30 yaşında olup aile ile yaşamak kadar sıkıntılı bir şey var mıdır?

30 yaşında bir öğretmenim ama aile ile yaşamaktan haz almıyorum. Allah elbette yokluklarını göstermesin ama bir zamandan sonra insan kendisine ait evi olsun ve dilediği gibi hareket etsin istiyor. Napabilirim. Boğuluyorum. Ayrı eve çıkamam. Her gün yas tutarlar, biliyorum.
30 yaşında olup aile ile yaşamak kadar sıkıntılı bir şey var mıdır?
Cevapla