25 yaşından sonra aile evinde yaşamak sizce de zor değil mi?

22-23 yaşında kendi ofisimi İstanbul’un güzel bir semtinde açtım. Ilk 2 sene zordu çok borcum oldu ama sonra işimi oturttum borçları kapadım ve kendime 2. el bir araba aldım. Sık kullanmasam bile arabam olmasını gerektiğine inanıyordum. Şimdi 27 yaşına yeni girdim normalde annemle yaşıyorum ama artık kendi evime geçmeye karar verdim, evimi tuttum sıfırdan içini dizdim tabii yine borca girdim ama bir yolunu bulacağım çalışıp ödeyeceğim. Sizce ayrı eve çıkmak, sık kullanmasam bile bir araba almak mantıksız mı bu devirde masraf mı?

25 yaşından sonra aile evinde yaşamak sizce de zor değil mi?
Cevapla