Belli bir yaştan sonra aile evinde yaşamak çok yorucu değil mi?

Yine annemle kavga ettim. 28 yaşındayım. Aslında ayrı eve çıkacak ekonomik gücüm var ama sırf ailemle aynı şehire atandım diye çıkmadım. Sağlık sorunları falan da oluyor o yüzden aynı evde olmak daha iyi dedim. Ama çok zorlanıyorum artık. Bu yaşta hala eve giriş saatim yüzünden bana sesini yükseltebileceğini sanıyor. Tepki verdiğimde de bana vicdan azabı çektirmeye çalışıyor. Napmalıyım sizce? Çok yoruyor beni

Belli bir yaştan sonra aile evinde yaşamak çok yorucu değil mi?
Cevapla