Çok acı ama artık boşanıyoruz 1 senedir ayrıydık o yazdı boşanalm diye son bir veda mesaji atayım mı içimdekileri söylemek amaçlı?

Ben de kararliyım uzun zamandır ayrı yaşıyorduk zaten kesinlikle geri döndürme niyetli değil ama içimdekileri kalmasın içimde diye söylemek istiyorum uzun bir mesajla sizce atayım mı yoksa sessiz bi gidiş mi olsun?
Çok acı ama artık boşanıyoruz 1 senedir ayrıydık o yazdı boşanalm diye son bir veda mesaji atayım mı içimdekileri söylemek amaçlı?
Cevapla