25 yaşından sonra aileyle yaşamak çok mu daha zor gelir?

Bana çok daha gelmeye başladı... bir yaştan sonra kendi evin kendi düzenin olsun istiyorsun. Hele ki ailen muhafazalarsa babanla erkek kardeşinin yanında ne tayt giyebilirsin ne askılı. Ramazanda babam dükkanı kapatmaya karar verdi erkek kardeşimle evdeler. Daha ilk sahurda kriz geçirdim olmuyor arkadaşlar yok bekarlık daha hayırlıdır vs ben buna inanmıyorum ayrı eve cikarsin evlilik düşünmezsin okey ama bi genç kız için kesinlikle evlilik kurtuluş onun dışında keşke bu yasa kalmasaydım dedim 26 olacağım ve çok dokunuyor sizce haklı miyim?

25 yaşından sonra aileyle yaşamak çok mu daha zor gelir?
Cevapla