28 yaşında aile evinde oturmak biraz kötü degil mi?

Ne bileyim ya sıkıcı hele ki 3 4 kardesseniz tamam artık..

Çamaşırı, yemeği, ütüsü, derdi bitmiyor. Ama tek yaşayınca ya da evlenip eşinle oturunca max 2 kisisin işte. Yaptığın yemek artar, ütü çamaşır o kadar uzun sürmez. Kendine de hobilerine de daha çok önem verirsin.

28 yaşında aile evinde oturmak biraz kötü degil mi?
Cevapla