Ayrılığın nedeni ben onu kiradan kurtardım cebine en az bütün masrafları düşünce 10bin TL para kaldı ama o daha fazla para istediği için beni çalışmaya zorladı ve ayrıldı. Son kez Atıcağım mesaj ise şu:Dün geceden beri anlamadığım çevremdeki insanların bile anlamadığı şey kira vermeden nasıl geçinemediğin Hazmedemediğim konuya da gelirsek bu ayrılık olayını arkadşlarınla kendi aranızda konuşurken kız bana çalışmam dedi ondan dolayı bitti diye konuşucaksınız yani kız bana maddi olarak destek çıkmayı reddetti diye lanse ediceksin Şimdi bu aramızdaki ayrılık sebebini oluşturan konuya gelirsek çok çirkin bir konu işin içine para girince ortalık çirkinleşiyor ve ben bunu hazmedemiyorum Bu zamana kadar kimseden en yakınım olarak gördüğüm senden bile 5TL istememiş biri olarak milletin kafasından bu söylediğim düşüncesinin geçmesini bile düşündüğümde sinir oluyorum O yüzden senden ricam bu konuyu konuştuğunuzda kız bana kendi evinde oturmayı beni kira ödemekten kurtarmayı kiraya vereceğim paranın cebime kalmasını teklif etti ama bana mutfakla faturaları karşılamak zor geldi bunları karşıladığım zaman cebime kalan 8-10binTL arası parayı beğenmediğim için ayrıldık dersin Bir kız olarak onun bana maddiyat sohbeti yapması gerekirken bu sohbeti ona ben yaptım kız bana maaşımın ne kadar olduğunu maaşımın ayın kaçından kaçına yattığını bile sormadan her türlü yanımda durdu düğün yapamam yüzüğe şu kadar para veremem dediğimde bile uyguna yüzük buldu hiçbirseyi sorun etmeden beni her türlü kabul etti yanımda dimdik durdu ama ben en ufak bir sorunda kaçtım ve bu yüzden ömrü billah kiradan kurtulma rahatlığını elimin tersi ile ittim diyerek anlat Dün gece bile telefonda arkadasın sana diyor ki kızın evinde oturmak mantıklı kiradan kurtulursun bunu elinin tersi ile hemen itme gibi bir cümle kullanıyor ama sen kendini o kadar şartlamış ayrılık kafasına girmiş bir şekilde geldin ki arkadasının dediği o cümleyi bile duymadın Neyse benim tek istediğim kimsenin kafasında sana destek olmaktan kaçan bir kız olarak kalmak istemiyorum Ben sana desteğin en büyüğünün teklifini yaptım gel evimizde oturalım dedim kira ödeme dedim sen kabul etmedin Arkadaşlarının karısı çalışıyormuş tabi çalışırlar hepsi kirada oturuyor hayatları garanti değil bir gün telefonla aranıp evi boşaltın lafını duymak ile her sene sonu geldiğinde şimdi ev sahibi kirama ne kadar zam yapacak korkusu ile yaşıyorlar ama bizim böyle bir sorunumuz olmucaktı hiçbir zaman kurduğun ev düzeni bozulmucaktı hepsinin içinde hayatı en garanti olan yaşam stresi en az olan adam sen olucaktın ama anlamadın belkide bahane arıyordun bunu buldun ama çok saçma ve çirkin bir konu Ben elimden gelenin fazlasını yaptım kimsenin elinde olmayan bir imkanla sana geldim o yüzden içim çok rahat senden şimdiye kadar maddi manevi hiçbir şey istemedim yapmanı istediğim tek şey doğruları konuşman En azından kendime güvenemedim bitirdik dersin.Son kez içimi döktüğüm böyle bir mesaj atsam olur mu?
AI Persona’ya Sor
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
Yav hadi ordan böyle gevşek bı adamdan kurtulmussun daha ne istiyorsun. ayrica seven adam böyle şeyleri ikinci planda tutar. neyse mesajını atsanda atmasanda umrunda olmazsin emin ol. sende kendini bidahakine bu kadar düşürtme
Ya ben size soruyorum sizde bir erkeksiniz evleneceğiniz kadının evi var ve size diyor ki gel benim evimde oturalım kira ödemekten kurtul o kira parası cebine kalsın evin mutfak ile faturalarını hallet geriye cebine 8-10 bin arası bir para kalıyor bu para da bize dışarıda bir kahve içmeye ayda bir dışarıda yemek yemeğe yeter yok yetmezmiş 10 bin TL neye yetsinmiş benimde bir işe girip çalışmam gerekiyormuş elimize daha fazla para kalsınmış bu hayatta evinin olması değil işinin olması garantiymiş böyle saçma saçma birseyler söyledi ve anında resti çekti bitirip gitti birde yanımda para için bir kızla evlilik yapmış bir arkadasını aradı o da buna çalışmıyorsa evlilik işiniz zor kanki diyince bana hepten yükseldi ve tek kalemde sildi gitti 5 senem çöp oldu seviyor sanıyordum tektaş yüzüğümü herseyini çeyizimi yapmıştık ya evlenmekten korku ya da başka birsey bilmiyorum sadece konu para gibi çok pis rezil bir konu olunca kendi arkadaş çevresine çalışmayı kabul etmedi ondan ayrıldım diye anlatacak ama demicek ki beni ömür boyu kiradan kurtarıyor en azından içimde kalan son şeyleri yazıyım mı yazmıyım mı bilemedim birde bu bizim ikinci ayrılışımız oldu bu saatten sonra tamamen bitti annem bile rest çekti bana bir daha onunla olursan benden hiçbir destek bekleme diye kadını bile soğuttu ya bu ilişkinin bitiş konusu para olunca bende kendi çevresine doğruları konuşsun istiyorum beni yanlış lanse etsin istemiyorum ben Ona bu hayatta hiçbir kızın kolay kolay yapamayacağı teklifi sundum gel evimde otur ömür boyu kiradan kurtul dedim yaranamadım ama bu sefer hakkımı helal etmiyorum haram zıkkım olsun iki yakası bir araya gelmesin kıvrım kıvrım kıvransın ben ne halt ettim diye
Annen haklı canım sende böyle adama değer vermişsin. kormusun gormuyormusun
Nasıl vermiyim ya beni gerçekten seviyor gibi o kadar güzel oynadı ki anlatamam sanki be olursa olsun artık bensiz yapamaz gibiydi ki öyle diyordu ne olursa olsun evlenicez diyordu az kaldı diyordu mobilya bakıyorduk ya mobilya şok içerisindeyim ne yaşadım nasıl yaşadım ve niye bitti hemde bu kadar kolay
Çok kırıldin çok yıprandın çok desildin biliyorum ama böyle ruhsuz karaktersiz bı itten kurtulmuş olmanada sukretmen için yeterli sebep. beterin beteri vardır.
Sizce ben şimdi içimde kalan bu soru olarak sorduğum uzun mesajı ona atıyım mı atmıyım mı
Atman bişey değiştirmeyecek. umursamaz ve normal hayatına devam edebilirsen bu onu daha çok sokacaktır.
Bence senin ki biraz tuhaf
Bu devirde adamı kira ödeme derdinden kurtardık ama yine yaranamadık mutfağa faturaya para harcamak zor geldi eline kalıcak olan parayı beğenmedi
Bence sende biraz uzak dur
Uzağım zaten ayrıldık ne kadar yakın olabilirim ki
Hayır biraz umursama yani
Bu yukarıda soru olarak yazdığım içimde kalan şeyleri mesaj olarak atmıyım yani
Atma ki umursamadigini anlasın kaybetmekten korksun
Yorumları okudum. Mesajı at.
Atıyım mı gerçektende ya küçük düşmemem dimi
At veya ara soyle. İçinde kalmasın. İlerde pişman olursun
Bu saatten sonra barışmakta söz konusu değil zaten o yüzden atabilirim aslında
Evet o yüzden dedim. Barışsan bile mutlu olamazsın
O nasıl nişanlı ya. Bence hiç bişey yazma
Ya normalde asla yazmam bu ikinci defa ayrılışımız ilkinde bir kelime bile birsey yazmamıştım ama bu sefer bu ilişkiyi nikah masasına ramak kala maddiyat yüzünden bitirince işin rengi değişti çünkü ben onu bütün yokluğu ile kabul ettim gel kira ödeme benim evimde oturalım dedim sen sadece mutfak masrafı ile fatura öde dedim bütün ödemeleri yapınca cebine 8-10 bin TL arası bir para kalıyor buda keyfi keder harcamamıza yeter dedim ama yetmezmiş öyle söylüyor benimde bir işe girmem gerekiyormuş elimize o zaman daha fazla kalırmış böyle saçma sapan bir sebepten bitirdi gitti. Şimdi arkadaslarıyla bunu konuşunca işe girip çalışmak istemedi bana destek olmadı ondan bitti dicek ama demicek ki bu kız beni ömrü billah kira ödemekten kurtarıyor o yüzden içimde kalan son şeyleri mesaj olarak yazsam mı diye düşünüyorum yüzüğümü bile gidip bozdurur şimdi o kadar zoruma gidiyor ki bu kadar saçma bir sebepten bitirmesi ve evliliğe bu kadar yaklaşmışken ama ilk ayrıldığımızda birsey dememiştim fakat bu sefer hakkımı helal etmiyorum haram zıkkım olsun ahım tutsun hiçbir işi rastgelmesin bizi rezil etti bütün çevresine 30 yaşında adam birde yazıklar olsun
Kesinlikle seni anlıyorum. Benim de bir ilişkim nişan aşamasında bitmişti.
Çok kötü bir durum ya hele ki bu maddiyat konusunu bir erkeğin byçu kadar dert etmesi ayrı bir durum benim dert etmem lazım bu adam evine bakabilecek mi diye o kalkmış onu kiradan kurtaran kıza para hesabı yapıyor
Bir erkeğin bu kadar dert etmesi
Ne iş yapıyordu ki. Özelden anlatmak istersen dinlerim
Özel bir şirkette satın alma bölümündeydi
Aslında kötü degilmis mesleği
Evet kötü değil
Cimrisi sana denk gelmis ya. Sıkma canını duzelir belki aranız
Sanmıyorum bu iki oldu artık yüzükler çıktı herkes öğrendi bittiğini oyuncak oldu artık
Aynısı başıma geldi ama bizimki cimrilikten değil anlaşamamaktandi. Toparlanman 2 yılı bulur senin
Şimdi sen şu sorudaki sitem dolu mesajı atmamamı diyorsun? Birde var ya yarın öbür gün biri ile evlendiğini görürsem duyarsam esas o zaman yıkılırım işte ya çok acıtır
O seni kaybeder. Sen onun için o kadar fedakarlık ve özveri vermişsin o sana ne vermiş koca bir hiç. Siz kadınları anlamıyorum neden kendinize değer verenle değil de değerinizi bilmeyen adama sevginizii verirsiniz ki
Öyle evet ama yinede insan üzülüyor işte
boş ver ya. Sağlığın yerinde olsun. Benim yasadiklarimi bilsen oooo 😂
Ayrılalı 3-4 gün oldu hala daha ne whatsaptan engelledi ne instagramdan çıkardı olduğu gibi duruyor benden birsey yazmamı falan mı bekliyor acaba anlamadım ki normalde bundan once başka bir sebepten dolayı ayrıldığımızda her yerden engellemişti şimdi öyle yapmadı
yazdı mı sana. aramıştır en azından şimdiye diye düşünüyorum
Yok ne yazdı ne aradı ama bugün ben kendisine yazıcam hakaret içerikli veya gel barışalım içerikli falan değil onu aslında nasıl bir maddi yükten kurtardığımı her ay ödeyeceği paranın cebine kalacağını şu an bugun rahatlığının farkında olmadığını ama içeride kafasına dank edeceğini anlatan bir mesaj hazırladım onu yollucam
Bunun rahatlığını farkında olmadığını benim ilişkinin gerçekten bir ilişkiyken onunkinin maddiyat üzerine kurulu olduğunu geçinmeye gönlünün olmadığını bizi herkese rezil ettiğini anlatan bir mesaj atıyım diyorum yoksa içimde kalıcak çünkü gerçekten çok büyük bir haksızlığa uğradım resmen en büyük kazığı attı bana
Ekonomik özgürlüğü olan biri misin. Ama sen bu yardımları ona yaparken ailen hiç mi yapma kızım etme kızım demedi sana. Nasıl böyle kaptirdin ki kendini onu anlamıyorum inan
Kira gelirim var işte eğer bununla evlenseydim kira almaktan vezgeçicektim benim evimde oturucaktık
Hayırlısı her şey. Bence önüne bak sen artik. Hak etmeyenlere neden değer verirsiniz anlamıyorum
Mesaj attım buna işte sen bu devirde kira ödemekten kurtulma gibi bir rahatlığı elinin tersi ile ittin falan diye bana cevap olarak demiş ki tamam senin evinde kira vermeden yine girip oturalım ama sen yinede bir işe girip çalış çünkü olurda bir gün onun işi bozulursa kovulursa vs yeniden iş bulana kadar benim paramla idare edermişiz belki evet mantıklı gibi gözükebilir ama yine saçma yani ben işe girmiş olsam benim çıkmıcağımın kovulmayacağımın ne garantisi var ben zaten onu kira ödemekten kurtarmakla en büyük maddi fedakarlığı yapıyorum olurda işten çıkarsan yeni bir iş bulana kadar ki süreci o düşünsün bir zahmet niye hersey bana bakıyor niye hersey benim sırtıma yükleniyor anlamıyorum ki yani işten çıktığın zaman bile yine ne yiyip ne içicez sorununu ben çözüceksem o zaman niye evleniyorum ki onuda o düşünsün belki hiç iş bulamıcak olduğu gibi eve bakmak benim sorumluluğum olucak o zaman ben napıcam hiç evlenmem oturur bekarlık sultanlık der yaşarım
Oha ya. F*ckOff yaz gitsin. O nasıl erkek öyle
Sen yazarken ben utandım onun yerine 😬😬 o söylerken utanmamış
Sorma ya bende karşılığında böyle bir mesaj attım: "Tamam okey ben seni anladım ama senin beni hala anlamadığını düşünüyorum ya da ben anlatamıyorum. Benim sana sunduğum hayat tam anlamıyla garanti rahat bir hayattı bunun aksini kimse iddia edemez. Sen böyle bir garantin varken böyle bir rahatlığın varken hala daha da fazla hayatını sağlama alma peşindesin eğer tamamen maddiyat temelleri üzerine kurulu bir evlilik istiyorsan tamam bu doğru fakat önceliğimde sevgi var düzen kurmak var hayat arkadasım olsun istiyorum diyorsan o zaman bu iş böyle olmaz bunu anlatamıyorum. Olurda işten çıkarsam diyorsun 4-5 senedir aynı yerdesin bu bir, hadi onuda geçtim sonuçta her an hersey olabilir işin bozulabilir. Ama diyelim ki senin dediğin gibi ben girdim bir işe çalışıyorum evlendik sen işten çıkmadın da ben çıktım o zaman nolucak artık evlenmişiz gidip boşanamayacağımıza göre eee yine benim dediğime geliyoruz. Ya da beni geçtim sen çalışan işi gücü olan herhangi bir kız ile berabersin bu kızın evi de yok kirada oturuyorsunuz sen veya bu kız işten çıktı nasıl geçineceksiniz hem kira verip hem ev masrafı varken? O zaman senin evlilik yapabilmen için hem işten çıkmayacağı kesin olarak garanti olan hemde evi olan birisini bulman lazım. Yani demek istediğim bir insan sevdikten sonra evlenmek istedikten sonra geçinmeye gönlü olduktan sonra bazı şeyler geri planda kalmalı bu kadar sağlamcı olunmamalı hele ki bizim böyle büyük bir garantimiz varken." böyle yazdım yolladım daha cevap yok kim evlilik yaparken hayatını bu kadar sağlama almaya çalışıyor ya çıldırıcam
Aranızda sevgi yokmuş maalesef ya sizin. Ayrıca için baya dolu senin 😬
Ama nasıl dolu olmasın Allah için ya bahanesi çok saçma yani hazmedemiyorum
Mesaj gelir misin
Merhaba günaydın