekten madalya veya kupa falan verecekler mi?
27 -28 yaş üstü insanlara (erkek-kadın) neden evde kalmış bu diye acıyarak bakılır?
Cevapla