30 yaşında aileyle yaşamak kötü bir şey mi?

30 yaşındayım ailemle yaşıyorum yaşıtlarım ayrı eve çıkmış ben tutsak gibi hissediyorum benim gibi olan var mı
30 yaşında aileyle yaşamak kötü bir şey mi?
Cevapla