Belirli yaştan sonra aile evinde yaşamak zor mu?

Evet KS ailesi. İzne geldim aile evine ama 1 hafta sonra aile evi skmaya başladı.

Bir tweet vardı 'aileyle yaşamak bedava gözüküyor ama bedelini mental sağlığınız ile ödüyorsunuz' diye bence çok haklı. Ne düşünüyorsunuz? Hele atanamamış ya da iş bulamamış bir kişiyseniz evde baskılara maruz kalabilirsiniz ki daha kötü bir durum.

Belirli yaştan sonra aile evinde yaşamak zor mu?
Güncellemeler
+1 yıl
OOo süper soru sormuşum mesaj attı KS :) bende heyecanlandım mesaj geldi diye baktım KS imiş üzüldüm sonra :(
Belirli yaştan sonra aile evinde yaşamak zor mu?
Cevapla